Kapitola 8. - Boj o život

481 50 4
                                    

Bucky se rychle schoval za roh domu, aby získal trochu času. Přemýšlel. Kulky jejich kostěný pancíř neprorazí a pokud by to chtěl zkusit, vyplýtval by zbytečně zásobníky. Toho zmutovaného ozubeného krtka zabil jen díky tomu, že měl trochu štěstí. Přemýšlel, kde jinde by mohli mít slabiny. Napadlo ho břicho. Nic jiného ho dál nenapadalo. Musel uznat, že ty potvory jsou lépe chráněné než vojáci S.H.I.E.L.Du, kteří i přes veškerou snahu končili v čelistech zmutovaných vlků. Stahovali se do bezpečí budov, kam se vlci dostávali hůře.

Vlci kvůli kořisti bořili domy a vztekle vrčeli, když jim vojáci hlavy pokropili kulkami. Jednomu vlkovi vystřelili oko, což ho rozzuřilo a první vojáky, kteří se mu dostali na dosah, rozsápal na kusy.

Bucky se podíval na oblohu, kde Nataša odváděla pozornost létajících mutantů. Z levého motoru se jí kouřilo a začala ztrácet výšku, ale nyní je ohrožovali jen dva. Vyšel zpoza rohu a vyběhl směrem k náklaďáku. Vlci měli dost zábavy a tak si ho ani jeden nevšiml. Pár vojáků, kteří dělali hlídku z druhé strany, napadla ta samá věc.

„Tohle jim nic neudělá a dřív než se jim trefíte do očí, tak vás sežerou," začal a hodil samopal stranou, než začal hledat zbraně vyššího kalibru. Vojáci ho sledovali a dva se odvážili vlézt s ním dovnitř a vytahovat ruční granátomety a dva těžké kulomety na dvojnožce. Bucky vytahal zbraně a pak vyskočil z nákladového prostoru s AK-74 v mechanické protéze. Tohle bude lov. Záleží jen na tom, kdo ho vyhraje.

„Rozložte ty kulomety. Vy," ukázal na tři vojáky, „budete mířit na hlavu a odvádět jejich pozornost. Miřte na hlavu. Ty budeš hlídat," řekl poslednímu, který se napjal a lehce přikývl.

Podíval se, jak na tom jsou a mírně nakrčil obočí. Měli být rychlejší. Bylo jich dohromady sedm. Zbytek byl mrtev nebo se schovával.

„Natašo, jak jsi na tom?" zeptal se a chvíli čekal na odpověď, ale nedočkal se jí. Za tu chvíli zmizela a kvůli hluku, který vlci dělali, si ničeho ani nevšiml. Takže se pomoci z výšky nedočkají.

„Udělejte větší rozestupy. Kulomety taky mířit na hlavu, pokud se nenajde jiné slabé místo," mávl rukou a vojáci ho poslechli. Mírně se ušklíbl. Kdyby se nejednalo o boj na život a na smrt, nejspíš by k němu měli tolik respektu jako ke každému jinému bývalému agentovi HYDRY. Pokud zemřou, nebude mu to moc líto. Pokud zemře on, bude mu to už jedno.

Jeden z vlků zvedl hlavu a město vyplnilo jeho dunivé vrčení, než se jedním okem podíval na malou skupinku připravenou k palbě. Druhý vlk zmizel.

Bucky si potřeboval ověřit jednu věc. Vlk se rozeběhl a řítil se na ně jako obrněný tank. I když to vypadalo hrozivě, vojáci udělali přesně co chtěl.

Rozeběhl se naproti vlkovi, kterému u hlavy explodovaly granáty a kulky z kulometu začaly nahlodávat kostěný pancíř. Vlk se nahrbil a sklonil hlavu, ale nezastavil se. Další granáty mu vybuchly u hlavy a vlk se zastavil. Bucky si nevšímal okolí a soustředil se jen na vlka, kterého vojáci drželi palbou na místě. Vlk zavrtěl hlavou a vztekle zavrčel. Na zem spadly kusy pancíře a z několika ran na hlavě mu začala téct krev.

Vlk se kolem sebe ohnal tlapou a Bucky se rychle skrčil a sklouzl po písku pod vlka. Zvedl AKčko a namířil na břicho. Hrudník měl chráněný, ale břicho nebylo pokryto tak pevnou vrstvou pancíře. Zmáčkl spoušť a střílel. První kulky oslabily kostěný povrch a další se zaryly do masa. Vlk zařval a prudce se otočil. Bičovitým ocasem šlehl vzduchem, až se ozvalo prásknutí.

Bucky se rychle zvedl a vyhýbal se tlapám s ostrými drápy a v duchu si stěžoval, proč všude musí být písek. Tady by žít nemohl. Nohy mu na písku podkluzovaly, ale byl rychlejší. Další salva vlkovi proděravěla měkké břicho. Bucky nevěděl, jak hluboko se vlkovi kulky dostávají do těla a zda na zranění podlehne, ale očividně se mu to vůbec nelíbilo. Vlk uskočil, ztěžka oddechoval a zadíval se na Buckyho. Než stačil cokoliv udělat, do hlavy ho zasáhl další granát a kulky z kulometu, které se dostaly dost hluboko a prorazily kostěný pancíř. Z ran, které vlk utržil, tekla krev a vsakovala se do písku.

Avengers: AlternativeKde žijí příběhy. Začni objevovat