Ozvala sa im až po troch mesiacoch. Po troch náročných mesiacoch, ktoré... prešiel teda už celý semester a ona vôbec nevedela čo sa udialo, kým...
Nemohla to vedieť, lebo...
„Chceš im volať?"
Mohol ešte zastaviť komunikáciu a na istý čas to aj urobil.
„Prosím, pane... len jeden hovor..."
Objal ju.
Bol jej súčasťou.
Bol súčasťou jej spojenia so silou, cítila to.
„Dovolím ti to, ak ma pekne poprosíš..." pobozkal ju na krk, takmer jej zanechal... tlmene vzlykla, keď cítila jeho dotyk.
„Láska, prosím... dovoľ mi, aby som..."
„Chcem ťa mať len pre seba, ešte si to nepochopila..." jeho hlas ju absolútne vyviedol z miery, chcela, aby... potrebovala, aby...
„Áno, aj ja vás, ale..."
Pochopila čo to znamená, mať vzťah, s veliacim dôstojníkom, ktorý sa ani nesnažil to skrývať, bola jeho, dával jej to najavo, vždy keď... bola jeho a priala si byť jeho ... ale všetci sa k nej správali tak ako k nemu, na čo si zvykala dosť ťažko...
Nemala v sebe tú prísnosť ani...
Opäť ju pobozkal.
Celá sa rozochvela, keď cítila, ako... jej telo, je telo, ktoré...
„Nechaj ich, nech si vyriešia svoje problémy..."
„Pane, ale ja..."
„Neboj sa, zvládnu to, vždy to zvládli, tak prečo si myslíš, že teraz..."
To už láskal celé jej telo a ona bola stratená, bola stratená a spokojná, keď... ho pevne objala, keď cítila, ako...
„Majú vás radi, skutočne vás majú radi, pane..."
To ho prekvapilo, ten výraz, ktorý nadobudol ju priam podnietil k tomu, aby ho bozkávala prudšie...
„To ti povedali?"
„Áno, a v podstate mi tak či tak nemuseli nič..."
Nechala sa pohltiť jeho bozkami, tým vnútorným ohňom, ktorý... nebolo možné zastaviť...
„Tolerujem ich a to je viac než dosť... možno dovolím, aby pracovali ako tím, možno im to umožním ak..."
„To znie, dobre, láska...
Ďalej ho bozkávala, ďalej ho podnecovala k tomu, aby...
„Nemusíš im volať, tak či tak prídu na stáž sem, už som to zariadil, malo to byť prekvapenie, ale ty skrátka..."
„Ďakujem, veľmi vám ďakujem môj pane..."
***
Hladkala ho.
Bol tak...
Mal jednu zo svojich mrzutých nálad, ale bol spokojný s tým, že ho...
Možno sa bála, možno sa bála tej možnosti, že by mohol pustiť jej ruku, že by sa mohol rozhodnúť a...
On však...
Držal ju pevnejšie než vôbec čakala.
A keď ich uvidela, bolo to akoby...
Musela zachovávať rozvahu, ale predsa... boli tak... v uniformách a...
Jej priatelia.
Flo.
Flo vyzerala tak...
Chcela sa jej opýtať na tú záležitosť, ale ona... ju len objala a...
„Pripravená na ďalšie dobrodružstvo, kapitánka Lia?"
„Áno, podporučíčka Flo..."
A bol tu aj niekto iní, niekto koho po dlhom čase opäť stretla a opäť bol ... no udržiaval si odstup, odstup natoľko, aby...
Niekto kto postúpil vyššie a riskoval viac než čakala, nateraz však len v úzadí a opäť na misii. Takmer ako dokonalý agent Prvého rádu.
„Podporučíčka Flo, tak to znie dobre, len keby sme už skutočne mali všetky tie hodnosti aj potvrdené..."
Flo vyzerala spokojne, vyzerala, akoby skutočne... nechcela preto hovoriť o tej veci, vedela, že je silná, že vie bojovať sama za seba, už jej to aj dokázala. No cítila jej tajomstvo, cítila jeho časť, keď... bolo to však jej tajomstvo a ona sa neodvážila o ňom hovoriť, skôr než...
„Aj to bude, uvidíš, že aj to bude..."
„S tým počítaj..."
Annie a Ghí, obaja takpovediac spolu a ... nebolo ani nutné k tomu nič viac dodať.
A bol tu aj niekto iní, niekto koho po dlhom čase opäť stretla a opäť bol ... no udržiaval si odstup, odstup natoľko, aby...
Niekto kto postúpil vyššie a riskoval viac než čakala, nateraz však len v úzadí a opäť na misii. Takmer ako dokonalý agent Prvého rádu.
Ich prvá spoločná stáž mohla začať.
Boli pripravení zaujať miesta, kvôli ktorým stále ešte študovali na akadémii.
A teraz už aj ona.
Nielen kvôli nemu, ale aj kvôli sebe, kvôli tomu čo všetko si priala ešte dokázať.
YOU ARE READING
Kadetka I. diel (dok)
Fanfictionliaren Kylo Ren je nútený zastupovať generála Huxa na inšpekcii v Akadémii. Lia je kadetka z nižšieho ročníka, ktorá sa má stretnúť s riaditeľom, kvôli istému incidentu. Ich stretnutie má následky, ktoré im obom zmenia život.