10

1.1K 108 12
                                    

Žinau , kad žadėjau nekelti dalies , nes šiandien kalėdos , bet su Šv.Kalėdom saules mano dovana jums yra nauja dalis. Tikiuos patiks. Rytojaus dalis bus trumpesnė , nes mano gimtadienis ryt ir nespėsiu parašyt ilgesnės.

*

Susiraukusi pramerkiau akis. Baltos lubo jau lindo per gerklę. Atvirai sakau reikia pakeisti ligonines įstatymus dėl spalvų. Pacientams prabudusiems tikrai nepatinka matyti baltų lubu , nes pirma mintis šaunanti į galvą būną „Aš patekau į dangų"... Taip kurgi ne į dangų... Labiau jau į pragara kur negaliu atsikratyti paprastų vaikinų.

Net neapsižvalgiusi atsisėdau savo lovoje. Pažiūrėjau į ranką prie kurios vėl buvo prijunkta lašalinė. Pakėliau akis nuo jos. Prie lovos stovėjo Suho. Pats vienas. Keista pirma kart sutinku šį vaikiną pati vieną jis visad pasirodydavo su įsibroveliu. Na kagi , tai vis tiek nekeičia fakto , jog jis mano palatoje ir jog jis yra toje grupėje.

Apsižvalgiau aplink daktaro jau nebebuvo. Aplaidūs daktarai. Aplaidi ligoninė... Papurčiusi galvą dar labiau susiraukiau dėl savo plaukų kurie krito ant mano akių. Vaikinas stovintis šalia mano lovos , tai pastebėjo. Jis priėjo prie spintelės iš jos ištraukęs šukas ir gumytę priėjo prie manęs. Nesipriešinau. Pasukau galvą taip , kad Suho galėtu surišti mano palaidus plaukus.

Vaikinas padėjo man ant kelių užrašų knygtę ir rašiklį. Yay tardymas prasidės. Kaži jai pasirašyčiau jam ar jis nustotu mane lankęs. Juk jam patinka mano komiksai. Reikia pažadėti , jog įterpsiu jį į kokia dalį , jai jis ir jo draugai daugiau gyvenime nedrįs rodytis mano akyse. Jie verčia mane nervintis. Prieš tai , taip jie man atrodė malonus netgi draugiški , bet dabar , kai sužinojau kas jie tokie nebemanau taip.

-Kodėl tu nenori , kad mes tave lankytumėm?

Nedvejodama atsakiau.

„Nes jūs mane lankot vedami kaltės jausmo."

-Nes mes ir esame kalti dėl to , jog tu čia.

„Kaltos jūsų fanės ne jūs kiek man kartu dar reikės , tai kartoti? Be to , tai ne vien jūsų fanės , bet ir kitos grupės fanės."

-Šiandien apie tave pasakysiu visai grupei ir mes tave aplankysim visi ir atsiprašysim , kaip pridera.

Jo rimtas tonas mane privertė sunerimti. Kai įžimus žmogus sako , kad jis atsiprašys tavęs , kaip pridera , tai reiškia , kad čia bus įvelta spauda ir jų vadybą. Kitaip tariant viskas pasieks viešumą. Vienintelis dalykas kurio tikrai vengiu , tai yra viešumo ir dabar šis... Šis šašlykas sako , kad atsiprašys manęs , kaip pridera.

„Tik išdrysk pasakyti apie mane spaudai ir aš apipjaustysiu visa tavo grupę."

-Aš juos jau apipjausčiau , tad nepavyks.

Žiūrėjau į jį pasimetusi. Ar jis katik pasakė , kad jis apipjaustė savo draugus. Vaikinus. Jis gal koks satanistas ar kas jam negerai. Mmm gal tai turėjo būti juokelis , nes jai taip , tai tai buvo visai nejuokinga. Kilstelėjau antakį laukdama kol jis man ką nors paaiškins , nes nežinojau , kaip man į tai reaguoti.

-Xiujum paklausyk , nori tu to ar ne , bet mes tavęs atsiprašysim , kaip pridera už tai ką tau teko patirti. Kitaip aš nebūčiau Suho Exo lyderis.

„Nori tu to ar ne Exo lyderi Suho , bet į šią palatą tu neįeisi su jokia žurnaliste , nes vos tik tu išeisi pro duris aš pasirūpinsiu , kad jūsų vaikinai čia neįleistu dėl mano pačios saugumo. „

-Aš jau susitariau su apsauga , kad jie mus įleistu. Atsiprašau Xiujum ,bet tu nusipelniai tinkamo atsiprašymo.

Jis tikrai nesuvokia , jog apsauga yra niekas prieš liudininkų apsaugos programos viršininkus. Jai šis vaikinas nori tinkamai manęs atsiprašyti tada jam reiktu palikti mane ramybėje ir pamiršti apie mano egzistencija. Na bet nieko aš jam dar parodysiu , kad viskas vyksta , taip kaip aš pasakysiu įpatingai jai tai susija su mano viešumu.

You Stole My VoiceWhere stories live. Discover now