18

1.1K 101 8
                                    

P.S Jai kas nors įžeisit Baekhyun aš jus asmeniškai pasiusiu toli. EXO yra neliečiamas dalykas neverskit manęs but pikta. Ir jai paklausit dar kart kada kita dalis pasakysiu "Kai visi žurnalistai numirs" aš asmeniškai nekenčiu daugumos žurnalistu. Dalis keliu kas diena. 


*

Tai buvo antras kartas gyvenime , kai prisipažinau bijanti. Iš ties bijojau , nes nežinojau ką man toliau daryti. Nežinojau kas mane iš ties gali apsaugoti ir kam iš ties rūpiu. Per šias kelias savaites mano gyvenimas apsivertė aukštyn kojom ir grįžo prie pradinio taško kuriame buvau pirma kart čia atvykusi. Norėjau pasislėpti kokiam tamsiam kampe , kad manęs niekas nerastu , bet ar tai įmanoma. Negalėjau sau to leisti jų fanės... Kodėl jos manęs taip nekenčia aš juk nieko joms nepadariau. Nejau taip blogai jog nenorėjau žiūrėti jų idol video. Kada pasaulis spėjo pasidaryti toks negailestingas.

Telefonas rankoje suvibravo pranešdamas apie naują pranešimą. Tuščiu žvilgsniu atrakinau mobilųjį ir pajungiau žinutę. Ji nebuvo nuo mane prižiūrinčio policininko žinutė pranešė , jog mano sąskaitoje nėra pinigų , tad nebegaliu niekam rašyti. Gyvenimo ironija. Nežinau kodėl , bet tai sukelė juoką sarkazmo pilną juoką kuris negalėjo išsiveržti iš mano krūtinės. Noras juoktis akimirksniu virto noru verkti. Atsirėmiau į suoliuką ir pakėliau savo akis į dangų. Kelios ašaros nusirito skruostu.

Nagi viskas bus gerai taip. Jai pasiduosiu gyvenimui nuo to nepalengvės niekam. Na gerai gal kam nors bus lengviau gyvent tik ne man. Turiu susijimti ir rasti būdą , kaip išgyventi šitam demonų pilnam pasualyje. Žmonės tėra pikti padarai. Nusivaliau skruostus ir pakilau nuo suoliuko. Iš kuprinės išsitraukiau kelias kupiuras ir priėjus atgal prie kioskelio nusipirkau papildimą. Padariau du dalykus kurių niekad nedarau. Užsisakiau internetą ir prisjungiau prie twitter. Nežinau kokiu tikslu tai padariau , bet twitter trendai patraukė mano akį #Xiujumpleasecomeback #XiujumExolapologize #XiujumcomeintoS.M

S.M tai EXO vadybą. Jie nori mane rasti ir naudojasi internetu. Na jie tikrai nėra vieni iš protingiausiu žmonių įpatingai žinant , kad aš nesinaudoju internetu... Na bet jiems pasisekė. Neturėjau kur daugiau eiti ,o ir jie pažadėjo mane saugoti tad manau turėčiau nuvykti su jais susitikti. Susistapdžiusi taxi parodžiau vairuotojui S.M pastatą ir jis nieko netaręs pradėjo važiuoti.

Užtrukome tik penkioliką minučių. Būčiau žinojusi būčiau atėjusi pati. Sumokėjusi išlipau iš mašinos. Aukštas stiklinis monstras su SM logotipu kuris keistai priminė gyvatę. Papurčiau galvą ir priėjau prie durų. Žinoma jos atsidaro tik iš vidaus štai ir skambutis. Pakėliau akis į šoną , o ten yra ir kamera. Nusiėmiau kepurę ir veido kaukę. Paspaudžiau skambutį.

-Kas?

Nežinau kas tuo metu nutiko. Mano krūtinė užsiliepsnojo. Ją nuplikę neįtikėtinai galingas skausmas. Tylus riksmas paliko mano gerklę. Susmukau ant keturių. Ranka susiėmiau už krūtinės. Giliai kvėpavau žvelgdama į marmuro grindis. Nežinojau kas dedasi. Visi garsai aplink nutilo. Skausmas krūtinėje vis didėjo. Norėjau rekti , bet negalėjau. Iš akių tekėjo ašaros. Tai buvo pirmas kartas gyvenime , kai jaučiu tokį skausmą. Ranka laikanti , kad nepargriūčiau drebėjo. Galiausiai ji nebeišlaikė. Parkritau.

Protas mastė blaivei , akys matė aiškiai , bet jaučiausi atsijungusi nuo gyvenimo. Jaučiau skausmą. Jis buvo toks stiprus , jog atrodė , kad mirsiu. Bet žinojau , kad taip nenutiks. Laikiau prispaudusi ranką prie krūtinės. Sukaupiau jėgas ir atsisėdau. Prisitraukiau savo kuprinę. Kad ir kokia šio skausmo kilmė žinojau , kad vieni vaistai jį nuramins. Man tereikėjo juos išsitraukti ir susileisti.

Išsitraukiau švirkštą , bet nepajėgiau jo atidaryti. Dar viena skausmo banga užplūdo mano kūną. Vaistai iškrito iš mano rankos. Užmerkiau akis stengdamasi neprarasti sąmonės. Giliai kvėpavau ir kartojau sau , kad viskas bus gerai. Ktias dalykas kurį pajutau , tai dūris į petį ir tekančiu vaistų jausmą. Kad ir kas man suleido vaistus visai nepagalvojo švelniau durti.

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now