Dankjewel voor alle steun ik hou echt van jullie ! Ik wil daarom nu een deeltje voor jullie schrijven.
(Ik had een hele deel geschreven maar perongeluk verwijderd)
Dunya:
Ik loop naar de woonkamer en verveel me zo erg. Zonder Noual is het zo stil thuis. Ik besluit maar te gaan. Naar Noual ik heb helemaal niks anders te doen.
Ik probeer nog Hicham te appen maar geen gehoor. Zou er wat gebeurd zijn? Ik zou het niet weten.
Ik loop langs de kamer van Samya en ik hoor veel geschreeuw. Ik ga met mijn oor tegen de deur staan.
'Jij Samya bent ongelofelijk!!' Schreeuwt Jaouad boos. Nieuwsgierig Blijf ik staan en druk mijn oor tegen de deur.
'Jaouad ik kan dit niet ! Mijn lichaam is nu perfect en ik ga het niet verpesten voor een domme baby die me toch later niet gaat respecteren' zei Samya arrogant. 'Dat heet moederschap a domme koe' zei Jaouad boos. 'Wat probeer je nu te zeggen oh Samya hou de baby dit dat... ik weet dat je de baby niet wilt Jaouad we kunnen altijd nog wat anders regelen een baarmoeder' zei Samya.
Wat is ze van plan ? Ze is al 7 maanden zwanger.
'En wat ga je tegen je familie zeggen. Sorry maar ik vind mijn figuur belangrijker dan mijn bloedeigen baby dus ik pleeg Abortus' zei Jaouad kwaad en sloeg tegen de tafel. 'Nee natuurlijk niet !!! Ik zeg gwn een miskraam ofso ze geloven me toch'
'Samya ! Het is haram' hoorde ik Jaouad gefrustreerd zeggen. 'Dus? Je doet alsof ik daarin geloof ! Allemaal onzin' zei ze.
Dit is fout. Ik liep snel naar mijn kamer en ging op het bed zitten. Oh shit zeg!! Heb ik dat wel goed gehoord. Misschien heb ik een afwijking aan mijn oor ofso. Ik wou het gwn niet geloven.
Dat er iemand zo harteloos en arrogant kan zijn. Zou zij de reden zijn waarom ik opeens een fake dood was. Misschien zat zij der achter.
Ik stuur weer een appje aan Hicham. Alsjeblieft hicham neem op. Of reageer tenminste op al mijn appjes.
Is hij boos op mij?
'Hey dunya kan ik binnen komen?' Hoor ik Jaouad aan de andere kant van de deur zeggen. 'I...k...euhhh...h....ja...sure' stotterde ik helemaal. Ik wist helemaal geen houding te nemen.
Hij is mijn ex en is vreemd gegaan met zijn vrouw met MIJ. En nu wil zijn vrouw abortus plegen.
Het kan niet gekker worden.
Hij opende de deur zachtjes. 'Kan ik je spreken' ik knikte en ging goed zitten op het bed. Hij kwam naast me zitten en Het was een hele tijd stil.
Het was zoooooo ongemakkelijk !
'Jij en Samya' begon ik super ongemakkelijk. Waarom zeg ik dit. Dunya soms ben je echt een domme chikki.
'Ja het gaat goed tussen ons' maakte hij de pijnlijke stilte af. 'Goed voor wat wou je me spreken?' Vroeg ik en keek de andere kant op. Hij schoof dichterbij. En ik voelde zijn been tegen de mijne.
'Ik weet dat je helemaal niks meer herinnert maar ik wil gwn zeggen dat ik van je hou dunya.....en ik heb domme dingen gedaan. Wij hebben domme dingen gedaan' zei hij. 'Hoe bedoel je met wij hebben domme dingen gedaan' vroeg ik direct en stond op en ging tegenover hem staan.
'Euhh ik ging vreemd' zei hij en stond op. 'Met jou' ik keek hem aan. En lachte. 'Dat weet ik allemaal al denk je dat ik achterlijk ben. Ik ben mijn geheugen kwijt niet mijn vertand jij dump ass' zei ik boos. 'Ik heb alles gehoord hoe jij mij manipuleerde en hoe je me daarna in de steek liet. JIJ GEBRUIKTE ME EN GOOIDE ME WEG ALSOF IK VUIL WAS' schreeuwde ik boos.
Meteen doet hij zijn hand op mijn mond. 'Ssshhhttt zometeen hoort iemand je' zei hij. Ik keek boos weg. 'Dat is niet waar. Noual weet niks jullie hadden een ruzie je vertelde haar geen malle moer' zei hij. (Hij loog👀) 'we hebben mooie nachten gehad. We hadden zoveel plezier maar jij wou dat ik naar Samya ging' vol ongeloof kijk ik hem aan. Hij nam een stap dichterbij. En ik nam een stap naar achter.
'We hadden zoveel plezier en geluk maar jij voelde je schuldig omdat ik met Samya moest trouwen' weer nam hij een stap voorwaarts en ik een stap naar achter.
'Ik zou je zo graag willen laten zien. We hadden plannen voor de toekomst je was zelfs zwanger van mij' mijn ogen poppen bijna uit. Ik neem een stap naar achter en voel de muur tegen mijn rug aan. Hij nam een stap naar voren.
Ik voelde zijn warme lichaam tegen de mijne. En hij deed zijn hand naast mijn hoofd zodat ik niet kon weg lopen. 'Dat is niet waar' 'geloof me dunya. Je pleegde abortus en ik stond bij je. Je zei zelf dat je het niet aankon om een baby te nemen en op te voeden. Daarna kregen we ruzie omdat ik dol graag een baby wou en daarna brak je me hart en zei je dat ik goor Samya moet gaan'
Ik druk mijn handen op mijn oren. 'Je liegt...hij liegt' zeg ik zachtjes en voel mijn hart op en neer gaan. Hij gaat zachtjes met zijn vinger van mijn nek tot mijn borst. Ik voelde de kippenvel over mijn hele lichaam verspreiden.
Ik kijk hem smekend aan. 'Jaouad zag a.u.b dat je liegt ik kan dit niet aan' 'dunya was het maar zo' hij gaat met zijn hoofd naar mijn oor.
'Maar we kunnen helemaal opnieuw beginnen. Ik scheid van Samya en wij kunnen onze toekomst opbouwen'
Ik kijk hem aan en voel tranen over mijn wangen glijden.
'Jaouad heb Jij me ontmaagd'
Hij keek me aan en knikte. 'Met jou toestemming natuurlijk ben geen verkrachter' zei hij en het laatste lachend.
Ik ging uit zijn greep. 'Verlaat mijn kamer' 'maar...'
'NUUU'
Hij zucht en verliet mijn kamer.
Ik val huilend op de grond. 'Ya allah vergeef mij voor mijn zondes' huil ik.
Ik voelde me zo vies en arrogant. Ik zat net Samya te beoordelen. En kijk zelf. Ik ben gwn hetzelfde.
Ik ben een slet een hoer ben ik wel moslim heb ik wel geloofd in allah.
Moet ik Noual bellen ?
Stem en reageer🎈
Sorry voor het teeeee laat schrijven maar ik heb gwn geen tijd.
Ik probeer het nu wel wat vaker voor jullie. Het is nu 3 uur in de nacht.
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...