26

1.1K 115 5
                                    

Negaliu skriausti visų savo skaitytoju dėl kelių kurios nemoka elgtis mandagiai. Gero skaitymo.

************


Po šių žodžiu vaikinas užverė duris ir dingo už jų. Sėdėjau vis dar pasislėpusi po pagalve negalėdama patikėti tuo ką mano akys katik išvydo. Prieš mane tikrai stovėjo Suho beveik pusnuogis ir jo kūnas... Privalau tai nupiešti iki kol vaizdas neišbluko iš atminties.

Mečiau pagalvę į šoną. Prilėkiau prie stalo ant kurio turėjo būti nauji rūbai , o šalia jų stovėjo mano kuprinė. nedvejodama atvėriau ją. Išsitraukusi piešimo priemones atverčiau naują eskizų lapą. Pakišusi kojas po savimi , pradėjau piešti vis dar akyse stovintį vaizdą. Suho stovintis ryto apšviestoje saulėje , mėlyni džinsai įplyšę per kelius ir dryžuota maikutė slepianti tik dalį jo pečių. Aiškiai susivėlė plaukai lyg neseniai būtų išėjęs iš dušo.

Kūnu perbėgo šiurpuliukai prisiminus rytinį vaizdą. Skruostais užsiliepsnojo raudona spalva. Manau toks vaizdas priverstus atsikelti kekvieną merginą. Ahhh dabar tikrai kurį laiką negalėsiu pamiršti to ką mačiau. Tai nėra pirmas pusnuogis kūnas kurį mačiau , bet tai yra pirmas pusnuogis kūnas kurį mačiau kamaryje kuriame miegojau.

Pasitryniau akis. Akys užkliuvo už stiklinės stovinčios šalia sulankstytų rūbų. Pasilenkusi per stalą paėmiau lapelį stovėjusį šalia vandens pilnos stiklinės. Dailiu raštu buvo suraitytos kelios heroglifu eilutės. „Mes išvykome į treniruotę. Išgerk vaistus juos tau išrašė daktaras. Apačioje yra virtuvė. Niekur neik iš namų. -Suho" Tas vaikinas kaip tikra mamytė jis tikriausiai negalvojo , jog atsikelsiu jam dar nespėjus išeiti.

Papūtusi lūpas išgeriau vaistus ir radau prie jų dar vieną lapelį kuriame pranešė , kaip turiu gerti savo mediciną. Nusivaipiusi pasiėmiau rūbus. Reikėjo palysti po dušu. Jaučiausi taip lyg nesimaudžiusi šimtą metų. Atvėriau vonios duris ir šiaip ne taip radau šviesos jungiklį. Šviesai apšvietus patalpą nustebau pamačius akvą spalvą. Visa vonia buvo akva spalvos. Tai nebuvo labai didelė patalpa , bet buvo jauku ir miela.

Užsirakinusi duris nusimečiau vakarykščius rūbus. Nusivilkusi džemperį pažvelgiau į sužalotą riešą ir susiraukiau. Jis buvo perrištas. Tikriausiai Suho sutvarkė rieša , kai miegojau. Atsargei nuviniojau bintą nenorėjau jo sušlapinti kol maudysiuos. Atsidususi įžengiau į dušo kabiną ir užvėriau už savęs duris.

Po šiltu vandeniu prastovėjau apie valandą laiką stengdamasi nuskandinti visus jausmus kurie tik bandė užplūsti mano krūtinę. Išsiploviau plaukus su , kaip spėju Suho šampūnu , nes neturėjau jokio pasirinki , nes savo daiktų neturėjau. Išlipusi iš dušo apsiviniojau rankšluosčiu kūną , kitu pradėjau sausinti ilgus mėlynus plaukus.

Buvau be pradedanti rengtis , kai išgirdau kažką atidarant ir uždarant kambario duris. Gūžtelėjau pečiais. Tikriausiai Suho grįžo po treniruotės. Pakabinusi drėgną rankšluostį apsivilkau naujus rūbus. Pilkas sportines kelnes paprasta baltą maikutę ir kažkieno juodą džemperį. Įsispyriau į šlepetes kurias radau vonioje. Sudėjau nešvarius rūbus į skalbimo pintinę ir apie nieką daug negalvodama atvėriau vonios duris.

Tapačia akimirka ir užvėriau jas. Aš tikrai nenorėjau to pamatyti man pakako rytinio vaizdo. Atrėmiau kaktą į duris ir užmerkiau akis stengdamasi neišleisti nei garselio. Taip jūs teisingai mane supratot už durų stovi pusnuogis žmogus. Bet ne tai nebuvo Suho ir ne tai nebuvo nei vienas kitas EXO narys už durų stovėjo kažkokia pusnuogė mergina.

Kuo galėdama tyliau užrakinau vonios duris. Tyliai jom nuslydau. Pasikuitusi džemperio kišenėje radau savo mobilųjį. Nagi xiujum suk savo galvą ką daryti tokioje situacijoje. Nemanau , kad ta mergina turi leidimą čia būti nebent ji yra Suho mergina , bet abejoju ar tai tiesa , bet kaip man pranešti vaikinams kas čia dedasi jai neturiu jų numeriu? Yra tik vienas man žinomas vyras kuris gali lengvai gauti jų numerius ir jis tikrai tai padarys dėl manęs.

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now