Lucas Balgin stál před televizí ve své kanceláři a sledoval události, ve kterých zrovna vysílali jeho vyjádření ohledně zdravotního stavu jeho ženy. Nervózně v rukou mnul kapesník a pravidelně si otíral ledový pot, který mu stékal po čele. Všechno to byly lži, ale nikdo to neprohlédl. Neměli ani moc prostor. Věděl moc dobře, jak se vypořádat s reportéry.
Cukl sebou, když se ozvalo zaklepání a schoval kapesník do kapsy. Do kanceláře vstoupil jeden z asistentů doktora Saltykova. Lucas vypnul televizi a ztěžka polkl.
,,Přeje si Vás vidět, pane," oznámil a opět zmizel v chodbě. Lucas nikdy nechtěl, aby to zašlo takhle daleko. Evelyn pracovala na svém výzkumu ještě předtím, než založili Balgin's Care. Už tehdy měla hodně následovníků v čele s doktorem Saltykovem a Adelais. Neměl rád ani jednoho. Měl rád svou Evelyn, která už nebyla taková, jako dřív. Začal z ní mít strach a tušil, že to vidí. Jeho osud byl zpečetěn už dávno.
Vytáhl kapesník a znovu si otřel čelo, než vyšel z kanceláře a vydal se do laboratoří v suterénu.
Doktor Saltykov na něho čekal a sledoval ho svýma očima, ze kterých vyzařoval nějaký druh šílenství. Hubený holohlavý rus, kterému není dobré věřit nebo si s ním zahrávat. Lucas ho pozdravil slabým pokynutím hlavy a pak společně vstoupili do laboratoří.
Sterilní bílá, prosklené kóje a lidé v bílých pláštích a ochranných brýlích, kteří pracovali u stolů nebo projížděli data na obrazovkách. Nic podivného. Na první pohled to tak bylo, ale když zašli do sekce 4, před Lucasem se rozevřel úplně jiný svět. Zmutovaná zvířata v klecích, lidé uspaní v kapslích a na konci velké haly byla nádrž s neznámým roztokem. Lucas sebou cukl, když jedna probuzená dívka v pokročilém stádiu mutace, vykřikla a pak bezvládně spadla na zem. Muž, který u ní stál, držel tyč, na jejímž konci problikávala elektřina. V této sekci se pracovalo na dokonalých jedincích, kteří měli doprovázet královnu.
Evelyn byla v nádrži a na jejím těle se začala projevovat mutace. Kůží prorůstaly kostěné výrůstky a její vlasy se od kořínků začaly barvit do černa stejně jako její kůže na pažích a lícních kostech. Černá tvořila kostrbaté pruhy a povrch připomínal spíše ještěří kůži. Nečekal, že se to projeví jen tak. Jako lusknutím prstu.
,,Pane Lucasi, vítám Vás," pronesl doktor a pokynul rukou k nádrži, ve které se vznášela Evelyn. Díky masce měla přívod kyslíku a na pravý ukazováček a hruď ji nalepili čidla, aby mohli sledovat její fyziologické funkce. Vše se zobrazovalo na tabletu, který Saltykov držel v rukou. Lucas věděl, že až se Evelyn promění, začne to pravé peklo. "Královna brzy dovrší svého cíle a stane se vyšší bytostí. Žádný člověk ji nebude moci zastavit. Ani její gardu." Lucas se letmo rozhlédl a do srdce ho píchl trn svědomí. "Nezastaví ji ani Stark s tím jeho brněním. Kdo jiný by se ji mohl postavit?" Doktor se až příliš sebevědomě zasmál.
Lucas přikývl a vrátil se pohledem zpět k Evelyn, která na něho hleděla. Krev mu ztuhla v žilách a napjal se. Její oči měly jasně rudou barvu. Jen na něho zírala a pak se podívala na doktora. Lucas mezi nimi nejistě zatěkal pohledem a přišlo mu, že spolu nějak komunikují.
Doktor sáhl rukou pod bílý plášť a vytáhl zbraň. ,,Je mi líto, pane Lucasi, ale víme o Vaší slabosti." Lucas se zděšeně zadíval na Evelyn, která měla opět oči zavřené a nijak nereagovala. Lucas přešel k nádrži a pěstí udeřil do skla.
,,Evelyn, co ti to provedli? To nejsi ty!" Hruď se mu stáhla a znovu udeřil do skla, ale nedočkal se žádné reakce. Podíval se na doktora, který na něho mířil pistolí s vlídným výrazem.
ČTEŠ
Avengers: Alternative
FanfictionVše může mít jiný spád a konce, stejně jako začátek. Nové příběhy, které nikdo neviděl nebo tam ještě nebyly. Poznejte osudy těch, které známe i neznáme v novém kabátku. Známá skupina superhrdinů čelí hrozbě, která by mohla změnit svět od základů...