Kapitola 15. - Krutá realita

342 42 7
                                    

Lauren seděla v obýváku a dívala se na zprávy, které za normálních okolností nezapínala. Michael seděl vedle ní se složenými pažemi na hrudi a netvářil se nadšeně. Samozřejmě sledovali několikrát probíraný incident se Starkem. Lauren očividně neměla souzeno se cokoliv dozvědět. Nakonec televizi vypnula, když se redaktoři začali chovat jako supi. 

,,To je hrozný. Docela ho lituji," řekla a zastrčila si pramen vlasů za ucho. Michael se na ni podíval a přikývl. Bylo to hrozné a neuměla si představit, kdyby opravdu umřel. Sice ho neměla ráda, ale svět bez Starka by byl najednou... jiný. Zhluboka se nadechla a pak se postavila a pokynula Michaelovi. 

,,Půjdeme se projít. Chci se ještě podívat do garáže, jestli tam něco není," řekla a šla si pro věci. Babička byla u své kamarádky a nejspíš hrály karty o peníze. Byly pouze dvě možnosti. Buď přijde veselá s penězi a nebo smutná a bez peněz. Venku bylo hezky a tak si vzala jen lehké světlé šortky a bílou halenu. Ekzém se nijak nezměnil, ale nehodlala se kvůli němu balit a umřít v tom vedru. Naházela si do batohu věci a pak se vrátila zpět do obýváku. Michael už čekal u dveří. 

Společně si prošli zapadlými uličkami, ale tentokrát ji to nepřišlo tak děsivé a nevlídné, jako když šli do garáže poprvé. 

,,Proč tam jdeme?" zeptal se po chvíli Michael, který zachovával mlčení, ale nakonec ho prolomil. 

Lauren se na něho krátce podívala a pokrčila rameny. ,,Nevím," odpověděla a rozhlédla se kolem. 

,,Jen nechci sedět doma." Nevěděla, zda v té garáži ještě něco najdou, ale chtěla se zaměstnat. Uvnitř garáže bylo dost věcí na prozkoumání. Dostat se do garáže už nebylo nic těžkého a hned jak vešli dovnitř, Lauren začala prohledávat bedny a skříně. Michael se postavil ke stolu a pak se na něj posadil. Mezitím co se Lauren hrabala ve věcech, ji Michael sledoval a nudil se.

,,Jak dlouho tu budeme? Proč tu jsem já?" zeptal se a povzdechl si. Lauren se na něho ani nepodívala a začala vytahovat papíry z bedny. Ignorovala prach, který ji šimral v nose a snažila se nekýchat. Vzala složku a pak se lekla, když z ní vypadlo několik fotek. Odložila ji a začala si fotky prohlížet. 

,,Co to je?" zeptal se najednou zvědavě Michael a pak slezl ze stolu a šel k ní. 

Lauren si prohlížela fotky a nevěřícně zírala. 

,,No to snad ne! On mi lhal!" vyprskla a ukázala fotky Michaelovi, který ji nakukoval přes rameno. Na fotkách byl Stark s Allen a muselo to být ještě z doby, kdy Stark chodil na MIT. Lauren se zamračila a pak si sundala batoh a fotky naházela dovnitř. 

,,Koukám, že si tvoje mamka nechávala hodně věcí," zamumlal a sledoval Lauren docela pobaveně. Když byla rozrušená nebo naštvaná, vždycky ji nasakovaly červené skvrny. ,,Možná bychom se mohli ještě po něčem podívat." 

,,Já... nevím," zamumlala a podrbala se ve vlasech. ,,Docela se bojím co najdu." Michael si přitáhl bednu, ve které se přehrabovala a pokračoval dál.

,,Třeba najdeme ještě lepší tajemství," usmál se na ni a Lauren se na něho mírně zamračila, ale pak si povzdechla a mávla lehce rukou. Už ji to bylo jedno. Její mamka neměla očividně potřebu ji nic říkat a všechno důležité si nechávala pro sebe. Nemohla najít žádné pochopení a bylo ji to líto. Musí si promluvit s Hoganem. Určitě o tom bude něco vědět a pokud ne, tak ho donutí o tom něco zjistit. 

,,Co když najdu něco, co opravdu nechci vědět?" zeptala se Lauren a postavila se, aby se podívala do další skříně. Michael mírně pokrčil rameny a začal vracet složky a papíry do krabice. 

Avengers: AlternativeKde žijí příběhy. Začni objevovat