Jaouad:
'Hahaha broertje ik wou effe alleen checken bij haar je mag der hebben ze stinkt toch naar vis' zei ik zo smooth mogelijk omdat ik geen ruzie wou met een Motalib
Maar het leek alsof ik hem bozer had gemaakt. Ik liep meteen weg en rende bijna naar Samya's kamer. Ze had maar een 1 persoonsbed hoe heeft die bed haar kunnen dragen toen ze nog leek op een walvis.
Ik ga op de grond liggen. En ben nog een beetje aan het trillen. Ik heb 1 keer een conflict met een al motalib gehad. En heb nog steeds een trauma.
Flashback:
'Jaouad we gaan geld verdienen broer' lachend geef ik mijn allerbeste vriend een duw. Haal die kechies. Hij knikt en loopt naar de auto. Ik loop met een grijns de verlate gebouw in. Ik zie een paar mannen zitten en me serieus aan kijken.
Ik ga tegen over ze zitten. 'Hay ben Jouad' ze keken me met een opgerekte wenkbrauw aan. en daarna keken ze me serieus aan. 'Wie was die jongen die met jou was' vroeg hij. 'Jongen ??' Hij staat op en laad zijn pistool. En richt het tegen mij aan . 'Wie - was - die - jongen' ik kijk hem aan. Ik zweer ik was kanker bang maar liet het niet merken. 'Het was mijn beste vriend hij gaat de hoeren ophalen' 'hoeren??'
Ik keek hem aan. 'Ja ja dat was toch de deal, 5 blokken voor 20.000' zei ik bang. Ik trilde mu gwn. 'BLOKKEN!! Ik zei blokken !!'
Hakim kwam binnen lopen met die dames. Hij pakte zijn pistool en schoot ze alle 5 dood. SHITTTT dat waren de beste dames die ik had.
'WAT THE FUCK MANNN' schreeuwde hakim boos. Hakim kent geen angst. Hij liep boos op de man af. 'Wie the fuck denk je dat je bent he'
'Ik ben Haitam Al MOTALIB OKÉ' schreeuwde hij boos. Hakim duwde hem van zich af en keek hem boos aan.
Hakim legde boos zijn hand op de tafel die voor mijn neus lach. 'Ik vroeg 5 blokken cocaïne geen hoertjes die kan ik gratis krijgen' zei de ander boos. De mannen stonden op en kwamen gevaarlijk dicht bij.
'We verkopen alleen hoeren moet je beter connectie hebben want jou smstjes zijn raadsels' zei hakim en lachte ze uit. Ze pakte een hak mes en HAK.
Ze snede 4 vingers der af. 'AAAHEWAAHWH'
Het geschreeuw was te horen van buiten. Ik stond op en pakte Hakim vast. Dit zijn monsters we moeten hier weg. 'Rennen!!'
Maar dat was niet alles. Ze schoten hem neer wel duizend keer. Voor mijn ogen. Mijn allerbeste vriend. Dood.
'Luister alhoub of jahoef of wat je naam mag zijn, ik - wil - je - niet- meer - zien'
Ik rende weg. Wat een nachtmerrie.
Einde flashback:
Hicham was er die dag niet. Maar 1 ding weet ik zeker hij zal niet goed zijn voor dunya.
Hicham:
Ik moest lachen toen hij bijna weg rende. Mijn achternaam is tja bekend. En zo kom je maar te weten dat die gozer een haasje is.
Ik keek dunya aan. Miskiena. Ze is zoo prachtig welke olifant zou haar dit aan willen doen.
Ik pakte een papiertje en schreef een paar dingen op en legde het naast der. Ik liep snel der kamer uit en liep naar beneden.
'Khalto 3amo (tante oom uit beleefdheid) ik ga dan maar weer' zei ik toen ik zag dat ze druk waren met de politie. Ik had net een paar vragen gekregen en had ze eerlijk beantwoord.
'Kom gerust nog een keer langs' zei een vrouw met een hoofddoek. De moeder van Dunya.
Ik knikte en gunde haar een glimlach. 'Zal ik doen'
Stem & reageer ❤️
Wat zou jij doen als je familie bekend stond zoals die van Hicham. Trots of vernederd er van zijn ?
!!!!!!!!!!!!!!!!! Oké mensen ik heb dringend Netflix nodig. Als iemand een Netflix account heeft : kan je aub gunnen ik zal der maar een maandje op zitten. Ik zal je terug betalen !!!!!!!!!! Please gun !!!!
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...