42

954 110 3
                                    

Pakilau iš savo vietos ir grįžau į kambarį. Iš ties buvau pavargusi. Lėtai atsisėdau ant lovos. Patraukiau kompiuterį su fotoparatu toliau nuo savęs. Atsigulusi palindau po patalais. Užmerkiau akis , bet kaip tik tuo pat metu pasigirdo line programėlės garsas pranešantis apie gautą pranešimą. Paėmiau telefoną. Tai buvo dar vienas pranešimas į grupės chat. Galėjau matyti , kad rašė Baekkie „Aš pavargau. Nebenoriu treniruotis. Nebenoriu dainuoti. Jai mes..." daugiau nieko nemačiau , bet štai atėjo atsakymas nuo Chen „Aš nebegaliu miegoti..." ir dar vienas atsakymas nuo D.O „Jūs manot ji būtų laiminga matydama visas šitas...". Giliai įkvėpiau ir iškvėpiau negaliu slėptis amžinai.

Drebančiais pirštais paspaudžiau ant chata. Susirašinėjime iš kart parodė , jog prisijungiau pire pokalbio. Nurijau seiles. Ir lėtai rinkau tekstą vis tikėdamasi , kad kas nors iš jų ką nors parašys , bet jie nerašė jie laukė kol aš kažką parašysiu.

„Xiujum:Tikiuosi jūs visi laikotės gerai. Nežinau nuo ko net pradėti... Nežinau jūsų priežasties dėl kurios palikote mane Havajuose viena. Bet kai tai suvokiau , kai radau jūsų lapelį , kad grįžote į korėja be jokio paaiškinimo supratau , kad negaliu grįžti į korėja. Turiu leisti jums pabūti be manęs , nes jūs niekad iš ties ir nenorėjote , kad aš būčiau jūsų gyvenimuose. Susirinkusi visus daiktus išvykau į vienintele vietą kuria prisiminiau. Vietą į kurią pažadėjau sau negrįžti iki kol neatleisiu sau , kad likau vienintelė gyva. Man prireikė trijų dienų kol prisiverčiau save išeiti iš buto , nes privalėjau eiti pavalgyti. Havajuose mano telefonas nuskendo. Tad tik šiandien nusipirkau nauja. Aš nepamirštu gerti vaistų , prižadu nepamiršti ir pavalgyti, rūpinkitės savimi vaikinai jūsų fanės jaudinasi dėl jūsų , o dvi iš jų gyvena su manimi. Pasirūpinkite vienas kitu ir atsiprašau , kad pasirodžiau jūsų gyvenime. Stengsiuosi jums nebetrukdyti."

„D.O: Grįžk namo. Aš nebesusitvarkau su tais vaikais. Suho nevalgo , Baekhyun verke ištisas valandas. Yeol neišleida iš kambario. Sehun bando raminti Kai ir Chen kurie grauže save dėl to , kad pasakė tuos baisius žodžius tau prieš keles savaites. Mes išvykome atgal , nes vadovybė pranešė , kad buvo paankstinti MAMA apdovanojimai ir privalėjome juose dalyvauti. Jie turėjo ir tau parašyti žinutė. Xiujum jai tu negrįži aš iššoksiu pro langą , nes nebeiškesiu tų vaikų. Gelbėk mane. Prašau primušiu visus tik gelbėk mane.Aš juos nunuodysiu jai jie nenurims."

Žiūrėjau į vaikino žinutę. Nežinojau ką atrašyti.

„Baekhyun: Xiujum čia iš ties tu?"

„Exo and XW pradėjo video chat"

Join.

Ekrane pasirodė Baekhyun. Vaikino plaukai buvo susivėle. Veida išbalęs , o akys paraudusios ir patinusios nuo ašarų. Į pokalbį prisijungė ir Sehun kuris atrodė šiek tiek geriau nei jo draugas. Jaunelės atsuko kamerą į porelę sėdinčia ant grindų svetainėje. Kai buvo užsidengęs veidą , bet iš laikysenos galėjai suprasti , kad vaikinas pavargęs. Chen skruostais tekėjo ašaros kol jis žiūrėjo į kompiuterio ekraną kuriame , kaip tik pasirodė Tadashi Hamada. Prie pokalbio prisijungė ir Xiumin. Šalia vaikinas atrodė išbalęs ir išvargęs. Jis šyptelėjo kamerai ir pasuko ją parodydamas kažką gulintį lovoje ir susirietusį į kamuoliuką.

Vaikinai tylėjo ir tiesiog laukė kol aš įjungsiu savo kamerą. Atsidusau. Pajungiau stalinę lempą. Patogiau įsitaisiau lovoje. Vis dar gulėjau joje. Suskaičiavau iki trijų ir paspaudžiau kameros migtuką. Pamačiau pačia save. Mėlyni plaukai susivėlė sklaidėsi ant pagalvės ant kurios aiškiai matėsi heroju piešinukai. Veidas šiek tiek išbalęs ir sulyses jai tai įmanoma. Akys raudonos ir patinusios. Na jos gėrėjo. Baekhyun nusisuko nuo kameros braukdamas ašaras. Išleidau atodūsį ir pasikėliau.

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now