12

1.1K 98 0
                                    

Nejau jie nesuvokia , kad jų fanės degs iš noro pakenkti man už tai jog „pažeminau" jų dievaičius. Tie vaikinai atsiklaupė ir nusilenkė atsiprašydama. Tas įrašas internete , tai reiškia visas pasaulis žinos mano vardą ir pavardę. Kiek laiko prireiks , kad jie išsiaiškintu kas aš iš ties tokia. Kiek jie užtruks kol sužinos , jog kuriu komiksus ir ,kad Xiujum Wenslou nėra mano tikras vardas. Jie pasielgė neapgalvotai ir impulsyviai. Kaip jų vadyba leido tai!!!

Šlepsėdama grįžau prie pirmo aukšto laiptu. Atvėrusi laiptines duris žengiau į vidų pasislėpdama nuo vestibiulyje besiburiuojančiu merginų. Susiraukusi kilau į savo aukštą. Negalėjau niekaip suprasti kodėl jie taip pasielgė manau jie vis tiek žinojo kokios bus pasekmės. Jie turėjo nutuokti , jog jų fanės suras mane šioje ligoninėje...

Nejau tie vaikinai iš ties nori mane nudėti. Pff tada reikėjo tiesiog taip ir pasakyti , kam tas viešumas. Tikiuosi apsauga nesiruoše ileisti tų merginų , nes tada aš būsiu didelėje bėdoje. Buvo keistas , kad į savo aukštą grįžau be nuotykiu. Laiptinėje sutikau tik keleta seseliu skubančiu į apačia daugiau nieko. Priartėjusi prie savo palatos durų pastebėjau prie jų stovinčius du augalotus vaikinus nors gal labiau vyrus.

Priėjau prie jų. Jie net nepažvelgė į mane. Pakreipiau galvą į šoną. Kas čia dedasi ar jie dabar nebeįleis manęs į mano pačios palatą. Atsidusau ir papurčiau galvą. Nenorėjau apie nieką galvoti. Manęs palatoje nebuvo tik 10 minučių , tad nemanau , kad ten kas nors galėjo patekti tokio kas mane nužudytu. Ką aš čia nusišneku... Papurčiau savo mėlyna galvą ir nedvejodama priėjau prie pat palatos durų norėjau jas atidaryti , bet vienas iš tų vaikinų suėmė mane už rankos.

-Fanai neįleidžiami.

Sumirksėjau kelis kartus. Fanai neįleidžiami? Ar jis galvą pašalo čia suknista mano palata už kuria aš moku , nes ji privati ir jis man sako , kad fanai neįleidžiami. Galėčiau kalbėti parodyčiau jo vieta. Piktai jį nužvelgiau. Dešinėje stovintis vyras švelniai patraukė mane nuo durų ir atsistojo prieš mane.

-Mums yra įsakyta nieko neįleisti į šią palatą tik daktarus , tad...

Neleidau jam pabaikti sakinio nebeištvėrusi spyriau vyrui į koja. Tada sutrepsėjau kojomis ir apsižvalgiau aplink. Pamačiau sesele kuri dažnai man keičia lašalines. Nedvejodama pribėgau prie jos. Mergina pažvelgė į mane klausiamu žvilgsniu. Paėmiau jos ranką ir pradėjau vestis link palatos. Ji sekė mane nesipriešindama. Vėl atsistojau prieš tuos vyrus. Parodžiau į juos seseiliai tada į savo palatos duris ir nutaisiau gailu žvilgsnį.

-Ar jie tave baugina?

Papurčiau galvą. Jie manęs nebaugino. Atvirai tariant jie net nebuvo man įdomus. Man rūpėjo , tai kad negaliu pakliūti į palatą. Nors palata ir buvo kaip kaleimas , bet joje saugiau nei kolidoriuose įpatingai po to kai vaikinai atsiprašė manęs.

-Į šia palata mes negalim įleisti pašaliniu žmonių,-griežtai tarė apsauginis kuriam spyriau į koja.

-Pašaliniu žmonių? Čia jos palata , kaip ji gali būti pašalinis žmogus?

-Ji yra panelė Wenslou???

Nustebo abu vyrai. Seselė tiesiog papurtė galvą negalėdama patikėti tuo ką girdi. Aš taip pat negalėjau tuo patikėti. Aš esu pašalinis žmogus savo pačios palatoje kokie jie kvailiai...

-Aš maniau , kad ji bus baisesnė...

Sumirksėjau kelis kartus negalėdama patikėti tuo ką išgirdau. Jie tikėjosi , kad aš būsiu baisesnė. Gal jie mane įsivaizdavo , kaip kokia pelkių pabaisą ar kas? Ir kaip atrodo baisus žmogus? Visi žmonės yra gražūs tik savaip gražūs juk ne visi mes galime būti tokie nuostabūs , kaip tie vaikinai. Papūčiau lūpas nors jie to ir negalėjo matyti. Atsisukau į seselę , linktelėjau jai ir nieko nelaukdama įbėgau į savo palatą už save uždariau duris.

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now