deel 1

2.6K 166 84
                                    

Noual:

Ik ren achter Dunya aan. Ze valt keihard op de grond. Ik lach der helemaal uit. 'wollah mijn kont is denk ik gebroken' zegt ze. Ik help der opstaan en pak snel mijn lader uit haar handen. 'tazz mijn tel is 20% gun aub ik heb geen zin om nieuwe te kopen' zei ze. 'mijne is uitgevallen vraag aan Samya' zei ik en lade mij tel op.

We gingen op de bank zitten en begonnen te stoeien. 'wtf doen jullie' we draaide ons geschrokken om. Ismael keek ons scheef aan. Hij was naar de kaper geweest. Zijn haar goud/bruin krullen. Zijn ogen. groen. Hij is echt knap wajow. Ik merkte dat ik aan het staren was. Ik ging meteen goed zitten en mijn blik op de grond.

'ik ga naar mijn kamer' zei hij lachend en liep weg. Dunya keek me aan met zo'n sneaky blik. 'hou op aub' zeg ik. 'hahaha Noual en Ismael zaten in de bus' ik deed snel mijn hand op der mond. 'stop je schreeuwt' zeg ik beschaamt. 'Maar N ik moet gaan ik zie je zo' zei ze en drukte een kus op mijn wang. Ik gaf der nog een knuffel. Ze pakte haar Hockey spullen en liep de deur uit.

Ik verveel me zo zonder Dunya. Ik liep naar boven en hoorde muziek uit de kamer komen van Ismael. Ik liep langs de kamer van mijn zus en hoorde rare dingen. gekreun????!!!!!!!

Ik kijk door het gaatje. 'Gatverdamme' fluister ik tegen mezelf. De deur gaat met een gooi open. Samya komt met alleen een string aan naar buiten. 'gatver kijk je mee viezerik' zei ze en pakte een doorzichtige badjas. Ze deed der verbrande haar in een knot. Ik keek der vies aan en liep mijn kamer binnen. Ik verveel me. Dunya is naar haar hockey training gegaan.

Ik ga denk ik gewoon een rondje buiten maken. Het is mei vakantie dus ik heb helemaal geen leven. Ik pak mijn nieuwe schoenen boven de kast en trek ze aan. Ik doe snel nog wat concaeler op. Ik deed mijn haar in een slappe staartje.

Ik loop mijn kamer uit. En kom keihard tegen Ismael aan. Ik val op de grond. Hij helpt me opstaan. 'naar waar ga je' vroeg hij. 'naar buiten ik verveelde me' zei ik. 'ik ga mee ik verveel me ook' zei hij en gaf me een knipoog. Waardoor ik echt rood werd. Ismael is 19 en Mounir is 18.

Ik ben 18 Dunya is 17 en Samya is 20. De zon scheen zo vel. We liepen een rondje door het park. We kletsen over vroeger. 'wist je nog toen we gingen zwemmen en je verdronk' zei hij lachend. 'en jij dan je was die dag je zwembroek kwijt' zei ik lachend. 'Yek' zei hij met een grijns.

Hij tilde me op. 'OMG Ismael laat me los' gil ik uit van het lachen. 'Als je stopt met génante herinneringen terug te zeggen want Ik ben Ze niet voor niets vergeten' zei hij lachend. 'Saffi' hij legde me neer. Hij keek me grijnzend aan. 'Tazz'

Dunya:

Na mijn training loop ik naar de douches. Ik kleed me om in:

Ik doe mijn haar in een staartje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe mijn haar in een staartje. Ik pak mijn fiets en rijde naar huis. Onderweg zag ik Samya op de schoot van een jongen. Ze aten elkaars mond op.

Ik rij er langs. 'Ewa sam' zei ik overdreven blij. Ze keek me aan en stak haar middelvinger op. En ging weer veder. Ik nam een foto van haar.

En fietste veder. Thuis aangekomen zie ik Mounir en mijn moeder. Geltie Samira. Mijn ma heet Munya. Ik groeten ze en nam plaats naast mijn moeder.

Ze streelde over mijn haar. 'Ik hou van je' zei ze zacht. 'Ik ook van jou' zei ik en gaf der 2 kusjes op der wang. 'Pppffff ik bel Samya maar ze neemt niet op' zegt Tante Samira bezorgd. 'Ze komt eraan ik heb der gezien' zeg ik om der gerust te stellen. Ze knikt en stopt haar telefoon weg.

Ik kijk om me heen. 'Waar is noual eigenlijk' vraag ik en sta op. 'Boeit mij niet' zegt Samira en kijkt in haar mini spiegeltje. Ik pak mijn tel der bij en bel der op.

Voicemail. Waar is ze. Opeens gaat de bel. Ik loop er naar toe en doe open. Ismael en Noual komen lachend binnen. 'Zo zo jullie hebben het leukkk' zei ik en ging met mijn wenkbrauwen op en neer. Noual werd zachtjes rood en keek me waarschuwend aan. Ismael keek me scheef aan.

Ik trok aan Nouals arm en trok haar naar boven. Ik sloot de kamer deur. 'Vertel-alles' zeg ik té enthousiast. 'Tazz we gingen alleen lopen' zei ze alsof het niets was. 'Je ruikt naar jongens parfum' zei ik en rook aan der. 'Ja hij tilde me op' zei ze beschaamd. 'HAAA' gil ik als een bezettende.

We lachten en trokken onze Pyjama's aan. 'Noual styl mijn haar aub' zei ik. 'Waarom je haar is kapot mooi' gilt ze bijna. 'Doe gewoon ik heb morgen wedstrijd en ik wil dat het netjes blijft' zei ik zeurend. Ze pakte styltang en bye bye. Krullentjes.

We kletsen en zitten mensen uit insta uit te lachen. Je weet wel die eerste klassers die denken dat ze mooi zijn.

Opeens komt mounir binnen en maakte een foto we bedekken meteen ons gezichten. 'VERWIJDER' gillen we tegelijkertijd. Hij lacht en laat het ons zien. 'Saff stuur die naar me' zei Dunya.

 'Saff stuur die naar me' zei Dunya

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Negeer die henna)

We hadden slaap gekregen dus gingen we liggen. Noual tegen de muur en ik daarnaast. En we vielen tegelijk in slaap. (No lesbies)

Samya:

Zoenend kom ik binnen. Ik zie mijn moeder en Geltie theedoek (ze3ma ze draagt hoofddoek). Ik laat hem even los en geef mijn moeder een kus en knijp lachend in der borsten. 'Al3odobilahh' hoor ik thee doek zeggen. Ik zwaai nog sexy naar Ismael en ga veder met die gast.

Ik zag hem op straat roken. We gaan naar boven en je weet wel wat er gebeurd.

Hijgend gaat hij van me af opeens hoor ik de bekende stem. 'WE ZIJN THUISS' hoor ik mijn vader schreeuwen en Khali Mohamed
(vader van dunya)

Ik doe snel mijn badjas aan. Mijn vader wilt me zo snel mogelijk uithuwelijken. Maar niemand wilt mij. 1. Ik ben ontmaagd. 2. Ik ben dik en lelijk.

Ik kijk die jongen geschrokken aan. 'Pak je spullen en ga weg' gil ik bijna. Anders word ik uitgehuwelijkt aan een illie uit de bergen. En dat ben ik niet waard.

Hij grijnst en trekt zijn kleren aan. Ik doe snel een mijn haar goed en loop de douch in.

Hij bedenkt wel een manier om hier weg te komen. Later hoor ik mijn vader schreeuwen dat ik eens hoer ben en dat mijn moeder er niks aan doet.

Ik doe snel een Tenue aan van Marokko en loop naar beneden. Mijn vader pakt me via mijn haar en gooit me op de grond. 'KHEBA' schreeuwt hij boos of laat me zeggen woedend. Ik kijk mijn moeder aan die boos opstaat en me helpt. 'Raak haar niet aan' zegt ze boos. 'Jij gaat trouwen en morgen komen ze je hand vragen hij heet Jaouad. owee als je het verpest dan stuur ik je uit huis' zei hij streng en liep samen met Mohamed (vader dunya) naar boven.

Ik haalde mijn schouders op. En liep naar boven ik stuurde nog dm's naar lekkere boys.

Mijn eerste deel. Hihihihihi. Ik ga beginnen met dit boek na de zomer vakantie. ❤️💋😍.

Vergeet niet te stemmen en te reageren.

Noual en dunya.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu