8

1K 116 12
                                    

Merginos linksmų jums kūčiu <3 

P.S veiksmas nevyksta per greit , nes viskas vyks ir po to , kai ji išeis iš ligoninės , tad viskas vyksta normaliu greičiu.


Vaikinai žvelgė į mane taip lyg būčiau jiems pasakiusi kažką pritrekenčio. Suho burna buvo pražiota vaikinas rankoje laikė buteliuką vandens kuris susidūrė su plytelėmis grystu takeliu , tapačia akimirką vos tik jis perskaitė mano parašytus žodžius. Atrodo mano klausimas išties juos pritrenkė. Chen pirmasis pradėjo prunkšti , o jau po akimirkos jo juokas užgniaužė visus kitus pasaulio garsus , tai buvo vienas iš gražiausiu garsų kurie galėjo pamaloninti žmogaus ausį. Kai prisijungė prie Tadashi kopijos. Tai buvo juokas kurio taip lengvai nepamirši.

Chen parklupo ant plytėliu nenustodamas juoktis. Rudaplaukis priėjo prie vis dar išsižiojusio Suho ir pradėjo trankyti jam petį. Pakreipiau galvą stebėdama šį veiksmą. Jis juokesi , bet tranko savo draugą. Keistuolis... Kaip bebūtų tų dviejų vaikinų juokas priminė nuostabia muziką kurios galėčiau klausytis ilgai... Jų juokas vertė šypsotis. Tai buvo kažkas užkrėčiamo. Senai nemačiau tokiu žmonių. Žmonių kurie juokesi ir kurie yra laimingi.

Pirmasis susitvardė Chen. Jis pakilo nuo plyteliu šluostydamasis ašaras. Vaikinas su plačia šypsena pažvelgė į mane, mačiau , kad jam buvo sunku tvardyti juoką , bet jis stengėsi.

-Xiujum , kodėl tu manai , kad mes esam porno žv...

Vaikinas nesusitvardė ir vėl pradėjo juoktis. Papūčiau lūpas. Nesupratau kas čia juokingo. Atverčiau švarų lapą ir pradėjau rašyti. Tada atsukau jį jiems. Suho nusprendė garsei perskaityti , tai ką parašiau , nes like buvo nepajėgūs net pažvelgti į mano atsakymą.

-Pirmiausia jūs prisistatydami nepasakėm man pavardžių , o tik vardus tad spėju , kad tai nėra jūsų tikrieji vardai. Sekantis dalykas jūs slėpėt savo veidus ir tas rudaplaukis įsibrovė į mano palato nuo kažko slėpdamasis , tikriausiai nuo kokios kliientės. Jūs patrauklūs. Tikrai nesat samdomi žudikai , bet visad slepet savo veidus. Ir net per tokia jūsų apranga matau , kad esat gerai treniruoti. Ką man daugiau galvoti?

Suho su Chen pažvelgė į Kai. Vaikinas gindamasis pakėlė rankas.

-Nuo kokios kliientės bėgai?

Prunkšdamas kalbėjo Chen. Dabar ir Suho prisidėjo prie Chen. Jie kartu juokėsi iš Kai. Vaikinas susigėdes užsidengė veida rankomis. Jis atrodė toks drovus lyg nekaltas vaikas. Manau , kad suklydau dėl jų darbo. Jie nėra stirptizo šokėjai... Tada kas jie tokie? Ir kodėl jie vis domisi šia istorija...

„Kodėl jūs vis lankot mane? Aš nenoriu , kad jūs mane lankytumėt ir domėtumėtes šia istorija."

Trijulė nutilo. Iš linksmų jie virto neįtikėtinai rimtais. Žvelgiau į juos laukdama atsakymo. Norėjau žinoti atsakymus , o jai negausiu atsakymu paprašysiu apsaugos , kad daugiau niekad jų neįleistu į mano palatą. Nenoriu , kad vaikinai kurie nesugeba man paskayti tiesos lankytu mane. Man to nereikia.

-Xiujim mes tau nieko blogo ne...

-Štai kur jūs!!!

Pasisukau skardaus balso link. Mūsų pusėn artėjo dar du išvaizdūs vaikinai. Vienas iš jų buvo išsišiepęs iki pat ausų ir aukštas , kaip milžinas. Šalia jo tipeno mielas vaikinas kuris iš toli atrodė , kaip šuniukas. Ne ne jo išraiška atrodė , kaip šuniuko toks mielas ir nekaltas. Vaikinai šypsodamiesi atsirado prie mūsų. Dabar aiškiai mačiau jų išvaizda.

Aukštesnysis turėjo dideles ausis , bet kaip keista bebūtų tai atrodė žavei. Jo plaukų spalva buvo žydra panaši į mano tik deje mano ryškesnė. Akys žalios. Galėjau duoti ranka nukirsti jis dėvėjo lešius. Aptemti džinsai ir apdribes juodas megstukas. Rankoje jis laikė juoda kepurę ir veido kaukę. Šalia jo stovėjo tas mielas žemesnis vaikinukas sidabriniais plaukais. Jis primerktom akim nuskenavo Suho. Visa jo apranga atitiko aukštesnejio vaikino aprangą. Jai atvirai jie man atrodė , kaip broliai arba neišskiriami draugai gal net pora?

-Tai kur po treniruočiu jūs visad išlekiat?,-paklausė aukštesnysis.

-Žinot , kad fanės pradėjo pastebėti , jog lankotės ligoninėje. Jos mano , kad kažkuris iš mūsų sužeistas.,-antrino žemesnysis.

-Pasakykit , kad mūsų Exol jaudinasi be reikalo ir iš ties jūs...

Suho staigiai uždengė vaikino burną. Chen ir Kai atsistojo prieš mane uždengdami du naujus svečius. Exol..? Tai girdėta. Suraukiau antakius. Exol...? Exo fanės Exol. Tas vaikinas... Ne ne ne tiksliau tie vaikinai. Likimo ironija? Papurčiau galvą. Aš tikriausiai esu pats nelaimingiausias žmogus pasaulyje. Na dabar bent jau aišku kodėl negaliu atsikratyti šių vaikinu , ne todėl kad jie stirptizo šokėjai... Mano idėja buvo netgi kvaila.. Kodėl iš kart nepagalvojau apie , tai jog jie gali būti vaikinai iš kažurios grupės.

Nuėmiau megstuką sau nuo pečių ir padėjau jį ant suoliuko. Prie jo numečiau ir ausines , bei Chen įduota sąsiuvinį. Gailestis. Jie lankė mane , nes jautė gailesti ir kaltės jausmą dėl to ką padarė jų fanės. Negaliu pakęsti , kai žmones man jaučia gailesti , kai jie verčia save kažką daryti dėl to , nes mano kad jie yra kalti. Jai jums kyla klausimas ar aš pykstu tada , taip aš pykstu. Pykstu dėl to , kad šie vaikinai lankė mane . nės manė jog jie yra kalti dėl to kas man nutiko.

Jie tik norėjo išpirkti savo kaltės jausmą lankydami mane. Štai kokie tie pasaulio žmones. Naudojasi , tais kuriais lengva pasinaudoti savo gerovei. Pažiūrėjau į Suho akis. Vaikinas žvelgė į mane sutrikusiu žvilgsniu. Linktelėjau jam. Įsispyriau į šlepetes ir patraukiau ligoninės link. Man nespėjus nueiti nei trijų žingsnių tvirta ranka sugriebė mane. Atsisukau į žmogų kuris drįso mane liesti. Tai buvo tas aukštas milžinas. Man nespėjus sureaguoti jis agresyviai nuplėšė mano veido kaukę. Kilstelėjau antakį. Vaikinas pasididžiuodamas nusišypsojo.

Pakreipiau galvą ir dar kart jį nužvelgiau negalėdama suprasti jo priežasties dėl tokio elgesio. Nejau jis mano , kad turi teisę taip sumanim elgtis. Griebti už rankos ir nuplėšti veido kaukę ir lyg to nebūtų gana jis vis dar laikė mano ranką ir gan smarkiai spaudė rieša. Tai buvo dešinė ranką. Atsidusau. Pakėliau kairę ranką , uždėjau ją ant jo rankos ir smarkiai suspaudusi atitraukiau ją nuo savęs.

-Tu apsimeti , kad negali kalbėti ir taip prisiviliojai mano draugus esi dar viena pakvaišusi mūsų fanė.

-Chanyeol!,-suriko Suho.

Žiūrėjau į nustebusiu žvilgsniu. Apsimetu , kad negaliu kalbėti. Velniop tave vaikine jai galėčiau kalbėti jau būčiau tave palaidojusi prakeiksmų lavinoje.

-Manai galinti manipuliuoti mano draugais. Mes tau to neleisim dabar pat pasakyk jiems tiesą!,-suriko žemesnis vaikinas ant manęs.

Pasakyti tiesą. Oj kaip norėčiau jiems pasakyti tiesą. Tiesą kokie jie dabar man atrodo. Jų muzika visiškai skiriasi nuo jų asmenybių ir tai manęs nestebino. Nors iš ties truputi nustebau , jog vaikinai turintys tokius nuostabius balsus yra tokie... Nerandu tinkamo žodžio.

Aukštesnysis vaikinas dar kart suėmė mane už riešo. Chanyeol , taip? Taip Suho jį pavadino. Žiūrėjau į jį bejausmiu žvilgsniu. Jai galėčiau kalbėti tikriausiai jau seniausiai būčiau pareiškusi jam , kad manęs visiškai nedomi , nei jis nei jo draugai. Jie patys nuo manęs neatstoja , o ne aš nuo jų.

-Tokios fanės , kaip tu nėra mūsų fanės. Atsiprašyk mano draugų ir atiduok visus pinigus kuriuos paėmiai iš jų,-pareiškė Chanyeol.

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now