deel 7

1.7K 138 8
                                    

Noual:

Ik werd wakker: ja duhhh. Dunya die sliep nog. 'Dunya DUNYA' schreeuwde ik in haar oor. Ze maakt rustig haar ogen open. 'Laat me slapen' zei ze ej sloot haar ogen. 'You are very saai' zei ik in mijn scheefs engels. Ik stond op en trok een witte shirt en een broek met gaten die vast zat aan die shirt:

 Ik stond op en trok een witte shirt en een broek met gaten die vast zat aan die shirt:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ren naar beneden waar iedereen aan tafel zat. 'heyyyyyy" zei ik iets tè vrolijk. Ik nam plaats tussen Ismael em mijn pappiee.

Ik pakte brood en smeerde 100 ton neutella erop. 'Bentie niet zoveel erop smeren is niet gezond' zei mijn tante. 'Saff laat haar is haar probleem' zei mijn moeder. Ik bedoel Samira. Urrgghhh

Khaltie (tante) geeft haar een dodelijke blik. 'Noual morgen is de vakantie voor bij wat ga je doen' vroeg mijn tante. 'Ik heb een bedrijf gevonden waar ik morgen een solicitatie gesprek heb' zei ik met volle mond. (ik ben al klaar met mijn school Dunya is jonger dan mij en zij doet vwo dus ze heeft nog school ik deed havo)

Opeens horen we hele aardbeving op trap.

Iedereen staat op behalve mijn moeder en Samya. We zien Dunya slaperig op de grond liggen. 'Ahahhahaba ik ben gevallen' zei ze alsof ze dronken is. Ik hielp der opstaan.

We lopen lachend naar boven. Ze kleden haar om in een trainingspak. Ze deed der haar in een knot. 'morgen school' zei ik plagerig. 'uurrggghhh laat me er niet aan denken' zei ze en maakt een gekke bek.

We lachen om helemaal niks. We lopen lachend naar beneden. Ik ga zitten waar is zat en zij gaat naast haar ma zitten. 'heb je pijn' vroeg ze meteen. 'nee mama' zei ze en smeerde hele pot neutella op haar broodje. 'is echt ongezond wollah' zeurde tante veder. 'laat mij bijna ramadan' zei ze en propte hele brood in haar mond.

Ik gaf der high five. Na het eten liepen we naar boven en gingen we mensen uitlachen op insta. 'a willie die ene sletje uit 5k is geopent' gilt Dunya. 'noooo was te verwachten' zei ik en drukte op die acc. Je zag allemaal naakt foto's. 'iel doe weg' zei ik en drukte op huisje. faja leven voor der ze heeft 8 broers.

Zo bleven we de hele dag mensen uit lachen.


RAMADAN MOBARK

Vergeet niet te stemmen en te reageren

Noual en dunya.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu