Labas rytas
Iš facebook chat nusprendėm pereiti į naują chata ir šiandien nusprendėm , kad busim „Line" chate , nes ten visai smagi programa. :D Tad kas norit prisijunkti susisiekit paaiškinsiu , kaip susikurti line , o jai turit , tai savo ID atsiuskit ir pridėsiu jumis. Chate dažniausiai kalbam apie EXO , bet taip pat ten būna daugiau spoileriu apie istorija. Gerai saules gero ryto ir jai kas parašykit.(i facebook ar cia nera skirtumo)
**
Sutuoktiniu akys nukrypo į mane. Žvelgiau į juos nutaisiusi mielą veidelį. Aš taip ir maniau , kad jie yra pora. Vos tik išgirdau , kad jų pavardė vienodos supratau , kad čia kažkas ne taip. Tai XiuChen ir Chanbaek egzistuoja. Beliko išsiaiškinti ar Kaisoo taip pat yra tikri , nes jai taip tada aš pasiduodu ši grupė taps mano favorite.
Pakilau iš savo vietos ir priėjo prie Tadashi kopijos. Jam nespėjus sureaguoti apkabinau jį. Paplekšnojau per jo nugarą. Tada apkabinau ir jo žmoną/vyrą. Pavėliau boazi plaukus ir atsitraukiau nuo vaikinų. Atsidusau žiūrėdama į jų sutrikusius veidus. Žinojau , kad šiandien reikės daug kalbėti , tad nusprendžiau tausoti balsą. Pasiėmiau telefoną ir surinkau pranešimą. Parodžiau jį XiuChen.
„Kuris iš jūsų yra vyras kuris žmona?"
Chen skruostai nuraudo , kaip ir Xiumin. Vaikinai vėl susižvelgė. Juos išgelbėjo Chanbaek jiems taip pat turėjau klausimą. Pribėgau prie vaikinų ir atsukau jiems mobilųjį.
„Kuris iš jūsų santykiuose esat mergina , o kuris vaikinas?"
Vaikinai sutriko žiūrėdami , tai į mane , tai vienas į kitą. Girdėjau Sehun kikenimą matant mano nusovylusia veido išraišką. Papūčiau lūpas ir sugalvojau kitaip sužinoti atsakymą , jai jie bijo kalbėti , tai nereiškia ,kad negali rašyti. Atidariau grupės susirašinėjimą.
„Xiujum:Man įdomu kas Chanbaek santykiuose yra mergina , o kas vaikinas. Ir kas XiuChen santuokojo žmona , o kas vyras? Aš jų klausiau jie su manim nesikalba , nurausta , susigėsta ir praranda kalbėjimo dovana , o man tik smalsu. Suho tu tai santykiuose esi mergina čia nesvarstytinas kalusimas."
Sehun prapliupo juoku ir susmuko mano krėsle. Mačiau , kad ir Baekhyun kikena. Prisiminiau dar vieną dalyką kurį norėjau žinoti , netgi kelis.
„Xiujum:Sehun pasikeisk savo slaptažodi visi žinom , kad jis yra ViVi. Ir vaikinai jūsų vardai kaikurių yra per ilgi , kaip man į jus kreiptis trumpiau? Laukiu atsakymo ir į pirmą klausimą. Suho tu nesivargink ir jūs Kaisoo žinokit jūs tikrai neveluojat."
„Chanyeol:Aš ir Baekhyun abu esam vyrai santykiuose. Trumpiau būtų Yoel."
„Bakhyun: Baekkie"
„Chen: Mano trumpas Chen."
„Xiumin:Min , Xiu , baozi"
„D.O: Jūs jai pasakėt ,kad esat susituokę??? Jai ir jūs laižėtės prieš Xiujum aš jus nudėsiu."
„Xiujum:Ne jie tik apie pozas kalbėjo prieš mane."
„Suho: Vaikinai mums reikės pasikalbėti."
„Xiujum: Jai bandysi jiems skaityti moralą aš komikse paversiu tave piktadariu. Pažadu."
„Suho: Xiujum , tai grupės reikalai ne tavo."
„Xiujum: Visai pamiršau , kad tave erzina jog aš esu čia. Kaip ir kai kuriuos iš jūsų. Susitiksim kavinėje kurioje turėtumėm pusryčiauti. Paskambinsiu vadybininkui ir paprašysiu , kad man leistu nesifilmuot su jumis dėl savo pačios sveikatos. Sėkmės."
ESTÁS LEYENDO
You Stole My Voice
FanficLiudininku apsaugos programa. Liudininkė: Nikolja Sorang. Byla:125AK. Perkeliama į pietų Korėja. Vardas: Xiujum Wenslou. Apsaugos laikas: Neribotas. Štai , kaip viskas prasidėjo. Nuo to praėjo šešeri metai. Šešeri metai svetimoj šaly. Po tiek ramyb...