35

1K 117 2
                                    

Prireikė sekundės suvokti ką parodžiau. Greit nuleidau sąsiuvinį. Žiūrėjau į Baekkie išplėtusi akis ir įsižiojusi. Vaikino reakcija buvo panaši. Jis pirmasis atsigavo iš šoko. Greit atsisėdau tiesiai. Užsidengiau venda bandydama nesusijuokti iš beviltiškos padeties. Baekhyun bakstelėjo man į petį. Pakėliau savo galvą. Pažvelgiau į jį grėsmingu žvilgsniu.

-Tu nori pasakyti , kad tada buvo tavo...

Uždengiau jo burną nespėjus jam ištarti nei žodžio. Trinktelėjau sąsiuviniu per galvą ir sumtelėjau , kad atsisėstu atgal į savo vietą. Mašinoje stojo tyla. Ramei žiūrėjau pro langą stebėdama lekenčius vaizdus , kai mano mobilusis suskambėjo. Atrakinusi jį užsimaniau nužudyti Baekhyun. Tikrai man kilo noras jį nudėti , nes į susirašinėjimo grupę vaikinas parašė „Xiujum pirmas bučinys buvo su Suho". Atsisukau į vaikiną kuris nekaltai šypsojosi.

-Mirsi,-sumurmėjau.

„Xiujum: Jai pakomentuosit , D.O jus nudės."

„D.O: Neerzinkit mano sesers."

Išlipau iš mašinos pirmoji. Kaulai buvo sustinge. Tikriausiai ne man važinėti ir skraidyti. Kol vaikinai ropštėsi iš automobilio susirišau plaukus į žemą kasą , kad mažiau sklaidytusi aplink veidą. Baekhyun atsitojo šalia manęs tvarkydamasis savo kepurę. Trenkiau jam per kepurės snapelį. Vaikinas primerkęs akis pažvelgė į mane.

-Suho , Xiujum mušasi!,-suriko jis.

-Ji ir kandžiojasi nepamiršai?,-mestelėjo vaikinas apeidamas mašiną.

Gūžtelėjau pečiais. Su savimi turėjau tik telefoną ir vandens buteliuką. Nusprendžiau , kad jai reikės kalbėti , tai manau , kad mano gerklė leis tai man padaryti , jai tiksliau – balso stygos. Vaikinai nebūtų vaikinai jei nesugalvotu nusifotografuoti prie parko įėjimo. Papurčiau galvą norėdama eiti toliau , bet lyderis prisitraukė mane prie savęs. Sumirksėjusi kelis kartus atsitraukiau nuo jo per žingsnį ir apsimečiau pozuojanti.

Turėjome lipti į aukštą kalną , kad galėtumėm pamatyti krioklį iš viršaus. Dėl laipiojimo aš neturėjau jokių nusiskundimu , bet dėl savo kompanijos turėjau. Tas vaikinas.... Jis kalbėjo tiek daug ir taip greit. Pusės jo žodžiu negalėjau suprasti. Aš nežinau , kaip bet Baekhyun buvo hiperaktyvus , kai mažas vaikas prisivalgęs daug cukraus.

Žiūrėjau į begantį vaikinuką kurį vijosi vaikinas su kamera , nes Baekhyun norėjo pirmiau už mus pasiekti viršų. Likau su lyderiu. Žvelgiau į mus supančius augalus. Bandžiau įžiūrėti vieną toliau esančia gėlę , kai koja užkliuvo už laiptelio. Užmerkiau akis pasiruošusi susidūrimui arba net nusiristi nuo laiptų. Bet taip nenutiko. Tvirta ranka laikė mane už liemens , o krūtinė spaudėsi prie tvirtos krūtinės (be logikos sakinys).

Lėtai atmerkiau akis. į mane žvelgė dvi didelios rudos akys. Suho laikė mane priglaudęs prie savęs. Viena jo ranka laikė turėklą , kad nenukristu kartu su manimi nuo laiptų. Žvelgiau į vaikino akis žinodama , kad turiu nuo jo pasitraukti , nes jam nėra lengva išlaikyti mane ir save , bet tuo pačiu metu nenorėjau to padaryti.

Vaikinas nuleidos savo žvilgsnį nuo mano akių prie mano lūpų. Prikandau apatinę lūpą stengdamasi kvėpuoti normaliu ritmu. Jo akys iš buvo apsiblausiusios ir primerktos. Jis žvelgė į mano lūpas ir tai varė mane iš proto. Vaikinas prisitraukė mane arčiau savęs jai tai buvo įmanoma. Uždėjau savo rankas jam ant pečių. Nebuvau tikra ar norėjau jį atstumti at prisitraukti arčiau , bet kai Suho lūpos prisilietė prie manųjų pranyko visos mintys.

Vaikinas švelniai prilietė mano lūpas. Atrodo jis abejojo ar elgesi gerai , bet ta abejonė truko tik akimirka. Jo lūpos švelniai apgobė mano apatinę lūpą neleisdamos man priešintis. Kažkur giliai galvos kampelyje šaukė balsas kuris liepė trauktis nuo šio vaikino , bet negalėjau to padaryti. Atsakiau į jo bučinį. Rudaplaukis nedrąsiai lyžtelėjo mano lūpą prašydamas leidimo. Pravėriau lūpas. Jam nespėjus pagilinti bučinio suskambėjo mūsų abieju telefonai prikeldami mus iš pasaulio kuriame buvome.

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now