Naruto rozespale zamžoural na bílý strop. Dneska vstal o dost dřív než normálně. Ne že by si chtěl přivstat, probudila ho bolest hlavy. Zajel si prsty do blonďatých vlasů. V hlavě mu třeštilo a hrdlo měl úplně vyschlé.
Pomalu se posadil a hned sáhl po stříbrném papírku s háčkem, co mu ležel na nočním stolku. Chtěl si to co nejdřív střelit do žíly, neboť to bylo to jediné, co by mu teď mohlo pomoct.
Popadl stříkačku, vyškrábal se na nohy a zamířil si to rovnou do koupelny. Otevřel dveře a nedopatřením shodil láhev od rumu, co se na zemi válela ještě od jejich párty.
"Kolik je hodin, proboha?" zabrblal naštvaně Gaara, kterého Narutovo počínání probudilo, "vždyť není ještě ani poledne."
Ten mu na to nic neřekl a rychle zmizel v koupelně.
Rudovlásek jen zamumlal nějakou nadávku a převalil se na druhý bok. Dlouho mu to však nevydrželo. S vědomím, že hned vedle je Naruto a připravuje si háčko, na to dostal taky chuť.
"Hej, přihoď tam i pro mě," zavelel hned, co vešel do koupelny za svým spolubydlícím, který akorát zahříval lžíci.
"Hm," zamumlal Naruto jenom. Seděl na zemi na studených dlaždičkách plně se soustředíc na svou činnost.
Gaara se posadil naproti němu, taktéž na zem. Bezeslov ho propaloval svým pohledem.
"Hele," protnul to ticho po chvíli, "je ti dobře?"
"Cože?" zvedl svoje modré oči Naruto.
"Ptám se, zda ti je dobře," zopakoval zachmuřeně Gaara, avšak skelný pohled jeho společníka mu už dal jasnou odpověď.
"Jo, jo, je mi fajn," zamumlal blonďák napůl nepřítomně, zatímco se stříkačkou snažil nabrat obsah lžíce. Rudovlásek jej však opět vyrušil, tentokrát svou dlaní, kterou mu přiložil na čelo.
"Vždyť máš horečku!"
"Nic mi není," odsekl Naruto podrážděně a rychle ze sebe setřásl jeho ruku.
"Měl by sis na to něco vzít."
"A to jako co? Máme jen tohle," ušklíbl se modroočko sarkasticky a zadíval se na háčko ve stříkačce.
"Tak bys měl jít k doktorovi, aby ti něco předepsal," pokračoval Gaara dál, na což jeho společník akorát obrátil oči v sloup.
Naruto se raději dál věnoval heroinu. Za chvilku si píchne a ta bolest zmizí. Nebo aspoň ustoupí do pozadí natolik, aby mohl normálně fungovat.
Přiložil si jehlu k levé ruce a na první pokus se trefil do žíly. Dělal to tak často, že by to snad zvládl i poslepu. Vpustil si do těla půlku stříkačky a zbytek podal Gaarovi.
"Je to docela dobrý zboží," poznamenal rudovlásek potom co si sám píchnul.
Blonďák na to nic neřekl. Čekal, až heroin v jeho krvi zabere a jeho konečně přestane tak hrozně bolet hlava. K jeho smůle k tomu však nedocházelo.
"Co teď?" podíval se rudovlásek na svého spolubydlícího, "půjdeš si zas lehnout?"
"Ne," promnul si oči, "vyrazím na West Hill. Čím dřív vydělám prachy, tím dřív budu moct zas sem."
"Hmm, na tom něco je," zamumlal Gaara, "v tom případě vyrazím s tebou. Stejně bych už nezabral."
"Fajn," odvětil suše Naruto. Neměl strach, že by teď nesehnal zákazníky. Na West Hill se daly vydělat prachy i dopoledne.
ČTEŠ
The beginning of our end
FanfictionNenáviděl se. Možná ještě víc, než toho chlapa, co se na něj zezadu lepil. Cítil na krku jeho teplý dech. Zhnusením zaryl nehty do prostěradla ještě víc. Modlil se, aby tohle utrpení co nejdříve skončilo. Bylo to stejné jako kdysi... Zase cítil tu...