Zdravím všechny bytosti, které čtou tyto řádky. Tímto bych chtěla všechny upozornit, že se jedná o fan fikci. FAN FIKCI. Jinými slovy se jedná o dílo smyšlené a jediné, z čeho čerpá pravdivá a potvrzená hodící se fakta, jest MCU. Pokud se někomu nebude líbit směr, kterým se příběh ubíhá a jak se vyvíjí postavy, s klidem může přestat číst.
Jsou to mé myšlenky, mé vymyšlené postavy a děj. Pokud se někomu něco nebude líbit, může mi to napsat slušnou formou. Jen upozorňuji, že pokud se objeví nějaký aktivista, tak ho budu ignorovat.
Dále upozorňuji, že některé věci nejsou a nebudou striktně jak tomu bylo ve filmech od Marvelu, ale nemusíte se bát drastických změn. Budu se snažit zachovávat charakter postav a pravdivost jejich chování a rozhodování.
Předem se omlouvám za případné chyby.
Děkuji za pozornost.
PS: Nemohla jsem si pomoci a udělala jsem menší průzkum. Pročítala jsem si již publikované fan fikce na těchto stránkách a musím uznat, že mě obsah i nápad povětšinou zklamal a rozesmál. Většina byla jako přes kopírák a originalita se hledala velmi těžko. Nakonec se mi nejvíc líbila díla, kde autoři právě na tyto chyby upozorňovali s nadhledem a humorem.
Nechápu, kde se stala chyba. Marvel univerzum je velmi rozmanité a člověk se v něm může vyřádit. Postavy, světy nebo schopnosti stejně jako děj mohou být rozvinuty a překvapit. Bohužel hlavní postava většinou měla vzhled protagonistky z Upířích deníků nebo z filmu Nástroje smrti a trpěla syndromem dokonalosti. Navíc autorky nedokázaly ani popsat oblečení nebo účes, takže přikládaly obrázky.
Syndrom dokonalosti se týkal nejen vzhledu nebo charakteru, ale i schopností. Proč? Proč? Originalita opět pokulhává a schopnosti jsou stejné, nezajímavé a všední (elementy a telepatie především). Proč by postava, když už musí mít schopnost, neměla nějakou zajímavou schopnost, která se jen tak nevidí.
Poptávka určuje nabídku.
Tyto vady jsou však přítomny u většiny fan fikcí k vymyšleným fantasy nebo sci-fi světům. Bohužel.
Každopádně to je můj názor.
ČTEŠ
Avengers: Alternative
FanfictionVše může mít jiný spád a konce, stejně jako začátek. Nové příběhy, které nikdo neviděl nebo tam ještě nebyly. Poznejte osudy těch, které známe i neznáme v novém kabátku. Známá skupina superhrdinů čelí hrozbě, která by mohla změnit svět od základů...