Pasijunkit lėta dainą bus geresnė atmosfera.
Įžengiau į modernų pastatą kuriame kaip ir tikėjausi buvo pilną žmonių. Giliai įkvėpusi patraukiau kavinės link. Jutau tai... Jutau , kaip mane seka nuo tada ,kai išėjome su Suho iš namų. Tas juodas šešėlis sekė mus nuo tada. Per visą tą laiką spėjau pamatyti , kad tai vyras.... Žinojau ką tai reiškia ir žinojau , kad niekur nepabėgsiu , kad pagaliau viskam atėjo galas.
Pažvelgiau į lubas giliai įkvėpusi nusišypsojau. Pagaliau susitiksiu su savo šeima , bet prieš tai turėjau padaryti kelis dalykus. Prieš susitikdama su tuo vyrų akis į akį turėjau parašyti laiškus vaikinams. Jai kartais nebesutikčiau jų , norėjau , kad jie žinotu kokie jie man brangus buvo ir yra.
Atsisėdau kavinės kampe. Priėjus padavėjai užsisakiau kavos , tai viskas ko norėjau. Šypsodamasi liūdana šypseną išsitraukiau mobilųjį. Lėtai atvėriau susirašinėjimą prieš rašydama žinutę nustačiau kada ji turės būti išsiusta.
„Sveiki vaikinai. Jai skaitote šią žinute , tai reiškias manęs nebėra. Reiškias mes nebesusitikome. Neliūdėkite. Nenoriu , kad liūdėtumėt dėl manęs noriu jus prisiminti linksmus ir laimingus tokius kokie buvote havajuose , tokius kokie buvote , kai atvykote pas mane į ligoninę. Jai verksite, tai verkite šalia vienas kito neleiskite nei vienam užsidaryti kambaryje ir sielvartauti vienam. Tikriausiai suprantate , kad aš nujaučiau kas man nutiks , nes vis dėl to rašau šią žinutę... Sehun atsiprašau , kad negalėjau prižiūrėti tavo šuniuko , bet džiaugiuosi , kad leidai man jį sutikti. Nors tu ir jauniausias visoje grupėje , bet esi stipriausias , tad patikiu tau užduotį neleisti vaikinams kaltinti savęs dėl to kas man nutiko. Xiumin ir Chen jūs esate pati gražiausia mano sutikta sutuoktiniu pora rūpinkitės vienas kitu , būkite laimingi. Do ir Kai ahh jūsų pasiilgsiu. Do pasirūpink , kad Kai neliūdėtu jai jis bandys liūdėti trenk jam arba geriau išbučiuok. Kaisoo aš visad su jumis. Chanyeol ir Baekhyun... Baek aš pasitikiu tavimi pasitikiu , kad neleisi Chanyeol šypsenai išblėsti nuo jo veido. Yeol prisimink , kad Baek tėra little puppy jis labai jautrus ir jai jis ilgai liūdės tu jį prarasi , tad saugok jį. Aš stebėsiu jus vaikinai. Ir galiausiai lyderi Suho. Ačiū. Gaila , kad sutikau tave taip vėlai. Suho nekaltink savęs dėl to , kad palikai mane vieną , nes tu nesi kaltas dėl to kas man nutiko. Aš žinojau , kad mane seka nuo tada , kai grįžau į korėja. Jau tada kai vežiai mane į ligonine žinojau , kad mano šeimos žudikas rado mane. Anksčiau ar vėliau tai būtų įvykę , tad viskas gerai. Suho aš noriu ,kad tu gyventum toliau , kad nesigriaužtum dėl to , kas man nutiko aš noriu , kad tu būtum toks laimingas koks buvai šiandien. Aš... Aš myliu tave ir mano širdis priklauso tik tau. Esu laiminga galėdama , tai pasakyti ir esu dėkinga , kad leidai man tai jausti. EXO aš stebėsiu jus iš viršaus , tad nedrįskite manęs nuvilti nedrįskite pasiduoti. Aš tikiu jumis tikiu , kad viskas bus gerai , kad jūs būsite laimingi , kad kitame gyvenime mes susitiksime. EXO saranghae. We are one. Mano širdis ir siela visad su jumis. Esu jums dėkinga , kad buvote mano vyresniais broliais. Oppa don't cry. Myliu jus."
Paspaudusi siuntimo mygtuką nusišypsojau. Jutau , kaip ašaros grąsino išsiveržti iš akių , bet nenorėjau pravirkti , nenorėjau verkti. Sumokėjau už kavą ir pakilau iš savo vietos. Žinojau , kad ir kur keliausiu juodai apsirengęs vyras mane seks. Šypsodamasi dirbtine šypseną išėjau į lauką ir sėdau į taksi. Pasakiau vietą kur važiuoti ir nusisukau į langą.
Buvau susitaikiusi su tuo kas manęs lauke ir žinojau , kad tai neišvengiama. Norėjau rėkti , norėjau verkti ir kovoti , bet tada... Tada... Tada viskas vėl pasikartotu jei ateitu kai mažiausiai tikėčiausi ir netekčiau visko kas man brangu. Žinojau , kad tada jie nužudytu visus vaikinus , kaip nužudė visą mano šeimą. Kreiptis į policija negalėjau , nes yra vienas dalykas kurio niekas nežinojo. Trys žudikai užėmė aukštus postus valdžioje , tad niekas nepatikėtu , kad jie bando mane nužudyti , net jai ir pasakyčiau.
YOU ARE READING
You Stole My Voice
FanfictionLiudininku apsaugos programa. Liudininkė: Nikolja Sorang. Byla:125AK. Perkeliama į pietų Korėja. Vardas: Xiujum Wenslou. Apsaugos laikas: Neribotas. Štai , kaip viskas prasidėjo. Nuo to praėjo šešeri metai. Šešeri metai svetimoj šaly. Po tiek ramyb...