"Sasuke?!" ozvalo se z chodby naštvaně.
Jmenovaný si povzdychl. Bylo sedm ráno, on ještě ani nedopil svoji kávu a jeho žena už hledala další důvod k hádce.
"Ty si zase utrácel naše peníze?!" objevila se před ním Sakura.
"Cože?" zvedl Sasuke hlavu, avšak moc dobře věděl o čem mluví.
"Právě jsem koukala na účet..," napověděla mu se zkříženýma rukama na hrudi.
Černovlásek opět sklopil hlavu ke svému hrnku.
"Nic mi na to neřekneš?" zeptala se naštvaně.
"Co chceš slyšet?"
"Kde si byl a za co si utrácel naše peníze!" vyjela ostře. Byla naštvaná a Sasukeho ignorance ji rozčilovala ještě víc.
"Byl jsem... byli jsme zase s tím mým kolegou venku," zamumlal.
"Aha, s tím tvým kolegou..," měřila si Sasukeho pohledem. Nevěřila mu ani slovo.
"Chci znát jeho jméno."
"K čemu ti to bude?" podíval se na ni Sasuke.
"To už tvoje žena nemůže ani znát jméno kolegy, se kterým utrácíš naše peníze?"
Černovlásek se zamračil. Moc dobře si všiml ironie v jejím hlase. Nejspíše zase volala Itachimu.
"Naruto," zamumlal.
"A dál?" zeptala se s pozvednutým obočím.
"Prostě Naruto," odpověděl vyhýbavě.
"A co dělá ten Naruto?" vyptávala se dál, "a nezkoušej mi tvrdit, že dělá u vás ve firmě."
Bingo. Itachi jí prásknul, že žádného nového kolegu nemá. Lhát dál už nemělo cenu, pravdu jí ale také říct nemohl.
"Sasuke?!" zvýšila hlas, když jí neodpovídal.
"Co chceš slyšet?" podíval se jí do očí.
"Co chci slyšet?" zopakovala, "slyšíš se vůbec? Jsi do noci někde venku, údajně s nějakým Narutem, o kterém jsem v životě neslyšela a do toho nám mizí peníze z účtu! Chci, abys mi konečně řekl pravdu!"
"Sakuro-" chtěl ji uklidnit, ale nepustila ho ke slovu.
"Řekni mi pravdu! Máš nějakou jinou?"
"Cože? Jistě že ne," odpověděl.
"Tak proč utrácíš naše úspory?! To už ti na tvé rodině vůbec nezáleží?"
"Záleží," zamumlal. Byla to jen chabá obrana a Sakuře tato odpověď nestačila.
"Tak mi laskavě řekni, co po nocích děláš!"
"Musím do práce," zvedl se náhle.
"Sasuke!" zakřičela na něho.
Černovlásek na ni však nedbal a rozešel se do chodby.
"Sasuke! Přestaň utíkat od odpovědi!" křičela za ním.
"Sakuro, musím do práce," zopakoval aniž by se na ni podíval. Měla pravdu. Byl to jen zbabělý způsob, jak se vyhnout této konverzaci. Co by ji ale měl říct? Pravdu? Že je Naruto narkoman? To nešlo.
"Sasuke!"
Popadl klíčky od auta a vyšel ven.
"TAK VÍŠ CO?! NAJDI SI MÍSTO NA SPANÍ JINDE, PROTOŽE TĚ NECHCI ANI VIDĚT!" zařvala za ním z plných plic a třískla dveřmi.
ČTEŠ
The beginning of our end
FanfictionNenáviděl se. Možná ještě víc, než toho chlapa, co se na něj zezadu lepil. Cítil na krku jeho teplý dech. Zhnusením zaryl nehty do prostěradla ještě víc. Modlil se, aby tohle utrpení co nejdříve skončilo. Bylo to stejné jako kdysi... Zase cítil tu...