Kapitola 16. - Vítejte v Pekle

377 39 5
                                    

Adelais se cítila nadmíru spokojeně. Cítila se mocně a důležitě, když ji dva nejznámější vrazi dělali společnost a chránili její kůži, protože museli. Tedy nemuseli, ale pro dobro všech by měli. Nebylo těžké s nimi spolupracovat. Vlastně to bylo velmi jednoduché. Většina protivníků by se snažila utéct, ale to neměla v plánu a oni to věděli. Také věděli, že má informace a je ochotná jim pomoci a také se oháněla svými právy. Pokud by skončila ve vězení, stále měla možnost žít dle svých pravidel. Mrtvola nic nedokáže.

Společně se dostali až do její kanceláře, kde si vyzvedla svůj přehrávač s rozkazy. Bucky se rozhlédl po místnosti a jeho oči zkoumaly především trofeje a kůže. Nat nebyla zrovna důvěřivá a tak z ní nespouštěla pohled. Adelais měla hrozné nutkání oba provokovat a sledovat jejich reakce. 

,,Tak, můžeme jít," usmála se a ukázala jim malý přístroj, který dokázal nadělat dost škody, ať už byl v jakýchkoliv rukou.

,,Takže tímhle ovládáš ty monstra?" zeptala se Nat a mírně nakrčila obočí.

Adelais pokrčila rameny a zastrčila si přehrávač do kapsy, ,,Samozřejmě záleží na mnoha faktorech. Rozkazy nejsou všechno, pokud u nich nemáte postavení. Chvíli trvá, než vám nepůjdou po krku, i když jim rozkazujete." Nikdy to nezkoušela, ale někteří jedinci by ji nejspíš poslechli i bez přehrávače, ale nechtěla riskovat.

,,Jak dlouho tu jsi?" zeptala se Nat a podívala se na hlavu lva, která visela na zdi za stolem.

,,Dlouho," odpověděla suše a pak sebou cukla, když ji na stole začal pípat komunikátor. Zapnula ho a místností se rozlehl naléhavý mužský hlas.

,,Náhodou jsme na radaru zachytili několik blížících se stíhaček. Víc toho zatím nevíme," komunikátor zašuměl a pak se přerušilo spojení.

,,Takhle se řeší problémy," zamumlala si Adelais pro sebe a pobaveně si odfrkla. Poklepala prsty o desku stolu a semkla rty. Teď, když byli tak blízko. Napadlo ji, že se jich Saltykov chce zbavit. Na chvíli se ji sevřel hrudník, ale rychle vyhnala emoce, které se začaly drát na povrch a podívala se na Buckyho.

,,Postarám se o ty stíhačky. Vy se zkuste spojit se svými kamarády," řekla a pokynula Buckymu. Podala mu vysílačku a pak vyšla z kanceláře a zamířila do suterénu, kde si vyzvedne svou armádu.

Bylo děsivé nevědět, co se stane. Jediné, co mohla s jistotou říci bylo, že to nebude nic hezkého. Byla zvědavá, jak to nakonec dopadne.

***

Steve si projížděl soubory, které dostal, a díky nim věděl přesnou lokaci a co na ně zhruba čeká. Sam se mu díval přes rameno, zatímco Clint řídil quinjet. Přibrali ho cestou a Steve měl hned lepší pocit, když jim někdo další bude krýt záda.

,,Takže máme očekávat střet se zmutovanými zvířaty? To tu ještě nebylo, ne?" zeptal se pobaveně Clint a nastavil autopilota. Otočil se a zadíval se na své dva kolegy.

Steve zvedl pohled od tabletu a lehce zavrtěl hlavou, ,,Tohle se mi vůbec nelíbí. Pomatená skupina vědců, kteří se snaží změnit svět nebo ho ovládnout. To jsem viděl dost zblízka." Jediná odlišnost byla v tom, že Hydra se zaměřovala na technologii, ne na genetiku. Nedělal si iluze a tušil, že ti lidé, kteří stvořili ta monstra, mají prsty i v pokusech na lidech. To ho děsilo víc.

,,Nerad bych skončil sežraný zmutovaným čoklem. V pondělí mám rande," vyhrkl hned Sam a založil si paže na hruď.

Clint se otočil, když se z ovládacího panelu ozval ženský hlas, ,,Někdo z vnější frekvence se s námi snaží navázat spojení. Mám ho přijmout?"

Avengers: AlternativeKde žijí příběhy. Začni objevovat