Post-credits scene

291 26 15
                                    

Halu základny halila tma, ale ve chvíli, kdy se otevřely hlavní dveře, se rozsvítila orientační světla a čtyři kapsle uprostřed ozářilo slabé bílé světlo. Vedly k nim kabely a na panelu se rozsvítil nápis – Loading.

Sekvence jedna – načítání." První kapsle se rozzářila a na panelu se rozsvítila červená kontrolka. „Sekvence dva – načítání. Sekvence tři – načítání. Sekvence čtyři – načítání." Všechny kontrolky se rozsvítily a na panelu vyskočilo rudé logo. Z boku rozevřená hadí hlava v trojúhelníku.

Vítejte v programu Erebos. Všechny sekvence načteny."

Muž v dlouhém bílém plášti přistoupil k panelu a opřel se o jeho okraje. Japonec ve středních letech s jizvou přes pravou tvář se zadíval na plně osvětlené kapsle a pak se letmo zadíval na své zaměstnance, kteří se do haly nahrnuli a začali připravovat věci. V kapslích leželi rozdělaní roboti, pojmenovaní podle čtyř jezdců apokalypsy.

„Pane Hakimuro," ozval se za ním hlas, který nerad slyšel a taky se podle toho znechuceně ušklíbl. Hakimura se otočil a zadíval se na ženu v černé kombinéze a s černými vlasy, které ve světle házely zelený odlesk. Tmavé rty se jí zkroutily do jedovatého úsměvu.

„Viper," oslovil ji a vrátil se pohledem k robotům.

„Koukám, že jde všechno podle plánu. Teď máme vyčištěné pole. Avengers mají plné ruce práce kvůli těm mutantům a tohle je menší dárek od našeho vůdce." Viper mu podala oválnou nádobu, ve které bylo úctyhodné množství vibrania.

„Jak jste to získali?" zeptal se šokovaně Hakimura a sebral jí nádobu, aby si vibranium mohl prohlédnout zblízka.

„Máme kontakty, profesore," řekla a lehce pozvedla bradu. „Doufám, že uděláte vše dle dohody. Vaše rodina na Vás spoléhá."

Hakimura se zamračil a veškeré nadšení ze získaného materiálu opadlo.

„Hail Hydra," pronesla Viper, než odešla z haly, a nechala skupinu pracovat. Zavřela za sebou a se smrtonosnou jiskrou v oku se vydala do hlubin základny, aby řekla svému vůdci veškeré novinky. 

Avengers: AlternativeKde žijí příběhy. Začni objevovat