Blondyn z pięknymi oczami przechadzał się spokojnie po jego ulubionym parku, wdychając powietrze, które było bardzo świeże po krótkim opadzie deszczu. Jeszcze pół roku temu nie chodziłby sam po zmroku, ale teraz nie miał nikogo kto mógłby mu tego zabronić. Nawet jego najlepszy przyjaciel nie zauważył, jak drobny chłopak wyszedł z domu, ponieważ był zapatrzony w ekran telewizora, gdzie grała mecz na żywo jego ulubiona drużyna piłkarska. Młody dorosły czuł się bardzo samotny, lecz dawał sobie sam radę.
Kruczowłosy z czarnymi, jak węgiel oczami, siedział w tym samym czasie na werandzie, która była połączona z domkiem jego babci na plaży w mieście Busan. Deszcz zaczynał padać, ale nie przeszkadzało to chłopakowi. Wolał przyglądać się morzu i księżycowi, które tej nocy doprawdy pięknie świeciły. Tancerz utrzymywał kontakt z każdym przyjacielem z Seulu, ale był on bardzo nieregularny. Mężczyzna nie chciał im przeszkadzać. Oni sami do niego w wolnym czasie wydzwaniali.
Obaj się znali bardzo dobrze, jednakże nie utrzymywali ze sobą żadnych kontaktów, co raniło ich stęsknione za sobą serca. Oboje w ciągu tych opisanych chwil nie myśleli jednak o wspomnianych przyjaciołach, miejscach, w których się znajdowali, czy o pogodzie, jaka panowała. Blondyn chodząc po mokrym chodniku zastanawiał się nad tym czy kruczowłosy o nim jeszcze pamięta. Za to kruczowłosy myślał nad szczęśliwym momentami z jego dziewiętnastego roku życia. Każda chwila z blondynem teraz była dla niego na wagę złota. Przez niektóre wspomnienia mały uśmiech kwitł pod jego nosem, lecz wtedy przypominał sobie o wręcz odwrotnych momentach i czar radości pryskał.
Tęsknili za sobą. Ich serca nie dawały już sobie rady z brakiem obecności osoby, której się w całości oddały. Lecz czy uda się kochankom znów spotkać i zacząć od nowa? Czy może, jak to w życiu bywa, postarają się zostawić przeszłość za sobą i spróbują odszukać nowych władców swych serc?
Dowiecie się tego czytają kontynuację "Singer To Love"
Czyli "Dancer To Forgive"
--------------------------------------
Ahw, witajcie ponownie ludziki ><
Stęskniłam się bardzo (bo w końcu alieny tak mają xd)
Jak wam się spodobał prolog? Pisałam go dość długo i czuje, że to nie szczyt moich zdolności ;-; Tak samo jak ten wiersz z epilogu stl ;-;
No to wracając... XDDD
Mam nadzieję, że nikt się nie wykruszy i nadal będą ludziki czytać kontynuacje opka, ponieważ robimy to tylko dla was ~<333333
Pierwszy rozdział pojawi się: 14.01.2018
(Musimy napisać parę rozdziałów, żeby móc wstawiać, a piszemy także inne opka ;^;)Obyście tą część przyjęli tak samo dobrze, jak pierwszą ^^
Kochamy was ~<3
HAPPY TAETAE DAY! <3 (W Korei już ma urodzinki ^^)
Do następnego, ludziki ^*^
~ adorablejikook (FunnyAlienGirlfriend) Ty możesz się przedstawić KOOKMINX to jam też mogem XDDDDDDDD <333333
CZYTASZ
Dancer To Forgive |Kookmin [p.jm &j.jk]
FanfictionDruga część opowieści o dwóch bratnich duszach, które odnalazły się, dzięki nieśmiałości i chęci pomocy. " - Miałeś być już zawsze moim aniołkiem stróżem. - załkałem, nie mając już siły na dalszą wymianę zdań z chłopakiem. - I nim będę. Tylko mi poz...