13

1.1K 109 7
                                    

Dalis žiauroka ,tad nežinau jai esat silpnų nervu neskaitykit jos.
Ir norėčiau nuomonių.

„Už lango girdėjosi lietus. Patogiau įsitaisiau lovoje kurioje žinojau , kad miega mano sesuo ir jos jaunėlis sunus. Man sujudėjus berniukas užmetė savo mažą rankyte ant mano juosmens. Apsimiegojusi nusišypsojau. Tai dar vienos kalėdos kurias sutiksiu su savo šeima visa šeima atvažiavo pas mama , kad rytoj ryte kartu sutiktumėme kalėdas. Nebuvo nei vieno kuris nebūtų pasirodęs. Šypsodamasi patogiau įsitaisiau lovoje. Apsisukusi apsikabinau berniuka. Reikėjo tik akimirkos ir jau buvau panirusi į miega. Sapnavau savo laiminga šeima. Jie šypsojosi ir buvo laimingi. Viskas atrodė tobula.

Griaustinio garsas vėl prabudino mane. Audra turėjo nurimti. Sinomptikai pranašavo , kad ryte mūsų lauke sniegas. Kalėdos su sniegu. Per miegus atsidusau. Ištiesiau ranką surasti sesers berniuko. Kairė ranka prisilietė prie mažylio pilvuko. Jo maikutė buvo visa šlapia. Padengta lipnia mase. Susiraukusi pramerkiau akis. Pasikėliau ant alkūniu. Kambarys skendėjo mirtinoje tyloje. Nesigirdėjo nei vieno kvėptelėjimo. Tai sukelė keistą jausmą. Nerimą. Dažniausiai vyresnysis brolis kalena danktimis , kai miega , o jo žmona visad knarke.

Susiraukusi pradėjau ieškotis telefona. Radau jį po akimirkos. Prisimerkusi įjungiau žibintuvėlį. Pašviečiau į sesers berniuką kurio maikutė buvo ištepta. Skardus klyksmas paliko mano lūpas. Mobilusis iškrito iš rankų. Puoliau prie sesers bandžiau ją prieklti , bet tapati lipnų skysti pajutau ir ant jos naktiniu. Kūnų ritosi panikos bangos. Ašaros liejosi per kraštus. Neramioje naktyje nuskambėjo griaustinis žaibas nušvietė visą kambary. Užsidengiau burną stengdamasi neprarasti sąmonės.

Brolis , jo žmona , sesuo ir jos berniukas gulėjo su perpjautomis gerklėmis negyvi. Jų rūbai buvo permirke krauju. Šalia kiekvieno iš jų buvo padėta po virvę ir lentelė su jų vardu. Kūnų ritosi baimės bangos. Vaizdas pradėjo suktis. Skrandis apsivertė ir neišlaikiusi apsivėmiau lovoje. Keturiom išropojau iš patalų. Turėjau pažadinti mama ir patėvi taip pat ir vyriausia sese su vyru ir jų trim vaikais. Pravėriau duris. Klubdama išėjau iš kambario. Remdamasi į sieną ir negalėdama nustoti verkusi priėjau sesers kamabry. Pravėriau duris.

Kambaryje degė stalinė lemputė. Ant grindų eilute sugudyti gulėjo mano šeimos kūnai. Perpjautos gerklės ir virvės. Kritau be sąmonės. Mano protas to nebesuvokė. Nebegalėjo ištverti to ką matė akys. Ta ramybės stadija truko neilgai gal viena akimirka , nes aitrus alkoholio kvapas mane prabudino. Pramerkiau akis. Buvau paguldyta svetainėje ant raudono kilimo. Aplink mane degė žvakės. Pakėliau akis ir jau norėjau sėstis , bet tvirta patėvio ranka mane sulaikė. Vyro veidas buvo padengtas krauju. Nereikėjo daug laiko , kad suvokčiau kas nužudė mano šeimą , bet prireikė daugiau laiko , kad suvokčiau , kad mes ne vieni ir kad svetainėje....

Prie lubų kabėjo pritvirtinti kablei , o ant jų sukabinti negyvi mano šeimos narių kūnai. Šalia kiekvieno šeimos nario kūno stovėjo patėvio draugas. Jie visi vilkėjo mėlynus apsiaustus su raudonu paukčiu. Rankose laikė po peilį. Kūnas sustingo iš baimės supratus kas čia dedasi , bet nespėjau nei riktelėti , kai aštrūs ašmenys susmigo į kairejį šoną....."

Pramerkiau akis. giliai kvėpavau. Stengiausi nusiraminti. Jutau jog skruostai buvo šlapūs , bet negalėjau suvokti , jog tai mano ašaros , o ne šeimos kraujas. Akys nieko nematė. Krūtinėje plakanti širdis veržėsi iš jos. Manau jai tiek tereikėjo ir būtų iššokusi ir pabėgusi nuo manęs. Stengiausi , kaip galėdama greičiau nusiraminti , bet niekaip nepavyko nesupratau ,kaip man pavyko prasibusti nepasibaigus sapnui. Vis dar giliai kvėpuodama priliečiau šalta sieną. Galva sukosi , kaip paklaikusi. Pykino taip pat. Akys vis dar nieko nematė. Ištiesiau dešiania ranką ir mano širdis sustojo. Nežinau , kaip tai nutiko , bet neįtikėtinai skardus rinksmas paliko mano burną kartu paskui save palikdamas neįtikėtina skausmą.

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now