Kapitola 9. - Osudové setkání

433 48 5
                                    

Tony seděl a sledoval město, které si žilo svým životem. Pepper seděla hned naproti a sledovala ho tím svým nespokojeným výrazem. Už od odletu spolu promluvili sotva pět slov a Tonymu to ticho docela vyhovovalo. Návrat do New Yorku nebyl plánovaný a Pepper jasně dala najevo své rozhořčení, když ji zkazil dovolenou. Vážně nevěděl, jak ji to má říct, ale bude muset.

,,Za tři minuty přistáváme," oznámil autopilot a Pepper si poposedla. Podívala se na Tonyho a předklonila se.

,,Myslím, že je nejvyšší čas mluvit. Několikrát jsme probírali tu věc s tajemstvími. Pane Starku, jestli to je zase nějaká akce pro S.H.I.E.L.D., tak se vážně naštvu." Tony se ji krátce podíval do očí a usmál se. To jediné zatím svedl, než se mu vrátila řeč.

,,Jdu na důležitou schůzi. Nic akčního," pokrčil rameny a znovu se zadíval z okna ven. Pepper si povzdychla, ale sama poznala, že z něho nic kloudného nevytáhne.

,,Kdyby to bylo něco opravdu důležitého, řeknete mi to, že ano," položila mu ruku na ruku a jemně ji stiskla. Nechtěla ho nutit, jen chtěla mít jistotu, že nebude strkat hlavu do oprátky. Tony odvrátil pohled od města pod nimi a zadíval se ji do očí. 

,,Samozřejmě. Měla byste si tu dovolenou nějak vynahradit. Co třeba dámská jízda?" zeptal se a Pepper se usmála. Pokrčila rameny a výmluvně uhnula pohledem. 

,,To nezní jako špatný nápad," přikývla nakonec a zastrčila si pramen vlasů za ucho.

Tony se podíval na mobil a protočil oči, když mu naskočil zmeškaný hovor od Happyho. Vlastně by mu měl říct, že nakonec opravdu přijede. Nechtěl ho připravit o to překvapení. Dneska měl dost nabitý den. Sám nevěděl, co mu má dělat větší starosti. Setkání s dcerou nebo s jistým doktorem Saltykovem, který zastupoval Balgin's Care. Měl v plánu první setkání odbýt. Jednoduše ji pošle domů a dá ji nějaké bloky a propisku s logem Stark Industries. Počítal s tím, že se určitě vrátí, ale to už bude mít vymyšlené co říct. Snad. 

Tryskáč přistál na vyhrazené dráze a o kus dál už bylo připravené naleštěné černé auto se zatemněnými skly. Nikdo, kromě řidiče, na ně nečekal a tak byl přesun rychlý. Spolu s Pepper nasedli dozadu a pak auto vyrazilo na cestu ke Stark Tower.

,,Furt vypadáte nejistě," poznamenal Tony, když projížděli ulicemi. Pepper si odfoukla pramen z tváře.

,,Divíte se?" pozvedla obočí a pobaveně se ušklíbla, ,,Jste člověk, kterému se problémy lepí na paty."

,,Člověk se aspoň nenudí," zamumlal. Měla však pravdu. Od té doby, co svět ví o jeho brnění, se objevuje jeden problém za druhým. Naštěstí na to není sám, i když má občas jisté pochybnosti. O pár lidech. O S.H.I.E.L.D.u, který sice dělal dobrou věc, ale má až moc tajemství a postranních úmyslů. 

Tony se na chvíli ponořil do virtuálního světa a projel zprávy. Svět měl zrovna nějaké klidnější období. Lehce se kousl do spodního rtu, než napsal Happymu. Pak mobil zastrčil do kapsy saka a zadíval se ven z okna. Už si ani nedokázal představit, jaké by to bylo být opět jen obyčejný miliardář. Rychle si vzpomněl na slova jistého kluka, který mu občas pil krev. Když tu moc máte, ale nic neuděláte, je to vaše chyba. 

,,Tony?" 

,,Ano?" podíval se na Pepper, která se na něho dívala trochu ustaraně. 

,,Už jsme tady," řekla a až teď si Tony všiml, že stojí. 

,,Fajn, tak se mějte a uvidíme se zítra. Užijte si dámskou jízdu," letmo se na Pepper usmál a rychle vystoupil z auta, které se za ním automaticky zavřelo a poté opět zařadilo do provozu.

Avengers: AlternativeKde žijí příběhy. Začni objevovat