Nežinau kas įvyko po to , kai dar kart surikau. Šokas buvo sukaustęs mano kūną. Atsipeikėjau tik tada , kai pajutau tvirtas rankas apgaubusias mane. Kai nosį pakuteno pažystamas kvapas. Du žinomi balsai stengėsi priversti mane atsipeikėti.
-Xiujum!! Xiujum???
Tai buvo Sehun balsas. Patraukiau drebančias rankas nuo veido , bet tada mano akys vėl pamatė lavonus ant lovos. Dar vienas skardus riksmas paliko mano lūpas. Girdėjau triukšmą kuris vis artėjo. Kūnas vis labiau atsisakė veikti. Širdis bėgo maratoną. Kažkas garsei suriko liepdamas mane vesti lauk iš kambario. Vaikinai atsargei prilaikė mane kol durys už mūsų užsivėrė. Stovėjau kolidoriuje nušviestame ryškios šviesos. Drebėjau , kaip pakvaišusi. Akys žvelgė į grindis. Skruostais ritosi ašaros. O viskas priminė tą naktį ,kai visko netekau.
-Greičiau. Manau ji prisimena kas jai nutiko. Reikia , kaip nors priversti ją atsipeikėti!
Girdėjau uždususi Baekhyun balsą , bet smegenis negalėjo funkcionuoti. Nugara lėtai atsirėmė į kažką šaltą. Balsai kurie atrodė girdėti pradėjau maišytis ir vietoj jų girdėjau garsus kurie iš ties neegzistavo. Drabančiom rankom užsidengiau akis. nenorėjau matyti to. Nenorėjau matyti tų ligoninės šviesų. Nenorėjau vėl matyti tų mirusių veidų.
Melodingi garsai skverbėsi pro mano įsivaizduojamus stengdamiesi mane prikelti iš toko. Iš pradžių nelabai supratau ką girdžiu , bet žodžiams pradėjus kartotis iš jo krūtinė pradėjo lėtinti savo greitį nors akys vis dar ašarojo ir matė vaizdus kurie nebegzistavo. Pirmasis balsas kuris sugriovė mano pačios susikurtą vaizduotės košmarą buvo D.O. Pūkuotas pingvinas privertė girdėti , tai kas buvo realybėjo , tai kas uvo gražiau nei įsivaizduojami garsai.
(Jie dainavo korejietiškai , bet rašau angliškai , kad suprastumėt ką jie dainavo)
- She's my baby.At the tip of her white hands.Is a melted chocolate.You're walking into my door.Oh yeah!!!!
- She's my lady.In your dazzling lips.I'm a slave for it.I'm running into your heart.Oh yeah,-tai buvo Baekhyun ir Xiumin duetas kuris privertė suklusti labiau.
- Show me more of yourself, don't lie.If you are honest, gonna be easy.A sweet harmony that couldn't be.Felt before (Don't be too late),-D.O
- I'm not a friend,-vaikinu choras prasimušė pro mano užtvaras dabar aiškiai girdėjau jų dainavimą.
- I want to be a man to you,-drąsiai sudainavo Suho.
-I'm not just some person.
-I'm the only one person to protect you,-tai buvo Tadashi balsas.
-I'm not a friend
-Already from the moment I first saw you
-I'm not just saying this
-Lady, it's only you
-It's scattered on top of the table.Messily spilled,-mankae sudainavo.
-My shaken and clumsy love confession.Are you ready for love?,-Kai.
-Your eyes are more beautiful.And more stealable than a diamond.In there, I want to only dream of you,-giliai įkvėpiau klausydamasi Chanyeol repo.
-Don't pretend you don't know.Lift your head and look at me.
Su tais žodžiais šilta ranka palietė mano smakrą ir pakėlė mano galvą. Prieš mane stovėjo dainuojantis Suho. Net ir per bėgančias ašaras mačiau , kad jis stengiasi šypsotis.
-Don't avoid my eyes.I can't give up on you.
Baekhyun švelniai prilietė mano skruostą pasukdamas mano veidą į savo pusę. Jis pasilenkės žvelgė į mano akis šypsodamasis.
YOU ARE READING
You Stole My Voice
FanfictionLiudininku apsaugos programa. Liudininkė: Nikolja Sorang. Byla:125AK. Perkeliama į pietų Korėja. Vardas: Xiujum Wenslou. Apsaugos laikas: Neribotas. Štai , kaip viskas prasidėjo. Nuo to praėjo šešeri metai. Šešeri metai svetimoj šaly. Po tiek ramyb...