8. kapitola 3

68 7 0
                                    



Simulačná hra.

To bolo to posledné čo teraz potrebovali, no aj tak sa to objavilo na virtuálnej obrazovke, spolu zo zoznamom účastníkov.

A Lia mala možnosť, potom ako položila pred svojho priateľa tanier vidieť, že...

„Teda, bude z teba veliaci dôstojník..."

Ako nezaradená mohla počítať s tým, že sa jej ujde aj táto funkcia, nuž ... nebola z toho ktovieako nadšená.

Niežeby to práve nateraz nebolo príjemné rozptýlenie, keďže ich kamarátka odišla do svojej izby, Flo tam bola chvíľu s ňou, no opäť sa vrátila, lebo to vyzeralo tak, že Annie si želá byť sama.

Ich bunka bola spojená s predchádzajúcou a vyzeralo to tak, že aj Lia si tento týždeň predsa len užije jednu skúšku, aj keď skôr takú, na ktorú sa nie je možné dopredu pripraviť, lebo scenár hry sa dozvedia až na mieste a každý bude tak či tak posudzovaný osobitne aj keď budú pracovať ako tím spolu s vedľajšou bunkou, kde už boli podľa zoznamu presne špecifikované úlohy jednotlivých členov.

„Ak ma neporazí z Terencea, tak možno, áno..."

Ter vždy dosť ťažko niesol, keď v simulácii nemal vedúcu pozíciu a obzvlášť, keď im mala veliť žena.

Myslel si o sebe, že je úplne najlepší z celého ročníka a dával to najavo dostatočným spôsobom, bezpochyby aj tým, že počas simulačnej hry už párkrát dostal do nosa kvôli svojmu správaniu.

Ich bunka však vtedy zvyčajne stratila body a potom sa tie spory ťahali aj...

„Budete hodnotiť simuláciu?"

Niekedy to robieva aj dôstojník, ktorý je prizvaný na inšpekciu, aby boli kadeti lepšie motivovaný, aspoň Hux to tak zvykne robievať a dosť sa vtom vyžíva. Každému potom radil a stretnutie s ním trvalo takmer hodinu a pol...

Nešetril ani slovným hodnotením, ktoré... no povedzme, že bolo zvyčajne len na jednu stranu, ale Flo, ktorá mala kvôli tomu pokazenú náladu, kvôli tej eseji dostala hneď tri a pol, no ona sama povedala, že ich ani nečítala, ani sa k nim nijako nevyjadrovala, boli však v jej záznamoch, a to ju vždy strašilo.

Veliteľ Ren zdvihol zrak od jedla, ktoré si predtým dosť nedôverčivo premeriaval, až kým mu nepripomenula, že mu nemôže ublížiť a keby aj.. určite by neurobila nič, čo by mu zabránilo sa jej venovať.

Nemala v úmysle ho dnes nikam pustiť, len do svojej izby, a on proti tomu zjavne nič nenamietal, lebo napokon zjedol to , čo mu pripravila a dala mu aj niečo na pitie, pričom ho mierne provokatívne pohladila po ramene, aby si náhodou nemyslel, že sa mu kvôli tejto menšej kríze odmietne venovať.

„Nie, nebudem.." odvetil zdanlivo stroho.

„Ale to znamená, že..." ozvala sa Flo... ktorej dochádzalo niečo, čo mu Lia ešte tak celkom nerozumela, lebo sa tvárila, akoby snáď mala aj ona opakovať skúšku zo strieľania, piloti mali teda tento týždeň skutočne nabitý.

Lia im nezávidela aj tie teoretické testy, niektorým aj strieľanie a ešte aj simulačka, pri ktorej ich budú sledovať ako zvieratá v klietke.

Dvere na ich bunke sa opäť otvorili, akoby to snáď bolo tak naplánované a možno aj...

Flo cúvla bližšie k veliteľovi Renovi.

Vskutku medzi nich akosi rýchlo zapadol. Svojím spôsobom ho opäť považovala za jej pekného priateľa... a tá žiarlivostná scéna tomu len nahrávala...

Kadetka I. diel (dok)Where stories live. Discover now