Rozhovor s mojí sestrou, která mi dělá i korektorku. Venku prší a já mám rýmu, takže jsme ten volný čas nějak využít musely.
Otázky, které určitě každého zajímají ( ͡° ͜ʖ ͡°).
1. Tvůj nejoblíbenější hrdina?
Upřímně je dost těžké vybrat jen jednoho. Osobně mi přijde velmi sympatický Peter Quill, ale abychom našli opravdu toho nejoblíbenějšího hrdinu, musíme se vrátit do šťastných dětských let. Vyrůstala jsem na Spider-manovi a je to můj oblíbený hrdina (tedy pouze v podání Tobeyho Maguira a Toma Hollanda).
2. Co si myslíš o Avengers?
Dobrý nápad. Nejvíc se mi líbila verze, kdy Avengers sestavil Tony a možná ten nápad využiji do budoucna.
3. Jaký máš názor na S.H.I.E.L.D.?
No, S.H.I.E.L.D. je jako každá jiná vládní organizace. Hledí na budoucnost a chce ty nejlepší výsledky, takže občas i s dobrým úmyslem jednají až nesympaticky.
4. Kdo je podle tebe v MCU nejkrásnější?
Mě se líbí snad každý. U mě je to těžký. Jednou se mi líbí ten a pak onen. Jsem nevěrná poběhlice. Kdybych to brala nevinně, tak bych řekla, že nejkrásnější je Mantis. Taková nevinná duše. Upřímně musím říct, že se mi líbí Steve, Bucky, Tony, Peter Quill i Loki nebo Thor. Prostě to jsou hezcí chlapi (samozřejmě díky hercům). Ale já bych stejně skončila s Peterem Parkerem.
5. Jakou stranu by sis vybrala v Civil War?
Team I don't care.
6. Jaká byla tvá reakce na Infinity War?
První zhlédnutí: Co to sakra...?
Druhé zhlédnutí: *slzavé údolí*
7. Jakou schopnost bys chtěla mít?
Jsem jednoduchý člověk. Dost líný a nepotřebuji vyhazovat baráky do povětří. Stačilo by, kdybych si skočila pro jídlo a pak zase zpět do svého doupěte. Vybrala bych si teleportaci. Ušetřila bych dost času.
8. Zapojila by ses do boje, kdybys měla možnost?
Ne. Mám se moc ráda na to, abych se nechala zabít.
9. To hned počítáš se smrtí? Vždyť máš teleportaci.
No právě...
10. Vzala by sis Spider-mana?
Pokud ho potkám, tak se ho na to zeptám.
11. Avengers nebo X-men?
Avengers, protože je znám mnohem lépe, ale X-meni z doby mladého Xaviera a Erika nejsou vůbec špatní.
12. S kým z MCU bys šla na výlet?
Určitě bych šla se Samem Wilsonem, protože by s ním byla sranda. Cestou bychom přibrali Scotta a Petera Parkera. O zábavu postaráno.
13. Co si myslíš, že se stane v Avengers 4?
Všichni se vrátí a bude velká pařba!
Otázky, které budou jistě zajímat ještě víc ( ͡° ͜ʖ ͡°).
14. Jak jsi přišla na Lauren a Adelais?
Lauren měla být šprt, ale pak jsem si řekla, že by bylo lepší, kdyby byla průměrný žák jako většina z nás. Zrzka měla být od začátku a to s tím ekzémem mě napadlo při hodině, kde jsme zrovna tohle onemocnění probírali. Navíc já sama měla v dětství atopický ekzém, takže si to dokážu docela představit. Nechtěla jsem, aby toho měla se Starkem moc společného a génius z ní rozhodně nebude. Toho si bude muset Tony upéct s Pepper.
Adelais měla být mutant (X-man) a ovládat vzduch. Vlastně jsem měla pár představ velké bitvy v pouští, kde by všechny smetla rozvířeným pískem, ale pak mě ten nápad opustil. Vlastně jsem její charakter vytvářela během psaní jednotlivých kapitol a postupem času jsem měla čím dál jasnější představu. Kým se nakonec Adelais stane je ještě ve hvězdách. Ti, co čtou můj příběh, asi tuší, ale kdo ví.
15. Jak jsi dostala nápad s mutanty?
Upřímně, ani nevím. Prostě mě to napadlo a řekla jsem si, že je to super nápad. Mám ráda zlé korporace a šílené vědce, kteří se nebojí překročit hranice. Po pár kapitolách jsem si vzpomněla na Resident Evil, ale já mám rozhodně lepší příšerky.
16. Jak vidíš vztah Buckyho a Adelais?
17. Bude mít Lauren vztah?
Až se nějaký najde, tak jo. Upřímně na milostné zápletky nemyslím vůbec a nebo jsou jako poslední na mém seznamu. Sentimentální romantiku vidíte všude jinde.
18. Budou nějaký vedlejší příběhy?
Ano, budou. Nejdřív si na ně budu muset udělat čas. Mám pár nápadů. Momentálně musím dopsat tohle dílo a pak origin s mým hrdinou, který bude mít pletky s doktorem Strangem. Pak bude hned přímé pokračování Avengers: Alternative.
19. Nejoblíbenější hudba?
Ghost, Ghost a... Marilyn Manson. Ale já poslouchám skoro všechno. Od metalu po klasickou hudbu. Tedy vynechávám ty rádoby dobré moderní interprety. Ráda si poslechnu i něco z osmdesátých let. Prostě mě to musí nějak zaujmout a pak je mi jedno, jaký je to žánr.
20. Tvůj top film a seriál?
Film: Ospalá díra
Seriál: Mentalista
21. Kill, marry, f*ck - Tony, Bucky, Peter Parker.
Tony- kill (sorry)
Bucky - f*ck
Peter - marry
... a co Sam, Thor a Steve?
Sam - marry
Thor - f*ck
Steve - kill (sorry)
~ The end ~
ČTEŠ
Avengers: Alternative
FanfictionVše může mít jiný spád a konce, stejně jako začátek. Nové příběhy, které nikdo neviděl nebo tam ještě nebyly. Poznejte osudy těch, které známe i neznáme v novém kabátku. Známá skupina superhrdinů čelí hrozbě, která by mohla změnit svět od základů...