Deel 46

483 35 15
                                    

Noual:

'Euhh ja huh?!! Die dag dat we werden betrapt haha dat was zooo schandeeee' zei ze. 'Hoe weet je dat nog' 'ik weet niet ik weet het gwn' 'en wat nog meer' 'niks'

Ik haalde opgelucht mijn schouders op. 'Je krijgt je geheugen terug let op mijn woorden' zei ik hoopvol en starte de auto.

OMG als ik weer moet denken aan de dag van de zwembad.

Flashback:

We gaan vandaag zwemmen ik en dunya. We zijn in Marokko en niemand is thuis en we hebben een binnenbad. We kleden ons in , in onze bikini's. Ik had een witte en zij had een zwarte.

We springen het water in en beginnen een water gevecht. Ik pak een scipi bal en gooi het tegen haar. Ze lacht en doet der bh uit en gooit der topje recht in mijn gezicht. Ik kon het niet laten en gooide mijne ook tegen der aan.

Zo hadden we een oorlog. Na een tijdje gaan we uitgeput op de stoelen zitten. 'OMG! De nieuwe track van .. is uit' gilt dunya en kijkt op der telefoon. Ik pak het meteen van der af en we luisteren het samen. 'Kpt goed!'

'Ey dames hebben jullie de nieuwe tra' mounir en ismael kwamen binnen. EN WIJ WAREN HALF NAAKT.

Meteen bedekken we onze heuvels. En draaien we de andere kant op. 'Wtf'

Einde flashback.

Ik moest lachend mijn hoofdschudden. We hadden ons 5 dagen opgesloten van schaamte.

Thuis aangekomen groeten we iedereen. 'Dunya & Noual willen jullie een koekje' vroeg der moeder die een schaal vol had. 'Ja lekker' zei ik. Net wanneer ik het in mijn mond wil stoppen.

Je moet fit blijven vanavond is de dag.

'Heb geen honger' en legde het terug. 'Oh jawel jij hebt super veel honger' zei dunya en propte het in mijn mond. 'Niet zoveel stressen hij is gek op je' fluisterde ze in mijn oor. Wow hoe wist ze dat ik ermee zat. Het begint steeds meer op vroeger te lijken. Ik glimlach en neem der nog een paar.

Ismael is op werk. Hij komt zo thuis. Ik liep onze kamer binnen en liep naar de douch. Hij had een privé badkamer. Nu is het onze privé badkamer.

Ik was mezelf goed met zeep en allemaal andere producten. Daarna scheer ik mezelf grondig. Ik was mezelf weer heel goed en kijk daarna naar de spiegel.

'Oké je bent prachtig !! Noual onthou dat.' Fluister ik zachtjes.

Ik trek de lingerie aan. 'Noual doe open!' Hoor ik dunya schreeuwen. Ik doe de deur open en laat haar binnen.

'En??'

'Waauuewww girll je ziet er beeldig uit ben bijna jaloers' zei ze. Ik glimlachte en keek in de spiegel. 'Zijn mijn tepels niet te groot' vraag ik onzeker.

Ze barst uit van het lachen. 'Dat vinden mannen lekker' zei ze en wiebelt met der tieten. Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Oké Isgd ik ben er klaar voor' zei ik moedig.

'Oké dan ga ik maar , niet te hard kreunen wil nog slapen deze nacht' ik geef der een klap op der achterhoofd.

Ze lacht en loopt de badkamer uit. 'Dunya wat doe jij in mijn badkamer' hoor ik ismael vragen. Meteen doe ik de deur opslot. 'Effe Noual helpen. Succes!!' Hoor ik haar lachend zeggen en hoorde haar weg lopen. 'Met wat' vroeg hij verward.

Ik gaf mezelf een facepalm. 'Uughh dunya wat doe je me aan' zei ik alsof dunya God was.

Ik hoorde hem liggen op bed. 'Noual?' Vroeg hij. 'Euhh ja' vroeg ik stotterend. 'Is er wat'

Noual en dunya.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu