„Rytoj 6:30AM jūsų atvažiuos pasiimti ir nuveš į oro uostą. Bukit pasiruošę. Keliausit į havajus kur filmuosit „Kelionė havajuose" kartu bus ir Xiujum. Vaikinai aš tikiuosi jus ja rūpinatės , nes ji man kaip jaunesnioji dukra , tad jai sužinosiu , kad ją nuskriaudėt išpersiu kailius jums. Smagei praleiskit laiką."
Tai buvo žinutė nuo jų vadybininko. Mano akys iš kart nukrypo į Baekhyun ir Chanbaek kurie gailiom akim žvelgė į Suho. Šyptelėjau. Jaučiausi geriau. Nebejutau to nemalonaus skausmo. Patraukiau plaukus nuo akių ir pakilau nuo sofos. Norėjau miego. Dažniausiai per tokias dienas mane traukia prie miego , o dabar reikės dar važiuoti į havajus... Aš užmigsiu tenai. Paėmiau sąsiuvinį parašiusi sakinį padaviau lapelį Chen.
„Aš einu į Suho kambarį numigti , gerai? Pažadinkit , kai jie grįš namo."
Vaikinas linktelėjo įtartinai pažvelgęs į mane. Parodžiau jam liežuvį ir išėjau iš svetainės. Įžengiau į lyderio kambarį kuris nepasikeitė nuo tada , kai čia buvau. Didelė dvigulė lova su tamsiai mėlynais patalais ir baltom pagalvėm. Knygų lentynos prikrautos ne tik knygų , bet ir komiksų bei figurėliu. Vonia , spintos , stalas. Tai buvo gan modernus ir prabangus kambarys. Bet ir jaukus. Man patiko , kad Suho net ir čia turėjo pasikabinęs nuotraukų su vaikinais. Tai šildė patalpą.
Atsiguliau į vakino lovą pasiėmusi vieną iš pagalvių apsikabinau ją. Pasijungiau telefoną nusprendusi prieš einant miegoti pažiūrėti kelis exo video. Pirmas video kurį man metė buvo EXO – Run This. Tai buvo kažkas ko matyti nenorėjau. Perjungiau kitą dainą „The eve". Įpusėjus šokiai pamiršau , kad turiu kvepuoti ir tai mane šokiravo. Sumirksėjau kelis kartus. Nusprendžiau , kad geriau nežiūrėti , kaip šie vaikinai šoka. Paspaudusi ant Funny exo moments. Leidau video eiti , o pati užmerkiau akis.
*
Kažkas minkšto prisiglaudė prie mano rankų. Tai nebuvo pagalvė kuria laikiau prieš užmiegant , tai buvo kažkas pukuoto ir minkšto. Atsidususi atsisėdau lovoje trindama akis ir stengdamasi priversti jas atsimerkti. Patraukiau rankas nuo akių ir lėtai jas atmerkiau. Prieš save mačiau besišypsanti Baekhyun. Pamojavau jam. Patraukiau plaukus kurie erzino krisdami ant akių. Pažiūrėjau į šoną kur buvo kažkas pukuoto. tai buvo kiškis. baltas didelis , pukuotas kiškis ant kurio pilvo buvo užrašyta Suho.
-Suho.
Sumurmėjau. Daktaras man buvo liepes per diena pasakyti , bent du sakinius , kad pripratinčiau stygas prie kalbėjimo , tai turėjo padėti sveikimui.
-Waeee aš norėjau , kad pirmiausia ištartum mano vardą!!!,-suriko Chen.
Pakėliau akis į vaikiną stovintį prie lovos krašto šalia besišypsančio šuniuko. Žiūrėdama į jį pasiėmiau žaislą ir priglaudžiau jį prie savęs. Apkabinusi triušį atsidusau. Dar kart nužvelgiau kambarį. Pastebėjau prie spintos stovintį lagaminą ir maišelį. Parodžiau į jį. Vaikinai nusekė žvilgsniais kur jiems rodžiau.
-Tai rūbai. Tau rūbai vadovybė pasirūpino , kad turėtum ką apsirenkti. O maišelyje prekės kurių prašei. D.O ruoše vakariene. Chanyeol ir Kai išvyke fotosesijai. Sehun išvažiaves filmavimui su jais susitiksim rytoj oro uoste. Ateisi pavalgyti?,-paklausė Chen.
Linktelėjau vis dar žiūrėdama į lagaminą. Vaikinai nieko daugiau nesakė. Jie paliko mane viena kambaryje. Atsidususi išlipau iš lovos. Kamuojama nemalonaus jausmo priėjau prie lagamino. Atitraukusi jį radau daug rubų , o svarbiausia radau apatinį trikotažą. Pasiėmusi juodas sportines kelnes ir melsvus marškinukus pagriebiau maišelį ir nuėjau į vonią.
Po pusvalandžio išlindau iš vonios pasiruošusi leistis į apačia. Tai tikriausiai pirmas kartas kai pati susirišu plaukus. Susirišau juos į netvarkinga kuoduką. Nuo lovos pagriebiau pliušinį žaislą. Keista , bet šis žaislas vertė mane jaustis saugiau. Nežinau kodėl , tikriausiai nes tai pirmas daiktas kurį man kažkas dovanoja po tiek metų. Pasiėmusi telefoną išėjau iš kambario. Man einant pro D.O kambario duris užkliuvo už akių lapas. Tuščias lapas pakabintas ant durų. Išsitraukiau tušinuką iš kišenės ir gražiais heroglifais pradėjau rašyti. „Pūkuotas pingvinas – atsargei kandžiojasi". Nupiešiau kelis mažus pingviniukus. Išsitraukiau telefoną. Padariusi nuotrauką paėmiau triušį už ausies ir pradėjau leistis laiptais parinkdama adresatus kuriems išsiusti šią nuotrauką. Tai buvo visi adresatai mano telefone , tik ne vadyba ir ne James.
YOU ARE READING
You Stole My Voice
FanfictionLiudininku apsaugos programa. Liudininkė: Nikolja Sorang. Byla:125AK. Perkeliama į pietų Korėja. Vardas: Xiujum Wenslou. Apsaugos laikas: Neribotas. Štai , kaip viskas prasidėjo. Nuo to praėjo šešeri metai. Šešeri metai svetimoj šaly. Po tiek ramyb...