27

1K 103 4
                                    

Nelabai įdomi dalis , tad atsiprašau. 


Kambario durys atsivėrė ir užsivėrė. Apsižvalgiau aplink patalpoje nebebuvo Suho. Tas vaikinas paliko mane pačia tvarkytis su jo grupe. Tai jo grupė ne mano ir jis užvirė šia problemą , niekas neprašė manęs bučiuoti. na gal... gerai tai mūsų abiejų problema , bet niekas jam nelėpė apie tai pasakyti savo draugams!

Kol vaikinai nespėjo sureaguoti nėriau pro Xiumin ir Chen. Nulėkusi prie durų pasišalinau iš patalpos. Stovėjau karamelės spalvos kolidoriuje. Ant kiekvienu baltų durų kabėjo lentelės su vardais kam priklausė kambarys. Lyg to nebūtų gana ant durų buvo ir lipdukų. Sustojau ties D.O kamario durim. Negalėjau nesišypsoti. Ant jo baltų kambario durų aiškiai kabėjo užrašas „SATANSOO". Tikriausiai kažkuris iš vaikinų jį pakabino.

Suho kambario durys atsidarė ir pro jas išėjo vaikinai. Šyptelėjau jiems. Apsižvalgiau aplink. Ant sienų kabėjo vaikinų nuotraukos iš įvairiausiu vietų. Priėjau prie jų. Tai buvo pats jaukiausias kolidorius kuriame esu buvusi , kad ir kaip kvailai tai skambėtu. Žvelgiau į vieną iš nuotraukų kur buvo visa grupė , visi 12 narių. Jie atrodė tikrai laimingi ir tokie jauni.

Akys užkliuvo už nuotraukų koležo. Priėjau arčiau... Skruostus užplūdo raudonis. Greit užsidengiau akis ir nusisukau nuo kambančios nuotraukos kurioje buvo įmažinti visų vaikinų pilvo presai. Taip taip , net ir pukuoto pingvino. Patryniau veidą stengdamasi nubaidyti raudonį. Ahhh tikriausiai visos merginos taip reaguotu pamačiusios 9 vaikinų tobulus presus. Jie gal ne žmonės?

-Xiujum kas nutiko?,-sutrikęs paklausė Chanyeol.

Patraukiau rankas nuo veido. Papūčiau lūpas ir duriau į nuotraukų koležą. Kaip ir buvo galima tikėtis vaikinai pradėjo juoktis.

-Kodėl mes neparinkom mano geresnės nuotraukos šitoj nuotraukoj beveik nieko nesimato,-priekaištavo Baekhyun.

-Tai gal nusirenk ir parodyk jai , kaip jie dabar atrodo?,-pasiūlė Chen.

-Kai presas dabar irgi geresnis.

Baekhyun kalbėdamas priėjo prie Kai. Vaikinui nespėjus sureaguoti jis pradėjo kelti jo marškinius norėdamas man parodyti jo presą. Akys akimirksniu išsiplėtė. Žaibo greitumu apsisukau ir nudūmiau ten kur maniau esant laiptus. Bėgdama per du laiptus pasiekiau apačią. Buvau uždususi. Girdėjau vaikinų juoką viršuje. Pirmas pasirodė Xiumin. Prie jo atsistojo Chanyeol šypsodamas nuo ausies iki ausies.

-Nagi Xiujum pasakyk kurio iš mūsų presas geriausias!

Juokdamasis kalbėjo Baekhyun lipdamas laiptais. Papurčiau galvą. Apsižvalgiusi pradėjau bėkti link ten iš kur girdėjosi virdulys ir dureliu darinėjimas. Įbėgau į pilkšvą aplinką kurios vidury stovėjo Suho. Vaikinas darinėjo spinteles ir dėliojo viską ko reikėjo arbatai ir kavai. Pribėgau prie lyderio ir jam nespėjus sureaguoti apkabinau jį per nugarą. Apsukau Suho taip , kad jis pasitiktu įeinančius vaikinus , o aš saugiai stovėčiau tarp spintelės ir tvirto jo kūno.

Pirštai laikėsi įsikabinę į dryžuotą Suho megstuką neleisdami jam pajudėti. Atrėmiau savo skruostą į tvirtą nugarą. Tą akimirką pajutau , kaip dar didesnis raudonis užplūdo mano skruostus. Širdis krūtinėje plakė , kaip pakvaišusi. Kas man darosi nejau pradėjau kraustytis iš proto... Ahh... Šiek tiek atleidau lyderio megstuką , bet vos tik vaikinai įžengė į virtuvę vėl įsikibau į jį smarkiau pasislėpdama jo tvirtoje nugaroje.

-Xiujum nagi pasakyk kurio geresni?,-zyzė įėjęs Baekhyun.

-Baekhyun ką jūs padarėte Xiujum?,-griežtai paklausė Suho.

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now