To zhromaždenie. Nikto nehovoril o ničom inom, okolo nej to však len tak prebiehalo, akoby sa vôbec nič...
Bezpochyby preto, že už dávno sa necítila tak zvláštne a ... celkovo si nevedela ani len vysvetliť, čo spôsobilo celú tú podráždenosť, ktorá akoby snáď... Ovládla celý internát, akoby sa každý bál len toho, čo by tam mohlo byť povedané a či náhodou nebude predmetom niečoho, čo by mohli byť vnímané negatívne...
Nič nové sa však nedozvedela a ani nemala odkiaľ, ani čo sa týkalo tej záležitosti s... všetko bolo práve teraz uzavreté, škola akoby snáď zbavená toho najhoršieho bremena, a to čo by sa malo stať s ňou zrejme tak či tak...
„Lia... prosím, pomôž mi..."
Niekto prerušil jej myšlienky, práve keď sa mala v úmysle posunúť k tomu, či vôbec po rannej rozcvičke bude ešte niečo robiť, alebo rovno po sprche, ktorú už mala šťastne za sebou, opäť vlezie do postele.
Ghí vyzeral, že je absolútne na pokraji svojich síl, pred ním bola celá kopa vecí, ktoré by mali roztriediť, aby boli odvezené na vypratie.
Všetci tam všetko len nahádzali a ona sa musela priznať, že tiež, keďže akosi práve teraz nebola v nálade byť tou dobrou a zodpovednou.
„Nevieš, ako sa mám z toho... toto nám skrátka takto nezoberú..."
„Obávam sa, že všetci budú musieť priložiť ruku k dielu..." siahla po svojom komunikátore a mala v úmysle všetkých okamžite zvolať.
„Nečakal som, že toho bude až tak veľa a tie uniformy, za tie určite budeme musieť možno aj..."
Snáď im to prejde, ako minulý mesiac, snáď si nevšimnú, že prekročili povolenú kvótu a keby aj, budú sa na to skrátka musieť poskladať a neskôr si to lepšie prepočítať.
Toto bol jeden z tých problémov, ktoré mohlo vyriešiť len ich spoločenstvo.
***
Mali to za sebou, celé to triedenie, pri ktorom si aspoň trochu vyčistila hlavu a pomáhala im, možno viac než by bolo vhodné, no aspoň niekto dokázal oceniť čo...
Snažila sa myslieť len na zápis do ďalšieho semestra, len na to aké predmety si zvolí a nie na nič iné čo by mohlo...
Opäť si spomenula na M, akoby len veľmi ľahko zaškrtol prvé čo by mu prišlo pod ruku, možno by si niečo vybrala aj podľa neho, možno by...
No obávala sa, že už to medzi nimi nebude až také ako predtým, že možno potom čo zažije na svojich terajších cestách už nebude až taký bezprostredný ako predtým...
Nateraz bolo jednoduchšie dať všetky papiere späť na stôl, sedieť na ich balkóne a ničím sa aspoň chvíľu nezaťažovať.
Chcela si opäť užívať aspoň desať minút ticha, ktoré snáď ani...
Terence šiel okolo ich balkóna, počula ako ju pozdravil a aj sa na ňu usmial, to jej velenie naňho napokon nezapôsobilo tak negatívne ako sa zdalo.
Len dúfala, že mu to vydrží čo najdlhšie a možno aj jeho problémy istého druhu prinútili zamyslieť sa nad tým, že niektoré malichernosti, skrátka treba pustiť z hlavy.
***
Flo večer neprišla na ich tradičné posedenie pred začiatkom semestra. Povedala, že ju bolí hlava a vôbec nevyšla z izby.
Celé to preto bolo trochu zvláštne, mali tam byť všetky tri, niekedy si samozrejme pozvali aj niekoho z bližších známych, ale na to nikto z nich práve teraz nemal náladu.
Našťastie im to opäť prešlo, ale aj tak na nich čakalo generálne upratovanie, po ktorom nikomu veľmi nebolo do reči, kvôli hodnoteniu stavu izieb.
Annie takisto nemala veľmi dobrú náladu a dosť skoro sa ospravedlnila, že si musí ísť ešte vypĺňať papiere.
Preto napokon ostala sama s tými svojimi a konečne sa jej podarilo niečo z toho čo chcela dostať na papier.
Napokon to možno nebol až taký zlý nápad venovať sa zápisu a mať všetko odovzdané v predstihu.
YOU ARE READING
Kadetka I. diel (dok)
Fanfictionliaren Kylo Ren je nútený zastupovať generála Huxa na inšpekcii v Akadémii. Lia je kadetka z nižšieho ročníka, ktorá sa má stretnúť s riaditeľom, kvôli istému incidentu. Ich stretnutie má následky, ktoré im obom zmenia život.