Deel 13

1.3K 106 78
                                    

Na dat de vliegtuig is geland word Dunya wakker. 'Zijn we geland' vroeg ze slaapdronken. 'Goeie morgen' zei ik en stond op en pakte mijn hand bagage. Ze stond op en deed der haar in een knot. Ze pakte der hand bagage en we liepen achter onze ouders aan.

We moesten wachten op de andere koffers. Dunya deed een raar dansje. We lachte haar uit. Mounir filmde het zoals altijd.

'Ewa we zijn aangekomen Noual zeg heeeyy' mounir draaide zen tel naar mij en ik deed een middel vinger. 'Wat zijn we vandaag lief hé' zei hij sarcastisch en zette het op zen verhaal.

Na dat we onze andere koffers hadden liepen we naar buiten. De hete lucht van Tanger drong mijn neus binnen. Heerlijk!

Jaouad keer raar om zich heen. 'Welke stad is dit' vroeg hij. 'TANGER A SAHBI' schreeuwde ik blij. Dunya lachte me uit.

Uit het niets pakte Samya dunya vast. 'Kom ik wil je iets zeggen' zei ze en trok der mee. Terwijl onze ouders de oom van dunya bellen om te vragen waar hij blijft lopen ze naar een paar bankjes veder op.

Ismael kwam naast me zitten en deed zen hand over mijn schouders. Die ik meteen weg sloeg. Mijn vader word Parra.

'Ik zie dat je blij bent' merkte hij op. 'Natuurlijk eindelijk rust wollah heb dit echt nodig' zei ik. 'Je werkt geen eens' 'helemaal wel ik heb gesolliciteerd' verdedigde ik mezelf lachend. Hij lachte 'hoe kan iemand jou ooit series nemen' vroeg hij terwijl hij zen hoofd schud.

Ik lachte en haalde mijn schouders op.

Dunya:

'Ik wil afvallen en niet eens een beetje ik wil een lichaam netals jou' zei Samya. 'Wat moet ik voor je doen dan' vroeg ik. 'Nou kijk er bestaat een illegaal operatie voor maag verkleining en vet verwijderaar ofso maar mijn vader gaat gek worden als hij er van hoort dus wil ik dat je me gaat helpen en samen gaan we een tijdje naar ergens met Jaouad en als jij mee gaat vermoeden ze niks. En helemaal niks tegen Noual zeggen' zei Samya dreigend.

'Ik heb niks begrepen' zei ik. Ze zuchtte vermoeiend. 'Luister dan goed!! Ik ga operatie doen in Casablanca Jaouad en jij gaan mee naar hotel. Zodat mijn vader er niet achterkomt dat ik een illigale operatie voortzet en je mag helemaal niks tegen Noual zeggen' zei ze dreigend. 'Waarom' 'gewoon'

'Isgd' zei ik en nam der hand aan. 'Dat is dan een deal'

We liepen terug. Noual keek me vragend aan. 'Niks niks' zei ik en ging zitten.

Eerste keer in mijn hele leven dat ik iets verberg voor Noual!!!???

Vergeet niet te stemmen en te reageren.

Wat zal Noual vinden van het feit dat dunya iets voor haar verbergt komt Noual erachter. ??

En zal Noual voor mounir of ismael moeten kiezen??

Reageer bij de 108 reacties ga ik veder.

Spammen mag!!!

Noual en dunya.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu