Nuostabu. Tas vaikinas taip lengvai paliko savo mobilujį pas mane nejau jis nepagalvojo , kad aš galiu perskaityti visas jo žinutes ir nagi būkim atviri jo slaptažodis bus kažkas tokio kas susija su juo. Man patinka , kai žmonės mano , kad užraktai gali mane sulaikyti. Nežinau kokių demonu vedama atsisėdau ant sofos ir pradėjau naršyti jo telefoną. Vos tik jį atrakinau pamačiau miela balta padarėlį.
Šis vaikinas ant telefono ekrano laikė užsidėjes save ir mažą šuniuką. Net jo telefono įdeklas buvo su jo nuotrauką. Tikras savimeila... Pasijungiau internetą , kad galėčiau pasigooglinti apie tuos vaikinus manau būtu pats laikas sužinoti apie juos daugiau. Jei jie nesiruoše nuo manęs atstoti , o aš ruošiuosi kurti komiksus su jais manau turėčiau pradėti daugiau jais domėtis.
Suvedusi jų grupės pavadinimą sulaukiau netikėtu naujienu. Tai buvo žinesklaidos naujienos apie Exo ir mane ir dar BTS grupę. Antraštės nebuvo vienos iš gražiausiu. Stengiausi neskaityti jų. Man tereikėjo informacijos apie grupę , o ne apie tai kas dabar vyksta pasaulyje. Atsidususi pakeičiau paieškos raktažodi. Štai vikipedija joje tikrai rasiu ko man reikia.
Pasiėmiau lapelį ir pradėjau rašytis naudinga informacija. Ohh jų grupėje buvo 12 narių liko 9 , bet dėl nesantaikos su kinija Lay negali dalyvauti grupės veikloje. Prieš tai grupėje buvo Kris , Tao ir Luhan vaikinai paliko grupe dabar beliko 8 kuriuo aktyviai skleidžia Exo vardą. Suho grupės lyderis fanės jį vadina „rich mom" pagal jų istorija jis valdo vandenį.Chanyeol reparis pagal fanes „happy virus" valdo ugnį. Kai pagrindinis šokėjas pas jį tiek daug pravardžių kaži ar jis žino , kaip fanės jį vadina , bet kaip bebūtų jo galios yra teleportacija. Tadashi Hamada kopija Chen „Camel-dinosour" tikriausiai tos merginos nėra mačiusios filmuko kur yra jo kopija na bet kaip bebūtų Chen yra vokalistas su šviesos(lyg ir žaibas ir panašiai) galiomis ir aš visai sutinku , kad jam tinka šios galios.
Paėjusi dar į apačia radau ir kitus vaikinus Baekhyun fanės jį poruoja su Chanyeol... Ohhh jie ir pas mane pasirodė kartu. Jų bendras vardas yra Chanbaek. Vaikinas panašus į šuniuka yra vokalistas taip pat šviesa įdomu kokia pravarde jam uždėjusios fanės... Geriau apsimesiu , kad nemačiau jo pravardžių... Žiūrėkim kas sekantis. Ooo vyriausias vaikinas kuris alpo mano palatoje. Xiumin vokalistas pravardė „Baozi" valdo snaiges , užšalusi vandeni. Jam tiktu vaidinti Elzą. D.O vaikinas kuris turi blogą regą ir atrodo , kaip mažas pingvinas. Jis neturi pravardės ir aš visai suprantu kodėl , nes jai atvirai kai pamačiau kaip jis žiūri į mane iš ties pamaniau , kad jis mane nužudys vos tik liksime vieni , o pasirodo jis turi blogą regą. Tebūnie jis man liks pingvinukas kurio super galios valdyti žemę. Na ir pats jauniausias vaikinas kuris paliko savo mobilųjį pas mane jis per daug pasitiki žmonėm.
Vos tik įvedžiau Sehun vardą į internetą man išmetė labai keista antraštę. „Exo Sehun myli savo ViVi labiau nei žmones". Tai privertė nusišypsoti. Kertu lažybu , kad jo slaptažodis ir yra ViVi. Papurčiusi galvą pasijungiau jo fanų puslapi. Dar vienas reperis ir šokėjas. Šis vaikinas valdo orą.
Nuostabu. Pasimankštinau kaklą. Papūtusi lūpas nuėjau į youtube ten iš kart išmetė video su exo , tai buvo try not to laugh video. Nusprendusi , kad man reikia šiokio tokio poilsio nuo rimtų dalykų pasijungiau tą video. Patogiau įsitaisiau sofoje ir pradėjau jį žiūrėti. Per akrane bėgiojo vaizdai su įvairiausiais kvailais dalykais pvz: rėkentis Chen , besimušantis pingvinukas... vienas iš tų vaizdeliu mane užkabino. Atsisukau jį atgal net kelis kartus manydama , kad blogai išgirdau.
Xiumin vyriausias grupės vaikinas pasakė , kad Tadashi kopija yra jam lyg žmona. Kelis kartus sumirksėjusi nusprendžiau galutinai įtvirtinti šį fakta. Atidariau žinučių laukelį. Susiradau Chen numerį ir surinkau žinutę. „Labas ar Xiumin iš ties pasakė , kad tu jam kaip žmona ar internetas meluoja?". Kol laukiau atsakymo padėjau telefoną ant stalo ir nuėjau prie kriauklės vandens. Man nespėjus paimti stiklinės telefonas esantis ant stalo pradėjo skambėti. Neskubėdama priėjau prie jo. Ekrane švietė Chen nuotrauka. Ir kaip man su juo susišnekėti? Pasukiojusi galvą nieko nesugalvojau. Padėjau ragelį. Jokios prasmės man iš to telefono. Sehun sakė , kad galiu paskambinti Chen su vaizdu... Man nespėjus atrasti tos funkcijos telefonas pranešė , kad atėjo žunutė. Atidariau ją.Ooo....
„Ką čia nusišneki. Mes jūsų laukem treniruotėj baik žaisti internete ir paskubėkit."
Aaa jis mano , kad aš Sehun na tada manau reiktu jį paerzinti. Gūžtelėjusi pečiais surinkau žinutę.
„Kaip man atvykti į treniruote jai manęs neišleidžia? Primink kokia tai treniruotė? Ir ar tikrai Xiumin tai pasakė????"
„Sehun baik kvailiot žinai kas būna , kai Suho supyksta. Paskubėkit mes laukem."
„Bet tai manęs tikrai neišleidžia , kaip man atvykti teleportuotis? Atsiprašau , bet neturiu Kai galiu. Be to ar tai tiesa?"
„Kodėl neklausi Xiumin jis šalia tavęs ir baik juokaut."
„Klysti jis ne šalia manęs ir aš nejuokauju."
„Suho bus nepatenkintas."
„O jis kadanors būna patenkintas? Pasakyk ar tai tiesa ir aš atstosiu."
„Tai tiesa juk patys tai žinot."
„Tai tas alpstantis baozis mano palatoj tikrai viešai pasakė , kad tu jam kaip žmona. Tadashi Hamada aš šokiruota."
Praėjo trys minutės , bet telefonas tylėjo. Jokio pranešimo. Tikriausiai jis taip pat šokiruotas , kad susirašinėjo ne su Sehun , o su manimi. Gūžtelėjusi pečiais išsitraukiau lapų iš po stalo ir priklaupiau prie jo. Pasidėjusi viską ant stalo pradėjau piešti Exo komiksą. Tai buvo tik eskizai nieko rimto. Kaip ir minėjau pirmuosiuose lapuose norėjau padaryti , jog jie mokosi sveikintis. Manau jiems reiktu iš ties išmokti tai daryti.
Nežinau kiek laiko praėjo nuo tada , kai prisėdau piešti. Buvau susikaupusi ir įsijautusi. Kelis kartus tikrinau faktus internete , ieškojau detaliu. Buvau bebaigenti penktą lapą , kai telefonas besimėtantis po sofa pradėjo skambėti. Šoktelėjau nuo netikėto garso. Susigriebusi už širdies pykčio kupinu žvilgsniu pažvelgiau ton pusėn kur buvo telefonas. Kaip po vlenių aš ten jį numečiau. Ohh tikrai pamačiau nuotrauka kur exol padarė... Joms aš nepatinku ir nieko nepakeisi. Atsidususi pasilenkiau ir ištraukiau telefoną. Ekrane švietė to mielo šuniuko nuotrauka. Oiii suklydau ne ViVi , o Baekhyun nuotrauka. Jie tokie mieli... Vaikinas skambino man su kamera. Pakėliau. Apsižvalgiau aplink ieškodama kur man padėti telefoną.
-Xiujum žiūrėk ką parodysiu.
Pažiūrėjau į jį ir primerkiau akis. Tada vėl apsižvalgiau. Padėjau telefoną ant stalo. Pakilusi nuėjau prie kriauklės pasimėmiau stiklinę grįžusi į ją atrėmiau telefoną , kad jis nekristu pristūmiau pieštukų dėžutę.Dabar vaikinai galėjo matyti puse mano kūno. Atsirėmiau į sofą ir pasiėmiau tuščių lapų bei pieštuką. Galiausiai pažvelgiau į telefoną. Ekrane matėsi visi vaikinai atrodė , jog jie net nepastebi , jog juos filmuoja. Kai šoko prie veidrodžio. Pingvinukas gulėjo ant grindų. Sehun kartu su Chanyeol kažką darė prie telefono. Tadashi ir jo vyras Xiumin sėdėjo ant sofos ir ilsėjosi. Niekur nemačiau Suho. Na ir kur dingo lyderis.
„Kur padėjai lyderi? Nejau jis išprotėjo sužinojęs , kad Sehun paliko savo telefoną man?"
Žinojau , kad Baekhyun mato ką jam parašiau. Vaikinas prunkštelėjo , bet stengėsi tvardytis.
-Čia mano atsiprašymas už tai ką mes su Chanyeol tau padarėm,-sumurmėjo tyliai,- Vaikinai kur Suho?!,-suriko jis.
-Waeeee!!!,-užrėkė Chen.
-Suho išėjo atnešti vandens!,-šuktelėjo negirdėta balsas.
Baekhyun pajudėjo durų link. Visą laiką jis kikeno. Atrodo vaikinui smagu filmuoti savo draugus jiems to nežinant. Jam pasišalinus iš patalpos jis prapliupo juoku.
-Einam ieškoti Suho Xiujum.
„Nebijai , kad jis nudės tave?"
-Labiau bijau D.O jis tikrai mane nudės sužinojes ką padariau.
Papurčiau galvą. Vaikinas šypsodamas vaikščiojo po patalpas kartas nuo karto pasisveikindamas su praeinančiais žmonėm. Jis šypsodamas rodė man viską aplink , bet netarė daugiau nei žodžio. Praėjus penkioms minutėms Baekhyun pasuko už kampo ir kolidoriaus gale pasirodė Suho.
YOU ARE READING
You Stole My Voice
FanfictionLiudininku apsaugos programa. Liudininkė: Nikolja Sorang. Byla:125AK. Perkeliama į pietų Korėja. Vardas: Xiujum Wenslou. Apsaugos laikas: Neribotas. Štai , kaip viskas prasidėjo. Nuo to praėjo šešeri metai. Šešeri metai svetimoj šaly. Po tiek ramyb...