Ďalšia silná dávka propagandy, mierne okorenená prejavom vyššieho dôstojníka, ktorý prebiehal na živo a takisto aj...
Už sa jej to všetko začínalo pomaly pliesť, bolo toho tak veľa, všetkých tých prednášok a ... zdalo sa jej, akoby nerobili nič iné len sa snažili im pripomenúť, kam patria a čo všetko je vlastne v stávke, keď...
Prednášajúci bol ako inak svojím spôsobom zameraný na nich, presnejšie na.. istú osobu, ktorá stála vedľa nej...
Díval sa takmer stále ich smerom z určitého dôvodu, ktorý nebolo nutné nijak zvlášť komentovať.
Možnosť prejsť si posledné udalosti z jeho pohľadu a zaujať stanovisko k tým najnovším. Horšie a prísnejšie tresty pre zradcov, boli tiež súčasťou programu. Nebolo pochýb o tom, že Prvý rád len tak ľahko nezabudne na túto chybu vo svojom takmer až dokonalom programe.
To presne sa stalo, predtým než sa celá škola, opäť podriadila pravidlám rozvrhu. A nebolo to ani zďaleka jediné zhromaždenie, ktoré budú musieť počas roka zvládnuť, dostali viac týchto posilňovačov dôvery v Prvý rád, než tomu bolo počas ich predchádzajúceho pôsobenia.
Predpokladala, že tým celá záležitosť pre ňu skončila a jednoducho pôjde len na hodinu, tak akoby sa vôbec nič nebolo...
Pocítila však ruku.
Ruku, ktorá ju odviedla bokom od všetkých ostatných, kadeti ich nechávali prejsť a ona zachytila znepokojené pohľady zo strany svojich priateľov.
Chcela sa vrátiť k nim, chcela sa dostať...
„Kráčaj..." počula príkaz, ktorý prišiel od neho. Mohla čakať, že sa len tak nezmieri s jej ... aj keď to vyzeralo, že ... no Flo ju včera varovala, aby si dávala pozor, ale ona...
Ešte raz sa pozrela na svoju znepokojenú skupinku a pohľadom im naznačila, aby... nemohli tak či tak nič urobiť, Flo predsa statočne čelila svojmu osudu, musí to urobiť aj ona, aby ich nedostala do problémov a takisto ani seba...
Nechala sa odviesť ďalej od davu, ktorí sa pomaly rozchádzal smerom k prednáškovým miestnostiam...
No potom opäť tvrdohlavo zastala, akoby snáď... nemá predsa v úmysle ísť s ním k služobnému výťahu, ktorý vedie k...
Nepôjde predsa teraz do jeho izby, všetci predsa budú tušiť... nie je už ani jeho sprievodkyňa a oficiálne sa vysporiadali len s jej schopnosťami, aj to, sa Prvý rád úspešne tváril, akoby všetko bolo tak ako má byť...
Akoby to bol ich skvelý ťah umiestniť ju tam a nikomu nič nepovedať o... nateraz však bolo dôležitejšie to, čo mal v úmysle urobiť ...
„Ale ja mám hodiny... vyučovanie začína..."
„To ma nezaujíma, pôjdeme hore..."
Nevyzeralo to, že by bol ochotný vyjednávať, cítila jeho dotyk, jeho dotyk, ktorý bol viac než...
Mohla by s ním bojovať, mohla by to skúsiť, ale nechcela...
Mala iné predstavy, ako vyriešiť ich vzájomné spory.
Niežeby si nebola istá tým, že by... no vedela si predstaviť, aký rozruch by to zas spôsobilo a on bol v podstate stále ešte jej nadriadení a takisto aj...
„Dobre, pane, ale musíte mi sľúbiť, že..." svojím spôsobom sa aj bála, lebo nikdy presne nevedela čo môže od neho čakať...
Obrátil ju k sebe.
Pozrela sa mu do očí, keď...
„Nič zlé sa ti so mnou nestane, Lia... chcem sa len s tebou pozhovárať v súkromí, chcem len, aby sme uzavreli záležitosti, ktoré..."
„Chýbala som vám, pane?"
„Áno."
„Aj vy ste mi chýbali."
Ešte nebola pripravená mu úplne veriť, ešte nebola pripravená zabudnúť na to, ako jej povedal, že sa chcel zbaviť rozptýlenia, aby...
Stále sa kvôli tomu hnevala, stále sa kvôli tomu cítila, akoby bola preňho len prekážkou, ktorá... No bola ochotná mu dať šancu, dať im šancu, aby sa pozhovárali, ak si to skutočne tak veľmi želá.
***
Vzal ju do svojho apartmánu.
Do toho, ktorý mu bol pôvodne pridelený, ako dôstojníkovi vykonávajúcemu inšpekciu. Dvere sa za nimi zavreli a ona opäť cítila niečo, ako...
Takmer sa celá chvela, keď opäť stáli tvárou v tvár.
Keď cítila jeho blízkosť, bola stratená, bola pripravená urobiť čokoľvek, aby...
„Opustíte ma?"
Nevedela prečo to povedala ako prvé, no zrejme ako vždy zvíťazil ten druh strachu, ktorý akoby poznala až v súvislosti s ním.
„Nedokážem to urobiť, Lia, už som ti povedal, že to nie je ..."
Dotkla sa ho.
Dotkla sa ho inak než zvyčajne.
Chcela, aby sa jej dotýkal on, chcela sa nechať pohltiť tou možnosťou, že by sa mohli zmieriť, ak by...
„Povedzte mi to znovu, potrebujem, aby ste to urobili..."
Hladkal ju.
Bol pri nej, akoby snáď... cítila to, cítila jeho blízkosť, po ktorej jej telo priam volalo, ale...
Bála sa.
Bála sa, že zničí samú seba, ak ho prijme, ak dovolí, aby jej aj on...
„Poviem ti to koľkokrát len budeš chcieť..."
YOU ARE READING
Kadetka I. diel (dok)
Fanfictionliaren Kylo Ren je nútený zastupovať generála Huxa na inšpekcii v Akadémii. Lia je kadetka z nižšieho ročníka, ktorá sa má stretnúť s riaditeľom, kvôli istému incidentu. Ich stretnutie má následky, ktoré im obom zmenia život.