11.Bölüm "Ortağım Berk Bey"

778 31 4
                                    

11.Bölüm
"Ortağım Berk Bey"

AŞKIN

     Karşımdaki adamın süzen bakışlarından kaçabilmeyi dilerdim.  Gözlerimi kaçırıp evde dolaştırmaya başladım ama adam hala süzmeye devam ediyordu.

     "Neden istiyorsun ki bu evi?" dedi. Gözlerimi devirdim.

     "Bir nedene ihtiyacım yok. Sadece istiyorum." dedim. Esmer dik saçlarıyla çimen yeşili gözleri mükemmel bir uyum bulmuşlardı. Hafif kaslı bed-...

     Bakışlarımı tekrar eve yönelttim. Bana ne ondan!

     "Bunu sevdim. Ben de sadece isterim." dedi. Yeşil gözlerine baktım. Yaptığı imayı görmezden geldim.

     "Güzel. Ne kadar istiyorsun?" dedim. Omuz silkip eve baktım. Yeşim'in koca diye bulduğu adam evi satmıştı ve ben onun yarattığı pisliği temizlemeye çalışıyordum.

     "Satmıyorum." dedi adam. Bakışlarımı hızla ona çevirdim.

     "Ne! Dalga mı geçiyorsun? Satın alacağım diye konuşmuştuk." dedim.  Adam küçümseyen gözlerle bakıyordu. Benden sadece birkaç yaş büyüktü.

     "Vazgeçtim."

     "Bak. Fiyat konusunda sıkıntı olmaz. Ne kadar istersen..." demiştim ki lafımı kesti.

     "Para sorunum değil. Satmayı istemiyorum artık. Buluşma zamanından 3 gün sonra geldin. Yani kaybettin." dedi. Kollarını göğsünde kavuşturdu.

     "Anlaşmanın bir yolunu bulamaz mıyız?" dedim. Dudaklarını bilmez gibi büzdü ve sonra gülümsedi.

     "Belki buluruz." dedi ve bana doğru gelmeye başladı. Aklıma bir anda Ensar geldi. Siyah gözler... Yaralı, kaslı vücudunun ağaca yaşlanmış vaziyeti... Taksiye binmeye çalışırken sendelemesi ve onu tutmam...

     Çok fazla yaklaşmıştı ki geri çekildim. 

     "Kalsın  o zaman..." dedim ve evin kapısına yöneldim.

     Bugün birikmiş tüm işlerimi biriktirmeye çalışıyordum. Kimseyle uğraşacak halim yoktu. Ve ayrıca şu anda bir işe sahiptim. Babamdan bana kalan şirkette işe başlıyordum. 

     Ekranda gördüğüm numarayı çevirdim.

     "Efendim?" dedi ince bir ses hattın diğer ucundan.

     "Benim asistanım sen olmalısın. Senin numaranı vermişler bana." 

     "Aşkın hanım. Siz olmalısınız. Evet, benim numaramı vermişler ama ben danışmadayım. Size özel bir asistan ayarlayacaklardı. Ben Berk Bey'in asistanıyım. Ben size-" diyordu ki sözünü kestim.

     "Çok mükemmel bir hayatın varmış Berk Bey'in asistanı. Şimdi, yirmi dakika içerisinde şirkette olacağım. Sütsüz, şekersiz, acı bir kahve istiyorum. Soğumamış olsun. Kahveyi kesinlikle sen yapma. Ve ayrıca, birazdan sana yollayacağım adresteki evi bir şekilde satın alacaksın. Parası umurumda değil. Ek olarak. Evin sahibiyle yatmayacaksın." dedim ve  o açıklama girişimlerine girmeden telefonu kapattım.

     Siyah arabama ilerlerken her şeyin düzelmiş olmasını diliyordum. Büyük kavganın üzerinden dört gün geçmişti. Ensar daha iyiydi. Emre'yle hala konuşmuyordum. Üvey annem ve eşi, bu evin satılışından dolayı kavga ettiklerinden sonra Yeşim'le daha iyi anlaşmaya başlamıştık.

     Evet... Her şey düzeliyordu.

     Sokakta hızla kayarken hızlı bir şekilde ilerleyen Ensar'ı gördüm. Normalde sürekli rahat kıyafetlerle gördüğüm çocuk, şimdi siyah bir takım giymişti. Arabayı yanında durdurdum ve camı açtım.

Nesil Serisi 1; Kıyıdaki İki Tekne MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin