28

1.1K 94 9
                                    

Merginos kurios yra facebook grupėje nusprendė , kad galiu įdėti į istorija boyxboy , tad tos kurios neshipinat vaikino su vaikinu galit nustoti skaityti , nes bus ir vaikinu momentu. O tos kas norit į grupę ar chata galit su manimi susisiekti :P <3  FB:Alvyda Raisuotyte 

*

Xiumin pašoko nuo grindų ir griebė laptopą iš Chanyeol rankų. Vaikinas garsiai pradėjo skaityti sakinius kuriuos buvau parašiusi , kad galėčiau susikalbėti su D.O. Ar jie rimtai dabar skaito , tai vietoj to , kad ištrintu kol nekilo skandalas ir kol jų fanės nepadarė sceermshot. Kaisoo stovėjo išsižioje klausydamiesi , kaip mažasis boazi atrodė , kaip mažas vaikas šypsodamasi dėl to kas katik nutiko.

Pasidaviau. Papurčiau galvą. Pakilau nuo sofos ir griebiau kompiuterį. Apsukusi greit paspaudžiau ištrinti postą prieš tai dar spėjau pamatyti kiek jis surinko retwetu atsidusau iš palengvėjimo pamačiusi , kad jų tik keli. Atjungiau savo twitter ir gražinau kompiuterį Xiumin parodydama liežuvį. Kažkas trenkė man per galvą su kažkuo minkštu. Apsisukau pažiūrėti kas nusprendė muštis. Tai buvo mankae Sehun. Vaikinas paleido į mane pagalvėlę. Klausiamai pažiūrėjau į jį.

-Mano presas geresnis nei Kai.

Sumirksėjau kelis kartus. Ar mes vis dar kalbam apie presus , nes jai taip tada aš geriau grįžiu pas Suho į virtuvę kur bus saugiau , nes jis neleis jiems manęs skriausti. Apsižvalgiau aplink ieškodama kažko ant ko būtų galima rašyt. Chen pabaksnojo man į koją. Pažvelgiau į vaikiną. Jis ištiesė man sąsiuvinį ir rašiklį.

-Taip bus saugiau , nei internete,-tarė jis.

Linktelėjau. Atsisėdau atgal į savo vietą ant keliu pasidėjusi pagalvėlę. Žiūrėjau , kaip vaikinai bandė apsispręsti tarp komedijos ir siaubo filmo. Xiumin ir Chen ginčijosi , kaip maži vaikai. Man arba pasivaideno arba Chen tikrai pašnabždėjo kažką tokio kas privertė išrausti Xiumin. Vaikino skruostai buvo tokie pat raudoni , kaip ir mano , kai stovėjau šalia Suho.

-Vaikinai , o kaip mano gal Xiujum turi geresnį presą nei mes?,-mestelėjo Chanyeol.

-Coliuke parodyk savo presą.

Sehun žodžiai privertė mane išsižioti. Stebėjau jį išplėtusi akis negalėdama patikėti , kad jis tai pasakė. D.O trenkė jaunėliui į petį. Vaikinas susiraukė nuo skausmo. Like žvelgė į jį panašiu žvilgsniu , kaip ir aš. Papurčiau galvą bandydama atsipeikėti iš šoko. Atverčiau sąsiuvinį.

„Aš neturiu preso. Pas mane vien randai ant pilvo."

-Randai?

Sehun susilaukė dar vieno smūgio į petį. Pažvelgiau į D.O kuris piktai žvelgė į jaunėlį draugą. Tik dabar pastebėjau , kad vaikinas namie nešiojo akinius ir jie jam tikrai labai tiko. Į svetainę atėjo Suho nešinas padėklu apkrautu puodeliais. Lyderis sudeliojo puodelius ant stalo , o padėklą padėjo ant spintelės. Prieš sėsdamasis padavė man viena iš atneštų molinių puodelių.

-Kokį filmą išrinkot?

Paklausė lyderis sėsdamasis šalia manęs , nes tai buvo vienintelė laisva vieta. Xiuchen sėdėjo ant grindų , Kaisoo ir Sehun ant sofos. O ant kitos sofos sėdėjo Baekhyun į kurį beveik gulėdamas buvo atsirėmęs Chanyeol. Rudaplaukis iš kišenės išsitraukė kelias taplėtes ir padavė jas man taip pat į rankas įduodamas sulčiu stiklinę , o pats perėmė mano puodelį su kakava.

-Tavo vaistai,-sumurmėjo vaikinas.

-Žiūrėsim „Grėsmingas"!,-suriko Chen.

Šyptelėjau paėmusi šiltą puodalį į rankas ir patogiau įsitaisydama sofoje. Chen pakilo nuo grindų įdėti disko į DVD. Vaikinai užgesino šviesas ir užtraukė užuolaidas leisdami patalpai paskęsti tamsoje. Siaubo filmų niekad nebijojau , bet tamsa buvo visai kitas reikalas. Lauke esančios tamsos nebijojau , bet vidoje... Namuose , tai buvo visai kitas reikalas. Tokia tamsa mane versdavo jaustis nejaukiai. Pasimuisčiau savo vietoje.

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now