19

1.1K 106 0
                                    

Keturi jauni žmonės paliko patalpą. Likau viena su vyriškiu kuris šypsodamasi žvelgė į mane. Žiūrėjau į jį laukdama kol jis prabils. Vyras atrodo svarstė ką man pasakyti. Lyg apsisprendęs jis apsisuko ant kulnų ir nuėjo prie stalo. Paėmęs kelis lapus nuo jo grįžo prie manęs. Ištiesė lapus man. Pažvelgiau į jį tada į popierius. Nereikėjo daug laiko , kad susivokčiau kas tai buvo. Paėmiau savo piešta Exo komiksą. Dabar , kai žvelgiau į Xiumin veido formą supratau , kad ji nupiešta ne taip. Susiraukusi prisitraukiau kuprinę. Iš jos išsitraukiau piešimo priemonęs ir nekreipdama dėmesio į tai kur esu , atsiklaupiau prie staliuko.

Kaip visad pasinėriau į komiksų piešimą. Pataisiusi Xiumin veido formą atverčiau paskutinį lapą kuriame buvo pusiau nupieštas Sehun. Pradėjau baiginėti heroju. Kelios plaukų sruogos erzinančiai krito ant akių. Bandžiau jas užkišti už ausies , bet jos vėl išslysdavo. Galiausiai pasidaviau kovoje su plaukais ir toliau dailinau besisveikinantį Sehun. Bandžiau perteikti besišypsantį jo veidą , bet sunkiai ėjo tai atsiminti. Pabarbenau pieštuku į stalą. Griebiau blonkotą ir parašiau.

„Gal turit besišypsančio Sehun nuotrauką?"

Stumtelėjau blonkotą į priekį. Tikėjausi , kad kažkas matė jog parašiau kažką , nes visas mano susikaupimas buvo sudėtas į piešimą. Tokiais momentais negirdžiu nieko aplink atsiriboju , tai padeda ir tai vienas iš būdu man nusiraminti. Kol laukiau kol kas nors man parodys to vaikino nuotrauką , ėmiausi piešti jo plačių pečių. Nepraėjo nei kelios minutės , kai prieš mane buvo pastumtas telefonas kurio ekrane švietė besišypsantis Sehun.

Papūčiau lūpas , kaip dažnai darydavau , kai suprasdavau , kad vaikinas yra gražesnis už mane. Tokia ta realybė Sehun ir likę Exo vaikinai yra gražesni už mane , net ir tie keturi žmones kurie mane išgelbėjo atrodė lyg nužengę iš dangaus. Gal ši įmonė gaminą gražuolius. Paėmusi telefoną į ranką pasirodė lyg būčiau jį laikiusi prieš tai. Papurčiau galvą.

Prireikė geros valandos kol baigiau paskutinį lapą kuriame EXO mokėsi sveikintis. Atsidususi atsitraukiau nuo savo piešinio. Užrakinau telefoną kurį laikiau rankoje. Apverčiau telefoną norėdama pažiūrėti ar neištepiau jo su savo pieštuko išteptais pirštais... Ohhh šitą telefoną aš turėjau... Sehun telefonas. Nuvaliau jo viršelį kuris buvo šiek tiek išteptas. Padėjau mobilųjį ant stalo. Vėl kažkas ištiesė baltą drėgną rankšluostį. Linktelėjusi paėmiau jį. Nusivaliusi rankas. Tyliai susidėjau priemones į vietą. Sudėjau lapus į krūvelę ir tik tada drįsau pakelti akis.

Pirmiausia pažvelgiau sau į kairę kur jutau kažką sėdint ant sofos. Kaip ir tikėjausi tai buvo keli Exo vaikinai. Xiumin žiūrėjo į mane smalsiomis akimis. Šalia jo sėdėjo Chen , vos tik pamatęs , kad pakėliau akis jis nuleido galvą stengdamasis išvengti mano akių. Prie jų glaudėsi apsimiegojes Chanyeol. Jis atrodė pavargęs jo akys merkėsi , bet jis stengėsi išlikti budrus.

Pasisukau į kitą pusę. Ant kitos sofos sėdėjo Baekhyun vaikinas pamatęs , kad žiūriu į jį pamojavo man. Šyptelėjau jam. Jis man nieko nepadarė. Šis vaikinas tikrai atrodo , kaip mielas nekaltas šuniukas. Prie jo sėdėjo Sehun. Paėmiau jo telefoną ir ištiesiau jį jam. Vaikinas primerkęs akis žiūrėjo į mane lyk kažko norėdamas. Pažvelgiau į stalą kur gulėjo komiksas. Paėmiau lapus ir ištiesiau juos Sehun. Jis nedvejodamas juos paėmė. Gūžtelėjau pečiais. Šalia jo sėdintys Baekhyun ir D.O pradėjo kartu žiūrėti mano atlikta darbą.

-EXO herojai mokosi sveikintis,-perskaitė Sehun.

„Su manimi pasisveikinti ir atsisveikinti sugebėjo tik Xiumin , D.O ir tu kiti like atrodo nemoka to."

Vaikinai sėdintys ant sofos pradėjo juoktis. Sumirksėjau kelis kartus. Pasitryniau akis , nes pradėjo jas perštėti. Tikriausiai nebuvau gerai išsimiegojusi. Plaukai vėl užkrito mano akių. Žinot aš tikriausiai esu naivi , bet nenorėjau pykti ant šių vaikinų , kad ir kaip negražiai jie atsiliepė apie mane. Nemanau , kad jie yra blogi , nemanau , kad Suho ir Chen iš ties taip bjauriai bendrauja su žmonėm. Aš tiesiog jiems nepatikau juk negaliu pykti ant žmonių jog jiems nepatinku.

You Stole My VoiceМесто, где живут истории. Откройте их для себя