31

1K 107 7
                                    

Nežinau ar tie paskutiniai žodžiai man pasigirdo ar jis iš ties juos pasakė. Nelabai tuo rūpinausi. Norėjau miego ir man nerūpėjo niekas aplink iki kol galėsiu pailsėti.

Viskas ką pamenu , tai kaip vidury skrydžio mane pažadino , kad išgerčiau vaistus. Vėliau buvau vėl prikelta , kad persėsčiau į kitą lėktuvą. Galiausiai mane prižadino , kai atvykome į havajus. Pažvelgiau į laikrodį telefone kuris rodė 7PM. Skridome 11h. Susiraukusi ėjau šalia Chen. Skaudėjo kaklą ir nugarą ir visas kitas kūno dalis. Kas gali tiek ilgai išsėdėti vienoje vietoje... tikriausiai jai būčiau nemiegojusi būčiau išprotėjusi.

Atsidususi pažvelgiau į šalia einantį vaikiną. Jis atrodė pailsėjes ir net nepavargęs. Papurčiau galvą. Paglosčiau pilvą kuris buvo pradėjęs skaudėti. Norėjau valgyti. Taip pat norėjau ir šilto dušo. Patryniau akis. prie oro uosto mūsų jau laukė automobilis. Vaikinai įkėlė mano lagaminą į bagažinę kol aš atsisėdau į priekinę keleivio vietą. Užsisegiau saugos diržą ir apsikabinau plušinį triušiuką.

-Xiujum ar išmiegojai?,-pasiteiravo Xiumin.

Papurčiau galvą. Buvo sunku susigaudyti kur esu , nors žinojau , kad esame Havajuose. Man buvo per karšta. Vilkėjau juodus džinsus , ilgom rankovėm maikutę ir dar švarkelį. Susiraukusi pažvelgiau pro langą kur vis dar skaisčiai švietė saulė. Nulenkiau kepurės snapelį uždengdama savo veidą. Tik dabar pastebėjau keles merginas fotografuojančias mašiną ir į ją belipančius EXO vaikinus.

Reikėjo suprasti , kad net ir čia yra jų fanų. Tikriausiai net jai ir išvažiuotumėm į negyvenamą salą , net ir ten jų atsirastu. Buvau irzli. Visad tokia būdavau , kai darydavosi per karšta , o dabar lyg to nebūtu gana dar ir skaudėjo visą kūną. Po velnių Suho petys yra patogus , bet jis per kietas ir tas vaikinas patraukė mano galvą nuo savęs , tad beveik visą skrydį miegojau nunarinusi galvą.

Prakeiktas lyderis. Pasitryniau kaklą stengdamasi laikyti uždengta veidą. Nenorėjau savo nuotraukų internete. Nebuvau geriausios nuotaikos ir tikrai ne geriausios formos nuotraukoms. Kai pabaksnojo man per petį. Pažvelgiau į vaikiną. Jis laikė mano vaistus ir vandens buteliuką. Linktelėjusi paėmiau juos iš jo. Aš tik dabar pastebėjau , kad jie geriau žino kada man gerti vaistus nei aš. Jai atvirai aš net nenutuokiu kokius vaistus geriu. O jai jie mane nunuodys vaistais? Ahh kam tai rūpi.

-Kas norėsit eiti pavalgyti , kai susitvarkysim viešbuty?,-paklausė Sehun.

Pakėliau ranką net nedvejodama. Norėjau valgyti. Toks vaizdas lyg man nebūtu davę valgyt kelias dienas... ohh taip ir buvo. Tas kelias dienas aš gėriau vien skysčius. Vaikinai manęs nemaitino. Dar labiau susiraukiau , kai išgirdau merginų spiegimą. Pažvelgiau pro langą. Žinoma Baekhyun maivėsi prie mašinos. Tas mažas šunytis nori gauti į ausį. Tikriausiai jis gerai išsimiegojo šalia savo vaikino... Kaži kas jų santykiuose yra mergina , o kas vaikinas? Atsigėriau vandens stebėdama , kaip Chen įtraukę šunyti į automobilį. Mes važiuojame dviem mašinom , nes visi netelpam į vieną. Reikėjo išsilaikyti teises ir būčiau galėjusi atostogauti be šių vaikinų.

Mašinoje prabuvome dar pusvalandi kol galiausiai pasiekėme viešbuti. Buvau pirmoji išlipusi iš mašinos. Mano kūnas tiesiog reikalaute reikalavo išsilaisvinimo iš to geležinio daikto. Atsitojau pavėsyje atrėmusi galvą į metalinę koloną. Mane pykino. Buvo nerealiai karšta. Skaudėjo visus kaulus. Kažkodėl kilo noras nužudyti visus kurie sugalvojo atvežti mane čia kur visad karšta.

-Xiujum ar tu blogai jautiesi?!,-šuktelėjo Chanyeol.

Pakėliau savo akis į vaikiną kuris traukė lagaminus iš mašinos. Nežinau kodėl , bet tiesiog parodžiau jam vidurinį pirštą ir apsisukusi nuėjau į dar didesnį pavėsi kur mačiau suoliuką. Atsisėdusi ant jo užsidengiau galvą rankomis ir stengiausi nuraminti skrandį. Jaučiausi , kaip lavonas tikras vaikštantis lavonas. Mane pykino ir tas karštis...

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now