32

983 115 3
                                    

*Paaiškinimas apie santuokas korėjoje jai yra pvz Song Joong-Ki ir Song Hye-Kyo vien dėl Song galima manyti , kad jie yra giminės arba yra vede tas pats eina ir su Park , Oh , Doh ir panašiai jeigu pirmasis vardas (tai pavardė) yra vienodas tada galima manyti , kad esate giminės , seniau su vienodom pavardėm nebuvo galima vesti , bet įstatymai pasikeitė.

Mano tušinukas susidūrė su Chen kakta ir keista , bet ne aš jį mečiau. Pažvelgiau į rudaplauki kuris piktai žiūrėjo į savo grupės narį. Jiems nespėjus pradėti bartis prie mūsų priėjo padavėja. Papurčiau savo galvą leisdama kelioms mėlynoms sruogoms užkristi ant veido. Mergina priėmė visų užsakymus ir tik tada atsisuko į mane , nors sėdėjau per vidurį ir ji aiškiai ignoravo mane.

-Jūs ko nors norėsit?,-nutaisiusį nepatenkinta žvilgsnį paklausė mergina.

Žinot tokie žmonės , kaip ji mane verčia vemti. Jie nekenčia kitų be jokios priežasties ir jiems nieko nepasakysi , nes jie nesiklausys. Atsidusau. Papurčiau galvą ir nieko nelaukusi pakilau iš savo vietos. Jau geriau pavalgysiu viešbutyje , nei būsiu aptarnauta šios merginos. Nenoriu , kad dar kart mane sužeistu ačiū užteko dviejų kartų(čia ne klaida). Pasiėmiau kuprinę ir persimečiau per petį.

-Xiujum kur tu eini?,-sutriko Chanyeol.

-Į viešbutį.

Nespėjus vaikinams sureaguoti patraukiau viešbučio link. Jis nebuvo toli , tad nereikėjo nerimauti , kad pasiklysiu. Visą dieną neturėjau nuotaikos ir ta mergina jos nepataisė. Jai atvirai aš iš ties pradedu nebesuprasti pasaulio nuo kada jis toks pasidarė... Žinojau , kad žmonės yra baisūs padarai , bet niekad nemaniau , kad beveik kiekvienas žmogus yra toks. Nejau visi taip ir pyksta dėl to kas nutiko... Bet juk tai ne mano kaltė...

Susiraukusi išsitraukiau telefoną. Tai buvo pirmas kartas , kai iš ties noriu kai ką pasakyti pasauliui arba tiems kurie seka mane per twitter ir instagramą. Negalėjau leisti sau tikėti , kad visi žmonės tokie ir manau žinau , kaip gauti atsakymus į klausimus kurie mane kamuoja. Įėjusi į liftą atsirėmiau į sieną. Pajungusi fotoparatą nufotografavau savo basutes ir lifto grindis. Pasijungusi instagramą pradėjau ieškoti tinkamo filtro nuotraukai. Taip taip aš nusimanau tuose dalykuose. Atsidususi išėjau iš lifto ir grįžau į kambarį. Numečiau kuprinę ant spintelės. Nuėjusi prie telefono surinkau registratūros numerį.

-Registratūra kuo galiu padėti?,-mandagei pasiteiravo.

-Ar yra koks vakaro meniu?,-paklausiau vis dar tvarkydama nuotrauka.

-Blynai su vaisiais , ledai , omletas...

-Blynu su vaisiais ir mėtų arbatos,-sumurmėjau.

-Kuris kambarys.

-356.

-Bus už dvidešimt minučių.

-Ačiū.

Padėjusi ragelį pažvelgiau į nuotrauką. Ji atrodė gan gerai. Atsidusau. Paspaudžiau „tęsti". Dabar reikėjo surinkti tekstą. Apsižvelgiau aplink. Norėjau daug ką išsakyt tik nežinojau nuo ko pradėti , nežinojau ar mano žodžiai nepridarys problemų... Ne , jai laikysiu tai savyje nebus geriau , o atsakyti į šiuos klausimus man gali tik tų dviejų grupių fanės. Pradėjau rinkti tekstą buvau nusprendusi pirmiausia parašyti korejietiškai tada angliškai , kad nebūtų netaisiklingo vertimo.

„Labas vakaras. Pastaruoju metu mane kamuoja daug klausimų ir žinau ,kad tik jūs tų dviejų grupių fanės galėsit man į juos atsakyti. *Pirmiausia – ką aš jums padariau? Kuo aš jums nusikaltau , kad jūs manęs taip nekenčiat? Aš negaliu išeiti į viešumą , nes jūs žiūrite į mane , kaip į didžiause priešia , jūs negerbiat manęs. Aš suprantu , kad jūsų idol buvo priversti manęs atsiprašyti , bet aš jų to neprašiau aš jiems sakiau , kad jie nėra atsakingi už jūsų veiksmus. Tad kodėl manęs nekenčiat? Kodėl neleidžiat man ramei gyventi?* Sekantis dalykas – kiek dar kartu turėsite mane užpulti , kad galėčiau ramei gyventi. Prieš trejus metus jūs tai jau padarėte vien dėl to , kad internete parašiau , kad tos dvi grupės nėra tokios svarbios , kaip pasaulyje vykstantys dalykai. Jūs supykote suradote mane pagal mano IP adresą ir užpuolėte mane. Tada jūsų nepranešiau , šį kart kai atėmėte mano galimybę kalbėti vėl jūsų nepranešiau. Tai kiek dar kartu jūs ruošiates mane sužeisti? *Trečia – ar taip elgdamosis pagalvojote apie savo idol , kaip tai paveiks juos? Nemanote , kad jie jausis kalti dėl visko kas nutiko. Jie myli jus ir jie saugo jus. Jie prisiims visą kaltę už jus ar jūs to ir norite , kad jūsų idol būtų teisemi spaudos už tai ko jie nepadarė? *Ketvirta – viskas ko aš noriu jūsų paprašyti ,tai kad nustotumėt mane puldinėja. Man užtenka to išraižyto žodžio ir nudegintu stygų. Aš noriu gyventi ir aš noriu galėti ramei pavalgyti restorane kur padavėja neignoruotu manęs dėl to , kad aš Xiujum Wenslou. Tiesiog pasakykite man kodėl aš šito nusipelniau ir aš pasistenksiu pasikeisti. Prašau."

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now