***
Flo
„Je mi to veľmi ľúto, láska moja... čoskoro budeš v poriadku, čoskoro bude všetko tak, ako si..."
„Prepáčte, pane, no veliteľ Ren chce vedieť či je možné, aby mala pacientka návštevu... povedali sme, že... ale keďže ide o žiadosť..."
„Nie, teraz nie... povedzte mu, že ešte neprišiel vhodný čas... chcem byť s ňou sám..."
„Ako si želáte, pane..."
Cítila sa stále ešte dosť slabá, no už sa jej aspoň podarilo otvoriť oči, no len na chvíľu, lebo bol pri nej on.
Bol to už druhý deň, druhý deň jej liečby, ktorá ... druhý deň, počas ktorého si uvedomila, že vyzerá akoby ho skutočne trápilo, čo sa s ňou stane, no... nemohla urobiť nič čo by... aj keď bol pri nej, aj keď bol zúfalý... stále bol...
Osobou, o ktorej nevedela čo si má myslieť.
Radšej ešte zavrela oči, radšej sa ešte snažila na nič nemyslieť. Svojich priateľov tak či tak čoskoro uvidí.
***
Lia
Neskôr...
„Lia..."
„Áno, to som ja..."
„Môžeš mi, prosím, nastaviť tú posteľ, tak aby som mohla sedieť..."
„Neviem či..."
„Prosím, Lia, už toho mám dosť, už pár dní som sa ani len... a je mi lepšie, je mi omnoho lepšie..."
„Dobre..."
Opatrne jej pomohla posadiť sa... Neurobila by to, keby Flo tak veľmi nenaliehala, že... Dostala sa k nej dosť neskoro, ale aj tak...
Tých pár dní, počas ktorých nebolo nič celkom jasné, ani len nevedela čo vlastne... chodila na vyučovanie, ale aj tak...
Všetko, akoby splývalo do toho jediného okamihu, keď...
No teraz ju už mohla držať za ruku, teraz už mohla cítiť, že je v poriadku, nič pre ňu nebolo dôležitejšie, ako to, aby bola...
„Ďakujem, to je už omnoho lepšie..." usmiala sa na ňu...
„Prepáčte, že som vám narobila toľko starostí, nemala som v úmysle, vás tak veľmi... bola to skutočne len nehoda, naozaj... nabudúce si dám pozor, aby som neprehliadla žiadne znamenie o dočasnej odstávke..."
Už s ňou zrejme hovorili a preberali spolu okolnosti nehody... aj inštruktori a iné tým poverené osoby...
„Ničím sa netráp, hlavne sa čím skôr vylieč a vieš predsa, že nám veľmi dolu chýbaš..."
„Hneď by som sa tam aj vrátila, ani nevieš ako..."
„Neboj sa, ani tu ťa nenecháme na pokoji..."
„Na to sa spolieham..."
YOU ARE READING
Kadetka I. diel (dok)
Fanfictionliaren Kylo Ren je nútený zastupovať generála Huxa na inšpekcii v Akadémii. Lia je kadetka z nižšieho ročníka, ktorá sa má stretnúť s riaditeľom, kvôli istému incidentu. Ich stretnutie má následky, ktoré im obom zmenia život.