Ilgai nedvejodama pravėriau automobilio langą. Iškišusi ranką atvėriau delną ir paleidau brolio atminimą kelyje. Mačiau pro veidrodėlį , kaip už mūsų važiuojančios mašinos naikiną apyrankę. Išleidusi sunkų atodūsį užvėriau langą. Susigrūdau likusius daiktus į kuprinę. Jai rudaplaukis ir pastebėjo , tai ką padariau tai jis neišsidavė. Vaikinas netarė nei žodžio.
Prie ligoninės , kaip įprastai buvo pilna žmonių. Prieš išlipdama iš automobilio užsidėjau veido kaukę. Palikusi automobilį ir vaikiną stovėjimo aikštelėje nuskubėjau į pastatą kuriame nebuvau jau kuris laikas. Jums tikriausiai įdomu kodėl rudaplaukis nėjo su manimi pas daktara , tai todėl , nes aš jam neleidau. Liepiau vaikinui sėdėt automobilyje , nes jai ligoninėje pasitaikys jų fanų kils skandalas dėl to , kad vaikinas su manimi , net jai jis ir lyderis.
Priėjusi prie registratūros parodžiau savo dokumentą. Jauna juodaplaukė mergina nužvelgė mane smalsiomis akimis. Stengiausi į tai nekreipti dėmesio. Prireikė gerų 10 minučių kol ji susisiekė su daktaru , kuris liepė mane nedelsiant atvesti pas jį į kabinetą. Tikriausiai man , bent kažkiek pasisekė jog nereikės laukti ilgose eilėse.
Vis dar kamuojama keisto jausmo dėl rastos apyrankės įėjau į liftą kartu su registratūroje buvusias sesele. Atsirėmiau į metalinę sieną. Nusiėmiau veido kaukę , nes nebebuvo prasmės slėptis vis tiek po akimirkos būsiu pas daktarą , o ir taip dabar jau visi žino , kaip atrodau. Pasitvarkiusi paltuką išėjau pro lifto duris ir sekiau seselę. Mintyse vis bandžiau prisiminti kada ta apyrankė galėjo atsirasti mano kuprinėje. kada buvau ją palikusi be priežiūros. buvo tik vienintelis kartas , kai jos neprižiūrėjau ir tai buvo lėktuve , kai buvau užmigusi.
Viskas ėjo sklandžiai. Daktaras padarė kelis tyrimus , paėmė kraujo ir patikrino balso stygas , kaip ir tikėjausi išrašė daugiau vaistų. Liepė mažiau šaukti ir stengtis kuo mažiau nervintis ar nerimauti , nes tai taip pat veikia sveikimą. Padėkojusi už darbą pasišalinau iš ligoninės. Tikriausiai skambėsiu paranoiškai , bet visą laiką jaučiausi lyg kažkas mane stebėtu ir tai buvo tiesa einant per lygoninė mačiau , jog keli jauni žmonės vis žvilgčiojo į mane , bet tai buvo ne jie. Ne tai ne toks jausmas... ahh tikriausiai jūs manęs nebesuprantate. Mano mintys padrikos. Atsisėdau ant suoliuko netoli stovėjimo aikštelės. Užsidengiau veidą. Pradėjau giliai kvėpuoti stengdamasi sudelioti mintis ir nurimti.
Giliai įkvėpiau ir iškvėpiau. Pakrtojusi tai kelis kartus ramei patraukiau rankas nuo veido. Atsirėmiau į suoliuko nugarą. Pakėliau akis į dangų. Pūkuoti debesys lėtai plaukė dangumi , nedrąsei uždengdami saulę kuri vis dar bandė šildyti žmones žvarbia rudens dieną. Šyptelėjau , kai vienas nedrasus spindulėlis sušildė skruostus.
Tikriausiai ta apyrankė buvo tarp senų daiktų ir rinkdama juos netyčia įsidėjau į kuprinę. Taip tikriausiai. Atsidususi iš palengvėjimo pramerkiau akis , bet tą pačia akimirką išgirdau klykenčiu merginų balsus. Pasisukau ton pusėn. Mačiau manęs link bėgančias keles merginas. Jos atrodė tokios jaunos. Nekreipdama į jas dėmesio pakilau iš savo vietos ir patraukiau ten kur turėtu stovėti lyderio mercedes. Automobilis stovėjo aikštelėje , bet vaikino niekur nesimatė. Merginos kurios rėkė buvo visai netoli manęs ir sparčiai artėjo.
Iš kišenės išsitraukiau telefoną. Greit jį atrakinusi paspaudžiau ant Suho ikonos ir laukiau kol vaikinas atsilieps. Jis tikriausiai šaiposi iš manęs , nes po kelių sekundžiu vaikinas atmetė mano skambutį. Piktai pažvelgiau į telefono ekraną. Nebeturėjau laiko galvoti merginos jau stovėjo prie manęs. Žvelgiau į jas nutaisiusi gailų vaidelį. Viena iš jų filmavo mane kitos žiūrėjo išplėtusios akis.
-Amm tu Xiujum taip?,-nedrąsiai paklausė mergina.
Linktelėjau stengdamasi sugalvoti , kaip reikės apsiginti nuo jų jai jos mane užpuls. Merginos buvo šiek tiek aukštesnės už mane , o dvi netgi mano ūgio, tai neturėtu būti sunku. Tikriausiai viena iš jų pastebėjo , mano išsigandūsį žvilgsnį , nes mergina liepė padaryti daugiau erdvės , neprispausti manęs taip arti automobilio. Lengviau atsikvėpiau , kai jos paėjo kelis žingsnius atgal.
YOU ARE READING
You Stole My Voice
FanfictionLiudininku apsaugos programa. Liudininkė: Nikolja Sorang. Byla:125AK. Perkeliama į pietų Korėja. Vardas: Xiujum Wenslou. Apsaugos laikas: Neribotas. Štai , kaip viskas prasidėjo. Nuo to praėjo šešeri metai. Šešeri metai svetimoj šaly. Po tiek ramyb...