Kapitola 2. - Odpovědi a další otázky

902 76 23
                                    

Většinu prostoru zabraly bedny. Po obvodu garáže byly stoly, na kterých se válely složky, papíry a dokonce i obaly od jídla. Hned napravo od vrat byla skříň zaplněná deskami a další papíry a vespod smotaná deka a spacák. Všechno pokrývala vrstva prachu a bylo tu chladněji.

Lauren procházela garáží a prohlížela si papíry. Upřímně bylo těžké něco přečíst, protože mamka psala rychle a její škrabopis byl hotová šifra. Michael se také procházel na druhé straně a prohrabával se v papírech a složkách na stolech.

„Tvoje máma byla do práce vážně zažraná," pronesl nakonec, když vzal jednu složku a začal jí listovat. Lauren se na něho podívala a mírně nakrčila obočí. Věděla, že je to jedno, ale nelíbilo se ji, jak se hrabe ve věcech její mamky. Bylo to přeci jen její soukromí. Nakonec nad tím jen zavrtěla hlavou a sama si vzala jednu složku, na které bylo napsáno Balgin's Care. Byla to mnohem objemnější složka než všechny ostatní, Chvíli se přemlouvala, než ji otevřela a začala listovat.

Michael občas pronesl nějakou poznámku, ale Lauren ho neposlouchala.

Balgin's Care. Firma vedena manželským párem, Evelyn a Lucasem Balginovými. Začali před pěti lety a velmi rychle si získali pozornost. Firma převzala jedno z výzkumných center po zesnulém Osbornovi. Oscorp ztratil hodně investorů a nějakým způsobem Balginové našli dost peněz na to, aby to největší odkoupili a tak mohli založit Balgin's Care. Objevili se z ničeho nic a nikdo o nich nikdy neslyšel, ale to očividně všem přestalo vadit poté, co jejich lék zázračně vyléčil guvernérovu manželku.

Hlavním zaměřením společnosti jsou léky. Díky úspěchům založili výzkumná centra po celém státě i v zahraničí a od té doby se objevuje jedna záhada za druhou, která se zázračným způsobem nějak vysvětlila a Balgin's Care z každého konfliktu vyšlo jako zcela důvěryhodná firma.

Lauren by tomu i věřila, ale mamka nebyla lhářka a určitě tuhle firmu nesledovala jen tak. Měla tu záznamy o několika úmrtích i zmizení, ale žádné nevedli přímo k firmě. Tedy tak to vždy přednesla média veřejnosti. Dle matčiných slov musela mít firma prsty všude, jelikož je nikdo nevyšetřoval ani v případě úmrtí bývalého zaměstnance, který chtěl firmu očernit. Jasný motiv, ale to nic neznamená a firma opět měla čistý štít.

Firma nemohla mít takové prostředky jen z výroby léků. Mamka měla podezření, že vyrábí i zbraně, biologické zbraně a možná i drogy. Ve výzkumných center se dle drbů měly uskutečnit hrozivé pokusy se zvířaty i lidmi, ale nikdy se nenašel důkaz a policie se ani nesnažila získat povolení k prohlídce.

I když se kolem firmy za ta léta motalo jedno podezření za druhým, stále to byla jen podezření a firma se stala špičkou ve svém oboru. Investoři ochotně dávali vysoké částky na podporu výzkumu a firma se rozšířila a odkoupila akcie i budovy dalších umírajících firem.

Lauren byla tak zabraná do čtení, že si ani nevšimla Michaela, který stál za ní a koukal ji přes rameno.

Ve složce byly i fotky. Několik fotek ženy, která Lauren už od pohledu děsila. Byla bílá jak sníh, stejně jako její vlasy a vypadalo to, že nemá žádné řasy nebo obočí, ale ukázalo se, že jsou taky bílé. Oči působily, že nemají skoro žádnou barvu. Lauren nikdy neviděla nikoho s albinismem a přišlo ji to hrozné. Evelyn vypadala jako z jiného světa. I když měla hezké jemné rysy a na pár fotkách velmi příjemný úsměv a vlídný pohled, Lauren by se ji bála. Její manžel, Lucas Balgin, vypadal jako obyčejný chlap z předměstí. Nebyl nijak výrazný a Lauren hned bylo jasné, že Evelyn musí být hlava firmy, i když oficiálně místo patří jejímu manželovi.

Avengers: AlternativeKde žijí příběhy. Začni objevovat