Dalyje bus sekso scena N-17
Atmerkiau savo akis ir pažvelgiau į jį piktu žvilgsniu. Atrodo , tai išgazdino aukštajį vaikiną. Jis norėjo man kažką sakyti , bet greit užsičiaupė. Paėmusį sąsiuvinį suraičiau sakinius ir stumtelėjau jį į stalo vidurį.
„Kaip tu drįsti daryti tokias nuotraukas? Ar norėtum , kad kas nors darytu tavo ir Baekhyun besimylinčiu nuotraukas? Taip negalima elgtis net ir juokaujant. Atsiprašyk Kaisoo."
-Jis padarė ką???,-suriko D.O
-Aš lavonas,-sumurmėjo Chanyeol žiūrėdamas į pingviną kuris piktai žiūrėjo į jį.
*(po to , kai D.O nužudė Chanyeol ir jis prisikėlė iš numirsųjų)
-Vaikinai jūs mylėjotės paplūdymeje? Reikės apie tai pasikalbėti,-griežtai tarė lyderis.
„Tu bučiavaisi labai viešoje vietoje kurioje buvo šviesu ir kurioje buvo daug žmonių. Apie tai taip pat pasikalbėk."
Likę grupės nariai nusijuokė iš mano sakinio. Suho papūtė lūpas ir nieko nebesakė. Toliau tęsemė savo vakarienę. Vaikinai stengėsi netylėti nors nemanau , kad tam reikėjo daug pastangų įpatingai , kai prie stalo buvo Chanbaek tie du kelė tokį triukšmą , kad atrodė visa kavinė skambėjo vien tik nuo jų. Mačiau , kaip visi bandė man neleisti galvoti apie nieką kitą tik apie tai apie ką jie kalbėjo. Stengiausi galvoti tik apie vykstanti pokalbį ir neleisti savo mintims grįžti prie to kas šiandien įvyko.
Mums einant į mašinas pradėjo lynoti. Sehun riktelėjo , kad bus audra , bet nebus žaibų , tad man nėra ko nerimauti. Linktelėjusi vaikinui įsėdau į automobilį. Apgaubta šilumos užsisegiau saugos diržą. Visą kelią į viešbuti stebėjau pralekenčius vaizdus. Chanbaek gale jau miegojo , kai pasiekėm savo tikslą. Suho juos pažadino.
Lyderis kilo su manimi į trečia aukštą kuriame pasirodo buvo ir jo kambarys. Aš ir Suho gyveno kambariuose vienas prieš kitą. Su juo taip pat gyveno ir Sehun. Sustojau prie savo kambario durų žvelgdama į jas. Nenorėjau žengti į vidų ir būti viena. Bijojau miegoti tamsoje , svetimoje šalyje , per audrą ir apsupta šiandienos įvykio. Žinojau jai taip bus vidury nakties mano širdis pradės stoti , o tada nebegalėsiu priversti jos plakti.
Pažvelgiau į Suho kuris jau traukėsi kambario raktą. Jam nespėjus priglausti kortelės paėmiau vaikino ranką. Rudaplaukis pakėlė savo akis į mane. Žiūrėjau į jį baimės pilnomis akimis. Supyniau savo pirštus su vaikino ir nieko netarusi atrakinau savo kambarį į jį įsivesdama ir Suho. Už jo uždariau duris ir paskandinau mus abu visiškoje tamsoje kurioje girdėjosi tik mūsų kvėpavimas.
Priglaudžiau galvą prie vaikino krūtinės. Rankomis apglėmiau jo liemenį panardindama save vaikino krūtinėje nesuteikdama galimybės jam atsitraukti. Jutau , kaip po mažu drebėjimas grįžtą. Rudaplaukio rankos žvelniai nuėmė švarką man nuo pečių ir numėtė jį į šoną. Vaikino viena ranka atsargei glostė mano nugarą kol kita apsistojo ties mano kaklu. Pakėliau akis į prie esantį rudaplaukį. Tamsoje mačiau tik jo kontūrus , bet to ir užteko ,kad pamatyčiau artėjančias jo lūpas.
*Prasideda sekso scena*
Bučinys buvo švelnus. Jis stengėsi manęs neužgauti. Jo lūpos atsargei glamonėjo manąses net nesistengdamos pagilinti bučinio. Ranka esanti ant nugaros vis lėčiau ją glostė versdama mano kūnų bėgioti skrudelytes. Pakėliau savo rankos nuo vaikino liemens ir leidau joms rasti kelio iki jo plaukų ir kaklo. vos tik mano pirštai prilietė Suho plaukus vaikino lūpas paliko tyli dejonė kuri privertė akimirkai sustingti , bet tai buvo akimirka per kuria suvokiau , kad visas mano kūnas liepsnoja.
Pirmoji pagilinau bučinį kuris nebebuvo toks atsargus. Jis darėsi vis gilesnis ir aršesnis. Lyderis lėtai žengė žingsnį priekį priversdamas mane dėti žingsnį atgal. Jis nenutraukė bučinio net ir tada , kai mano kojos susidurė su lovos šonu. Buvau švelniai paguldyta ant lovos. Vaikinas gulėjo virš manęs laikydamasis ant rankų , kad neužgultų manęs savo svoriu.
YOU ARE READING
You Stole My Voice
FanfictionLiudininku apsaugos programa. Liudininkė: Nikolja Sorang. Byla:125AK. Perkeliama į pietų Korėja. Vardas: Xiujum Wenslou. Apsaugos laikas: Neribotas. Štai , kaip viskas prasidėjo. Nuo to praėjo šešeri metai. Šešeri metai svetimoj šaly. Po tiek ramyb...