47

944 124 9
                                    

-Jei sutiksi su manimi nueiti į pasimatymą,-susidrovėjęs tarė rudaplaukis.

Žvelgiau į vaikino nuraudosius skruostus apšviestu vienu iš kiemo žibintų. Švelnus , bet viesus , vakaro vėjelis privertė truputi susigūžti. Susikišau rankas į paltuko kišenes vis dar žvelgdama į vaikiną ir stengdamasi suprasti kodėl jis taip elgiasi. Prieš kelias valandas buvo aiškiai galima matyti , jog jis nenori būti su manimi , o dabar kviečia mane į pasimatymą.

-Kodėl?,-neiškentusi paklausiau.

-Nes tu man patinki.

-Tu meluoji,-ramei atsakiau.

-Kodėl taip manai?

-Tu... tu...
Balso stygoms nespėjus atsigauti vaikinas griebė mane už liemens. Jo tvirta ranka prisitraukė mane arčiau savęs. Žinojau ką jis ruošesi daryti , tad nelaukiau to. Stumtelėjau rudaplaukį toliau nuo savęs išsivaduodama iš jo glėbio. Nedelsusi nubėgau takeliu prie namų durų palikdama Suho vieną stovėti vakaro tamsoje.

Įbėgau pro namo duris šiek tiek uždususi. Vos tik spėjau užverti rudas medines duris prie mano koju prilėkė lojantis pūkų kamuoliukas. Sumirksėjau kelis kartus sutrikusi. Tada pritūpiau ir ištiesiau ranką. Baltas padarėlis atsargei ją apuostė , tada dailiai priėjo arčiau. Nusišypsojau nuo šuniuko elgesio. Paėmusi šunyti ant rankų nusispyriau batus ir patraukiau virtuvės link. Eidama pažvelgiau į ankaklį ant kurio buvo jo vardas. Ohhh tai Sehun šuniukas ViVi.

Įžengusi į virtuvę atrodo nesuskaičiuojama kartą sutrukdžiau meilės sceną tik , kad šį kart vaikinai buvo su rūbais , nors Kai rankos ir buvo palindusios po Do maikute. Šyptelėjau nuo pamatyti vaizdo. Jie atrodė per daug mieli. Tyliai nusijuokusi priėjau prie šaldytuvo. Atrodo tik tada , kai ViVi sulojo vaikinai pastebėjo , jog aš esu patalpoje.

-Xiujum tu grįžai,-išgirdau prikimusi Do balsą.

-Mhm. Ar yra ko nors pagaminto valgyt?,-sumurmėjau uždarydama šaldytuvą.

-Ahh... Taip... tu nueik nusirenk , o aš tau pašildysiu.

-Nereikia eikit į kambarį aš pati pasišildysiu , kai nusileisiu.

Šypsodamasi palikau virtuvę vis dar ant rankų nešdamasi šuniuką kuris glaudėsi prie mano kaklo. Šypsodamasi užbėgau laiptais. Einant pro Xiumin kambarį girdėjau filmo garsus. Yeol ir Baek kambariuose viešpatavo tyla. Tikiuosi jie susitaikė kitaip nudėsiu juos. Pravėriau Suho kambario duris. Įjungusi šviesą paleidau ViVi. Priėjau prie sofos , nusimečiau kuprinę nuo pečių. Nusiėmusi paltuką pasisukau pakabinti jį į spintą , bet buvau priremta prie spintos durų.

Norėjau šuktelėti iš nuostabos , bet vėsios lūpos prigludo prie mano jau spėjusiu sušilti lūpų. Vaikino tvirta ranka paėmė iš manęs paltuką ir nusviedė jį ant sofos. Jo lūpos ryžtingai atakavo manasias prašydamos atsako. Pasidaviau. Lėtai atsakiau į Suho bučinius.vaikinas prisitraukė mano kūną arčiau savęs. Pakėliau rankas leisdama savo pirštams pasinerti į nuostabius rudus plaukus.

Rudaplaukio rankos švelniai pakilo nuo liemens prie sprando. Jo pirštai atsargei glamonėjo kaklo odo. Neprireikė daug laiko , kai pirštų pavyzdžiu pasekė ir lūpos. Vaikinas švelniai sukando kaklo odo priversdamas vieną nevaldomą aimaną palikti mano lūpas. Jutau , kaip jis šypsojosi ir norėjau jam trenkti , bet buvo sunku tai padaryti.

Suho rankai besileidžiant žemyn siekiant palysti po mano megstuku ViVi pradėjo garsei loti ant mūsų. Akimirksniu nustūmiau vaikiną nuo savęs. Pažiūrėjau į baltą padarėlį kuris sėdėjo ant kilimo žvelgdamas į mane savo gražiomis akutėmis. Pribėgau prie šuniuko. Priklupusi prie jo pradėjau glostyti jos galvyte. Ahh reikia atsiminti , jog čia mergaitė.

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now