Jeg våkner opp ganske blid faktisk, siden at jeg har kunnet sove lenge. Jeg ser på klokka. Den er 11:57. Jeg setter meg opp gjesper, også innser jeg... DET ER JULAFTEN! Hver gang det er julaften er jeg den type personen som blir om til en liten unge. Jeg går opp av senga, tar med meg dyna og ser hva som er oppi julestrømpa mi. Jeg setter meg ned i sengen igjen og heller ut alt som er oppi julestrømpa. Det er en brus og en hel hæv med godteri. Yes! Jeg tar kontrollene som ligger på nattbordet mitt og skrur på tv-en. Wow... Nå er det masse bra julefilmer som går! Men hva skal jeg se på? Hmm... Jeg blar lengre og lengre ned og ser masse juleklassikere, men jeg greier ikke å bestemme meg... Jeg føler at jeg har liksom sett alle disse 1000 ganger. Jeg bestemmer meg da bare for å være litt på telefon. Det er bra å være litt sosial på julaften! Ikke sant?... Hehe. Jeg ser at jeg har fått inn sånn 100 meldinger der hvor det står 'God jul!'
Å herregud.. Får vel svare da..Etter at jeg har ligget å surret nå i to timer eller no bestemmer jeg meg for å starte å ordne meg. Jeg går inn i dusjen, ut av dusjen, tørker meg og setter håret i et håndkle. Etter at jeg har gjort det og tatt på meg strømpebuksa tar jeg på meg den hvite kjolen min som ser ut som den kommer rett fra en disney prinsesse film. Den er stram i brystet, men den har et sånn stort skjørt. Jeg grer håret og lurer på om jeg skal rette det eller ikke.. Nei jeg tror jeg lar det være krøllete, så kan jeg sette det oppi en dott og la noen av korketrekkerne mine bare henge ned. Jeg føner håret sånn at det blir tørt og krøllete, så tar jeg oppi en dott. Jeg lar som sagt to korketrekkere holde seg nede. En på hver side av ansiktet mitt. Jeg tar på meg sminke. Ikke mye... Jeg liker ikke å oversminke meg på grunn av at jeg vil ikke at folk skal tro at jeg er noen jeg ikke er. Det er derfor jeg kun bruker mascara i hverdagen.
Jeg tar en siste skikk i speilet. Jeg ser ikke så verst ut nå...Etter at mamma har laget ferdig maten og alt starter gjestene å komme. Hele familien min kommer. Dette kommer nok til å bli en helt sinnsykt fin dag. Det er så koselig!
Vi spiser ribbe, pinneskjøtt og masse mer imens vi prater om hvordan ting går sånn sjenerelt. «Vel nå er det vel tid for pakker!» roper mamma muntert.
Alle ungene i familien min roper «Jaa!» Hahaha det er litt søtt.Vi har pakket opp gaver i over 3 timer og folk starter å gå. Alle har fått helt fantastiske gaver, og det har vært kjempe koselig! Jeg har fått nesten alt jeg har ønsket meg! Nytt tøy, parfyme, popcorn maskin, nye sko, armbånd med gravert hjerte (fikk av William.) Og masse mer. Når alle har gått sier pappa «Okei, da får vi vel rydde litt da»
Jeg ser på stua vår og sukker. Vi har ryddet i 1 time når jeg plutselig får en melding fra Liam: 'Lukk opp døra'
Er han her nå?! Hæ? Jeg går å lukker opp døra, og ingen står der... jeg ser meg godt rundt og ser forsatt ingen.
Wow. Det var en dårlig spøk. Jeg skal til å lukke døra da jeg ser en liten pakke på bakken. Jeg plukker den opp 'God jul søta - Liam'
Jeg kjenner pulsen min stiger og jeg blir helt rød i fjeset. En gave? Det er sikkert bare noe tull. Jeg lukker den opp og ser ett av de vakreste smykkene jeg noensinne har sett i hele mitt liv!
Det er et sølvsmykke med en diamant på. Det er tynt og pent. Men hva? Hæ? Hvorfor gir han meg en julegave?Jeg tekster han 'hvorfor har du kjøpt en julegave til meg?'
Jeg får fort svar 'Var bare noe jeg kom over.' Full av skyldfølelse svarer jeg: 'Men jeg har ikke noe til deg...' 'Hahaha det går fint søta. Regnet ikke med at du kom til å ha det.'
YOU ARE READING
Fake
Teen FictionDet er nesten litt søtt hvordan han prøver å skyve håret tilbake når han tenker, men håret hans bare fortsetter å komme i veien. Jeg har så lyst til å stryke gj- Nei! Skjerp deg Line! Han er ikke bra for deg. Du kan ikke få følelser for en som han...