14

1.2K 107 5
                                    

Atverčiau savo kalbėjimo knygutę. Suraičiau kelis heroglifus ir atsukau knygutę vaikinams. Alpstantis vaikinas pirmas atkreipė dėmesį į tai , jog aš jų kažko klausiu.

„Kodėl jūs mano platoje ir kodėl jis alpsta?"

-Mes čia nes Suho norėjo , kad mes susipažintumėm. Kai atėjau su Suho tu miegojai ant grindų Suho norėjo tave perkelti į lovą , bet tada pastebėjom jog tau kažkas ne taip. Aš išbėgau pakviesti daktaro , o jis liko su tavimi. Tavo širdis sustojo vos tu tik prisilietei prie Suho. Ir šiandien mums budint prie tavęs tavo aparatai...

Vaikinas nutilo. Dabar supratau kodėl jis alpo. Jis manė , kad aš vėl mirštu. Linktelėjau.

„Pataisau tave aš prisiliečiau ne prie to vaikino , o prie jo drėgnos maikuts ir maniau , kad tai visai kita todėl mano širdis ir neištvėrė. Kuo jūs vardu ir ką jūs čia veikiat? Pukuotas pingvine nežiūrėk į mane taip lyg būčiau atėmusi tavo maistą. Užsidėk akinius manau su jais atrodysi taip pat gražei ir nebereiks stengtis įžiūrėti ką parašau."

Vaikinukas vos perskaites mano sakinius susigėdo. Jo skruostus išpylė raudonis. Aukštesnysis vaikinas pradėjo juoktis. Ooo dar vienas dieviškas juokas , kaip ir chen tas vaikinas taip pat turi dangiška juoką. Ko norėti iš Tadashi kopijos.

-Aš esu vyriausias Exo narys Xiumin,-sumurmėjo alpstantis vaikinas.

Iškėliau ranką , kad jie nieko nebesakytu. Man kilo klausimas.

„Tu vyriausias taip? Xiumin tau gal kokie 21? Tada šitam aukštam 18? O pingvinukui 16? Įsibrovėliau 17. Chen tikrai ne daugiau 16. Suho 20 ,nes jis lyderis , nors jis atrodo , kaip kokių 18. O tos aukštas vaikinukas su gražia šypsena kuris atrodo , kaip milžinas , bet gražus milžinas 19? O jo vaikinui kuris panašus į miela šuniuka 17? Taip?"

Vaikinai prapliupo juoku , net ir tas su širdutės formos lūpomis pradėjo juoktis. Alpstantis vaikinas Xiumin taip pat apdovanojo mane savo nuostabiu juoku. Tai buvo nuostabu matyti juos šiek tiek labiau atsipalaidavusius nei prieš akimirka , kai pramerkiau akis. Žiūrėdama į juos pamiršau , jog buvau nusprendusi su jais nesikalbėti ir pamiršau tai ką jie padarė. Nebegalvojau apie tai jog jie yra Exo dabar man jie atrodė paprasčiausi vaikinai kurie atėjo manęs aplankyti ir kurie turėjo nuostabius juokus.

-Ne aš 27 metų,-tarė Xiumin.

„Meluoji. Tu meluoji , jai tu 27 tada aš 30"

Xiumin dar kart nusijuokė. Jis pažvelgė į aukštąjį vaikiną kuris vis šypsojosi.

-Aš esu Sehun jauniausias grupės narys. Man 23.

Pažiūrėjau į jį negalėdama patikėti. Jis mano metu , bet atrodo , kaip nepilnametis. Dabar tikrai pasijaučiau baisi. Papūčiau lūpas ir primerkiau akis.

„Tu mano metu , o atrodai , kaip nepilnametis galiu paklausti kodėl aš atrodau , kaip 30 metu , o tu kaip 17???? Ką tu valgai???"

Vaikinai vėl nesusitvardė ir prapliupo juoku. Gūžtelėjau pečiais ir papurčiau galvą. Buvo gera girdėti juokus gyvų žmonių. Tai padėjo nurimti širdžiai kuri vis dar spurdėjo krūtinėje. Pati to nejausdamas paliečiau vietą kurioje plakė širdis. Suraukiau antakius dėl jos plakimo greičiau.

-Ar tu blogai jautiesi???

Susijaudines tarė pingviniukas. Greit pakėliau į jį savo pilkas akis. Primerkiau jas ir papurčiau galvą. Atsidusau. Vaikinai rimtai žvelgė į mane laukdama kol kažką pasakysiu.

„Ar man trečiajį jūsų draugą reikės vadinti pingvinuku? Bet ne betkokiu , o pukuotu."

-Aš D.O man 24 metai.

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now