Lauren seděla v kolečkovém křesle a sledovala Tonyho, který společně s jedním jeho robotem skládal plechovky do pyramidy. Když byl hotov, promnul si ruce a podíval se na Lauren, která se zrovna zatočila a prohlížela si rukavici, kterou jí Tony půjčil.
„Připravena?" zeptal se a Lauren zastavila židli. Podívala se na tátu a odhodlaně přikývla. Nemohla uvěřit, že tu skoro hodinu střílí do odpadků a J.A.R.V.I.S. jim počítá skóre.
„Fajn, takže teď to posuneme zase dál," řekla Lauren a postavila se za imaginární čáru asi osm metrů od plechovek. Docela ji to bavilo. Cítila se docela mocně, ale ta rukavice jí byla větší. Natáhla paži před sebe a zamířila na plechovky.
„Jestli trefíš tu prostřední, tak ti koupím," zhluboka se nadechl a zamyslel se, „knihu?"
„Jo, klidně," přikývla a počkala, až Tony ustoupil stranou. Namířila, ale nebyla to žádná sranda. Chytila se volnou rukou za předloktí, aby si zpevnila paži a trochu zabránila zpětnému rázu, který byl docela velký. Tony jí udělal rychlý výklad, který pochopila, a tak si na to dávala pozor.
Semkla rty a pak vystřelila. Repulzor v rukavici vydal slabé hučení, jak se nabíjel a pak výstřel trhl její paží. Přimhouřila oči kvůli světlu a svěsila paži. Výstřel proletěl plechovkami a skončil ve zdi.
„Vedle," oznámil J.A.R.V.I.S. a Lauren se podívala na jednu z obrazovek, kde se promítl záznam. „Zpětná síla výstřelu negativně ovlivňuje vaše míření a odchyluje trajektorii výstřelu. Doporučuji mířit níže a počítat s odchylkou. Zpětná síla není tak silná, ale musíme brát v potaz vaši fyzickou sílu a nezvyk."
„Je pravda, že v tom obleku se musí střílet lépe," řekla a podívala se na Tonyho, který jen mírně pokrčil rameny a přistoupil k ní, když si sundala rukavici. Zavrtěla prsty a promnula si zápěstí.
„Samozřejmě," usmál se a hodil rukavici na stůl, „ale žádný oblek nedostaneš. Já vím, že je to velmi lákavé, ale ne."
„Ano, nechci," zavrtěla hned hlavou a odfrkla si. Nehodlá do toho lézt, ale začala mít obavy, když se na Tonyho tváři objevil lišácký úsměv.
„Ale mám nápad," pronesl a celý se rozzářil. Přistoupil k jednomu ze stolů, který se topil v nepořádku a začal z něho vytahovat nějaké součástky. Lauren ho pozorovala a mírně nakrčila obočí.
„Pane, chcete zkusit ten nový program?" zeptal se J.A.R.V.I.S. a Tony přikývl. „Tak to abych zapnul protokol ‚Srab'."
„Srab?" zeptala se Lauren a zamračila se na strop, protože jí přišlo, že přesně odtamtud vychází jeho hlas.
„Je to program, díky kterému se dá oblek ovládat na dálku," odpověděl J.A.R.V.I.S., který na obrazovce ukázal detaily o Srabovi. „S panem Starkem jsme tento program vytvořili v případě, že by nastala přesně takováto situace."
„Nenapadlo by mě, že to budu někdy chtít použít," ozval se Tony a vrátil se k Lauren. Beze slov jí na zápěstí připnul zvláštní lehoučké náramky, které se jí natiskly na kůži a roztáhly do poloviny předloktí. Pak jí na spánky položil malé kulaté disky. Trochu to štíplo a pak se jí před očima objevila hromada rychle se měnících dat. Vyplašeně mávla rukama, ale čísla a písmena nezmizela.
„Protokol byl aktivován," řekl J.A.R.V.I.S. a jeden z obleků se zapnul a vyšel z výklenku. Zastavil se vedle Lauren, která ho sledovala a musela přiznat, že se bála.
„Fajn, co teď," vydechla a ten chaos před očima ustal. Místo toho měla před sebou data ohledně stavu obleku a detaily ohledně předmětů, na které se zrovna zaměřila pohledem. Podívala se na ruce a všimla si, že se jí náramky rozlezly i na hřbet ruky. Na levém zápěstí se jí rozsvítila kontrolka, a tak ji zmáčkla. Nad předloktím se jí zobrazila holografická obrazovka s ovládáním, kterému vůbec nerozuměla.
ČTEŠ
Avengers: Alternative
FanfictionVše může mít jiný spád a konce, stejně jako začátek. Nové příběhy, které nikdo neviděl nebo tam ještě nebyly. Poznejte osudy těch, které známe i neznáme v novém kabátku. Známá skupina superhrdinů čelí hrozbě, která by mohla změnit svět od základů...