Deel 63

293 35 8
                                    

Ik begrijp niet dat 800 mensen een deel lezen en dan maar 20 mensen stemmen en maar 6 reacties???? Hoe? Why?

Dunya:

Ik word wakker en zag dat ik vastgebonden zat in een kofferbak. 'Serieus??' Schreeuw ik. Ik had hier nooit aan mee moeten doen. Waarom deed ik dit ookal weer.

'Wie is fouad' hoor ik die ezel zeggen die aan het rijden was. 'Laat me hier uit ik vertel je alles' zei ik en schopte tegen de kofferbak. 'Rustig! We zijn der al' zei hij en parkeerde. De auto stond stil voor een Laar minuten en toen ging de kofferbak open.

En daar stond souhail al te grijnzen. Hij pakte me ruw op en sleurde me mee naar een huis. Het was meer een gebouw ofso. Het was in de middel of nohwere. Hij tilde me op en bracht me naar boven. 'Ik kan lopen' zei ik boos. 'Moet ik je mond ook nog beplakken of wat?' Vroeg hij boos.

'Laat me los' zei ik en trappelde met mijn voeten tot ik zijn gezicht hard raakt met mijn voet. Hij legde me neer en gaf me een rechte klap recht in mijn gezicht. Ik deinsde achter uit en hield mijn wang vast. Klaar hij gaat eraan.

'WAT RAAK JE ME AAN A ZEBBI' gil ik hard. 'Hou je kanker bek a hoer!' roept hij boos en houd me stevig vast bij mijn bovenarm. M

'RAAK ME NIET AAN' gil ik hard. Ik probeerde uit zijn greep te komen maar deze gast is hajek groot. 'Ya rabbi waar heb ik mezelf in gezonken' huil ik zacht en loop met die klootzak mee.

Hij liep een trap op en liep naar zo'n houten deur. Dit gebouw was helemaal verlaten en je zag hier en daar wat ratten en beestjes. Heel veeel beestjes.

Hij deed de deur open en meteen gilde ik als ik allemaal verminkte mensen zag.. eentje zat dood opgehangen.

Klaar ik ga hier dood..

'Meteen begin ik tegen te stribbelen en met al mijn kracht lukte het niet. 'Laat me gaan aub laat me los!!!' Gil ik hard en houd me vast aan de muur. Souhail pakte me op en gooide me letterlijk naar binnen en liet me daar achter met de lijken. 2 doden mensen zaten voor mijn neus en ze stinken ENORM..

'Hay..hay bentie(dochter) rustig' zei een oudere vrouw die daar helemaal verminkt zat. Ik keek der aan en kon niet stoppen met huilen.

Zie je wat je doet dunya! Je gebruikte je verstand niet! Hicham is hier niet eens...

'Wat gaan ze met mij doen?' Vraag ik aan de vrouw die me probeerde te troosten. 'Niks.. hoop ik . Mijn zoon fouad is nog buiten en hij zal alles op alles zetten om ons te bevrijden' zei ze trots.

'Fouad?' Vroeg ik trillend. 'Ja fouad Hzo?' Vroeg ze. 'Nee nee niks' slikte ik hard.

Opeens gaat de deur open. Er word iemand naar binnen gegooid en ze sluiten de deur hard weer dicht.

De gene draait zich om en zag er helemaal verminkt uit. Blauwe oog en overal bloed. Zijn neus kon je nauwelijks zien door de zwelling.

Meteen sta ik op en ren naar hem toe.

'Hicham wat is er gebeurd!?' Gil ik hard...

Stem en reageer 😇

Sorry voor het te laat schrijven maar ik heb het moeilijk..

Mededeling:

Ik ben weer begonnen aan winnen en verliezen dus vergeet niet daar ook een kijkje te nemen ik ga ermee door bij de 140 stemmen.

Noual en dunya.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu