11. kapitola

52 4 1
                                    



„Mám toho dosť, zbláznim sa z neho!"

Flo treskla dverami.

Lia odtrhla zrak od skríp, ktoré mala rozčítané, dostali pomerne dobré hodnotenie, ale aj tak, tentoraz mala test aj ona, keďže... ten ďalší týždeň bol aj pre ňu... veliteľ Ren dosiahol, aby im predĺžili termín, nateraz mohli ostať tu, až do konca skúškového a ďalej v podstate hľadať zradcu, aj keď ho v podstate nehľadali.

Piloti mali druhý pokus na test, tak prichádzali domov postupne a svojím spôsobom v dobrej nálade, lebo tento pokus im vyšiel, boli zavesení jeden do druhého a tancovali po izbe, všetci okrem Flo, ktorá... zjavne mala problémy iného druhu...

Lia otvorila dvere a šla sa pozrieť, čo jej priateľku trápi...

Chcela jej byť oporou, tak ako všetci boli počas toho týždňa oporou jej.

Flo jej svojím spôsobom vletela do náručia a povedala...

„Chcel, aby som ho chytila za ruku, on skutočne nepochopil, že... nebudem s ním predsa... akoby to vyzeralo sa tak prechádzať po škole z hodnotiacim, no jemu je to zjavne jedno..."

Lia tušila, že to nie je jedinou príčinou jej hystérie.

„Dokonca ma opäť pozval aj von, akoby nechápal, že spolu nemôžem nič mať, že si nechcem takto komplikovať život... dohodli sme sa predsa, že... a on vôbec nerešpektuje..."

Nebol to koniec sveta, no ona vedela, že jej priateľka sa toho bojí, že Hux nie je práve tou najspoľahlivejšou osobou, že ona sama sa s ním bojí zapliesť, aby neskôr nebola sklamaná, jej strach nebol úplne neopodstatnený. Ona sama tomu rozumela viac než dobre...

„Odmietla si?"

„Nešlo, to veď si ho predsa, videla, skrátka to nešlo a on..."

„Neboj sa, zariadime to... vieš, že na nás sa môžeš vo všetkom..."

Prišla aj Annie.

„Tak čo moje drahé, čo vás zas trápi?"

Flo sa len mračila a Lia ju hladkala po chrbte.

„Vieš moja drahá, že si šťastný človek..."

Žiadne pochybnosti na obzore, teraz už ani žiadne neželané formy...

„Snažím sa o to, tak sa snažte aj vy dve... no medzitým by sme mohli..."

***

Po dlhom čase spolu navštívili relaxačnú časť, využili svoje body na to, aby ich zamenili za všetky tie príjemné záležitosti, ktoré im pomohli aspoň na určitý čas odbúrať stres. Počas skúškového to tam bolo otvorené nonstop. Povedzme, že ani nebolo až také ľahké sa dostať na aktivity, na ktoré mali chuť, no Annie ako vždy využila časť svojho presvedčovacieho talentu na to, aby sa dostali na aktivitu, ktorá im všetkým najviac vyhovovala.

„Annie, ty si fakt poklad..." zamumlala Flo takmer obdivne.

„To vieš, pracovala som tu dosť dlho, ešte tu mám kontakty, medzi stálymi zamestnancami, síce za trest, ale aj tak..."

Lia si bola istá, že za trest už ich skupina pracovala takmer všade.

Síce nie všetci na raz, ale občas sa vyskytlo nejaké to... Museli sa svojím spôsobom naučiť improvizovať.

Musela uznať, že aj ona sa vďaka tomu cíti dobre, takmer ako znovuzrodená, ak by mala pravdu povedať. V poslednom čase bolo všetko akési priveľmi komplikované aj keď o jej prednostiach sa ešte verejne rozprávať nemohlo, zvykala si na to, že isté veci sa zrejme navždy zmenili a takisto aj...

Kadetka I. diel (dok)Where stories live. Discover now